TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה סוואמפר חושב לעצמו?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by m0sh on Nov-24-2002 16:20:

זה אמור להצחיק?


Posted by m0sh on Nov-24-2002 16:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חפיף...
התבלבלתי בעצמי...
xtc
זה המשקה הזה כמו רד בול...



אבל אני התכוונתי על ה
XTC
הדבר האמיתי!


Posted by Hell_Copter on Nov-24-2002 17:26:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל אני התכוונתי על ה
XTC
הדבר האמיתי!


לה וואלה....
שדיברנו על דומונד טראנסר גם אני
אבל אז חן אמר על שזה נשמע יותר טוב למסטיק... עזוב אחי אתה שבוז!


Posted by Tarantula on Nov-24-2002 20:12:

quote:
Originally posted by YuVaL
קבלו סמיילי עצבני!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח......


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 12:07:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח......


אשכרה הכל מצחיק אותך אה...
חולת נפש!


Posted by Tarantula on Nov-25-2002 12:53:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אשכרה הכל מצחיק אותך אה...
חולת נפש!


הככוווולללללל????? ההכככוווללללל מצחיק אותי?????

( כמו שגילי היה אומר....חחחחחחחחחחחחח)

חחחחחחחחחחחחחחחח..... אבל זה באמת מצחיק....


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 13:11:

quote:
Originally posted by Tarantula
הככוווולללללל????? ההכככוווללללל מצחיק אותי?????


כן מותק הכל!!!
אפילו בן לאדן היה מצחיק אותך


Posted by Tarantula on Nov-25-2002 15:27:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן מותק הכל!!!
אפילו בן לאדן היה מצחיק אותך



חחחחחחחחחחח.....


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-25-2002 17:44:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחחחח.....


חחחחחחחחחחחחחחח
אפילו זה שאומרים לך שבן לאדן היה מצחיק אותך - מצחיק אותך!!!!!
מה נסגר איתך ילדה?
חחחחחחחחחח..... סתם אחותי.... מת עלייך כפרה........


אמממממ..... צר לי להגיד שקראתי עכשיו את כל הטרד
אני עדיין לא מבין איך התחלתם לדבר על מסטיקים.......


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 20:31:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
אפילו זה שאומרים לך שבן לאדן היה מצחיק אותך - מצחיק אותך!!!!!
מה נסגר איתך ילדה?


עזוב אחי זאת בערך בדיחה פרטית...

ואיך הגענו למסטיקים?
כי מוש על סמים, אקסטזי ליתר דיוק והוא שילב כדור עם מסטיק בפגישה שהייתה לנו

מה עובר עליי היום?!?!?


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.