TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Best Dutch Trance Master
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by hamburgerboefje Ik heb voor Tiesto gekozen. Reden: De Magik cdtjes van em vind ik mega relaxed and offcourse zijn IC'99 mixje..Armin heb ik te weinig van gedownload dus kan ik daar ook niet over oordelen.. |
| Originally posted by arjoderoon heb voor armin gekozen omdat ik tiesto niet meer onder de noemer trance vind vallen. zn sets zijn onwijs gaaf (IMHO) maar vind het niet echt trance meer, daarom voor armin, zijn sets zitten boordevol kwaliteit |
Tjek me ondertitel 
duidelijk toch
tj00
Ik heb voor Armin gekozen... Ik vind zijn platenkeuze het lekkerste.
armin van buuren!! jep, armin..!
Ik kies voor tiesto omdat ie hier dan bij staat, maar als het echt om trance gaat dan zou ik voor armin kiezen. Vind tiesto idd niet altijd meer onder de noemer trance vallen.
Laters
Hmm moeilijk moeilijk.. keuze tussen Tiesto en Armin.. De sets van Armin en Tiesto zijn beide goed, alhoewel ik die van tiesto toch af en toe net iets beter vind, qua platenkeuze.. Qua kwaliteit DJ uiteraard beiden top!.. Qua producties en rmx'en vind ik armin erg 'smooth' en tiesto toch soms wat afwisselender 
allemaal onzin en prutzooi, voor een echte bredanaar is deze keuze dus echt een eitje 
Tiesto it is 
Ik kies voor Tiesto, omdat deze me in mijn party loopbaan tot ongeveer 100 orgasmes heeft gekregen, terwijl armin pas op 30 zit ofzo
(dutch dimension waren er al 93 lol)
Greetz 
Armin van Buuren uiteraard
Omdat hij precies de muziek draait die ik goed vind en op zijn mix kwaliteiten is niks op aan te merken 
Ik trek de stand weer ff gelijk... Tiesto blijft mn nummer 1
20 - 20 nu
Zal erom spannen
Ben ook blij om Kid Vicious in de lijst te zien
Supergoeie DJ... draait heerlijke platen en is gewoon een toffe kerel
Greetz,
Glaniskanis
voor mij Armin ik vind hem op het moment gewoon de beste
enneh johan gielen is trouwens ook gewoon Nederlander, hij heeft zich laatst genaturaliseerd, dus weer een goeie dj erbij
Meester Armin. Ik heb hem dit jaar vaak horen draaien en elke keer vind ik hem beter draaien, ik was voor dit jaar niet zo gechameerd van zijn stijl, maar dit jaar is hij echt gegroeid als dj, super gewoon.
Ik kies voor Ti�sto
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd weinig van Armin heb gehoord.
Maar Ti�sto is al jaren super zowel als DJ en als producer.
Armin draaide eerst altijd iets rustiger, meer richting progressive, terwijl Ti�sto de heerlijke opzwepende en energierijke trance draaide.
Vooral zijn Energy set in Ehv was gewoon bruut!!!.
Ik ga voor Armin, heeft voor mij iig dit jaar veel goede en lekkere sets neergezet en zijn remixes van dit jaar waren uitmuntend
ik ga voor signum, alleen heb ik per ongeluk op ferry corsten gestemd 
| Originally posted by Chicane Mis eigenlijk een boel andere namen, maar ja.. kan niet alles hebben he? Hou wel van het geluid van Cross, San, Johan Cyber, Emjay, dus dan komt Ton TB het meest in de buurt, maar die heb ik nog niet zovaak gehoord.... dus dan kies ik gewoon voor me all time favo.. TIESTO!!! |

)
Mijn stem was dus ook naar Precision gegaan 
Ff ter ondersteuning playlist van hem en Spider b2b op de openingsavond van Club XL (tussen Armin en Jean door):
03:00-04:00 - Battle: Precision vs. Spider
14. Darren Tate feat. Roxanne Wild - Destination [FFRR]
15. Warrior - If You Want Me [Incentive]
16. Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix) [Anjuna Beats Promo]
17. ID - ID (Spider spun) [ID]
18. ID - ID (Spider spun) [ID]
19. ID - ID (Spider spun) [ID]
20. Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision Remix) [Jinx UK]
21. Hiver & Hammer feat. Javah - 5 Million Miles [Cookies & Cream]
22. System F - Solstice [Tsunami White]
23. ID - ID (Spider spun) [ID]
24. ID - ID (Spider spun) [ID]
25. ID - ID (Spider spun) [ID]
26. Ayu - Connected (Push Dub) [Bonzai]
| Originally posted by -TAIS- Mijn stem was dus ook naar Precision gegaan ![]() Ff ter ondersteuning playlist van hem en Spider b2b op de openingsavond van Club XL (tussen Armin en Jean door): 03:00-04:00 - Battle: Precision vs. Spider 16. Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix) [Anjuna Beats Promo] |
Ik heb Astrid een stem gegeven omdat k veel respects voor haar heb en omdat k d8 dat ze nog geen stemmen zou hebben tussen al die andere grootheden (k vraag me af wie haar die andere stem heeft gegeven).
Maar mn echte held is en blijft Tiesto!! Vanwege zn hele oeuvre (hoe je t ook schrijft
) en alles wat ie bereikt heeft en zn Dj-skills en de sfeer altijd op zn feestjes en hoe hij het publiek altijd weet op te zwepen en noem maar op... Oops, heb k nou de poll verneukt om dat k niet op hem gestemd heb??

| Originally posted by -TAIS- Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix) [Anjuna Beats Promo] |
Alleen nog nie op de hub
Ik wilde eigenlijk voor Ferry Corsten gaan, maar heb (gezien de recente ontwikkelingen) toch maar gekozen voor Armin van Buuren!
Ik heb voor Jean gekozen, omdat hij anders zo zielig op 0 blijft staan 

En ik kan niet kiezen tussen Tiesto en Armin.
De platenkeus van alletwee spreekt mij erg aan mar ik vind Armin beter draaien de laatste tijd.
| Originally posted by Smirnoff Ik heb voor Jean gekozen, omdat hij anders zo zielig op 0 blijft staan ![]() ![]() En ik kan niet kiezen tussen Tiesto en Armin. De platenkeus van alletwee spreekt mij erg aan mar ik vind Armin beter draaien de laatste tijd. |
| Originally posted by Ornadel Je vindt hem stiekem gewoon heel goed. Als je wilt, wil ik morgen wel met je meer naar de Powerzone met zijn geweldige Madhouse avonden |
Zat net ff foto's te kijken van Deflt City Beats waar Jean ook heeft gedraaid, maar er is geen een foto van Jean
Weleen hele berg van DJ Didier die voor Jean draaide 
Mijn keuze is gevallen op Armin van Buuren.
Omdat ik er dit jaar op Mysteryland heerlijk op heb staan zweven en omdat ik geniet van zijn progtamma op ID&T