TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Planet Bright Side 13 December
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ah cool als Iris ook komt
maaaaaaaaar wat ik me nou afvroeg, RV, hoelaat draai jij eigenlijk
tjow
p.s. komt quipers met een q nou ook?
ik draai van 22.30 tot 23:45,moet alleen nog steeds vervoer regelen 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie ah cool als Iris ook komt maaaaaaaaar wat ik me nou afvroeg, RV, hoelaat draai jij eigenlijk tjow p.s. komt quipers met een q nou ook? |
RV wanner draai je es in Zuid Holland of Noord Holland?
Dan kom ik je natuurlijk supporten
| Originally posted by Dr. Kuipers Die met een Q komt nie... |
| Originally posted by Optimus RV wanner draai je es in Zuid Holland of Noord Holland? Dan kom ik je natuurlijk supporten |
misschien kan ik het zo regelen dat we je vanuit Utrecht mee kunnen nemen naar Groenlo. Blijven we als groupies bij je, luisteren we naar je set, en dan gaan we (ik en Johan, RV moet maar met Frans of Kolkie mee terug, hihihi) naar mijn ouders
Maar ja, we kunnen je dus niet ophalen vanuit huppelderveen of flapsendorp. EN, last but zeker not least: vervoer is ook wel erg fijn
dus ik moet eerst Johan vragen 
[vergeef mode on] Geeft niet Frans, ben allang blij dat ik niet de enige ben die dingen nooit meteen opstuurt [vergeef mode off]
Kan de cd toch gewoon zaterdag anders wel bij je oppikken? Heb ik gelijk nieuw voer voor je 
Die met een K komt ook nie...
| Originally posted by Dr. Kuipers Die met een K komt ook nie... |
Wist je toch al van te voren kolk?
mucho plesieros daar.
groetjes
En iris heb je hem zo ver kunnen krijgen?
D'r is een reeele kans dat ik d'r niet bij ben
en voordat een aantal figuren nou mij gaan flamen totdat ik geroosterd ben moet ik er bij vertellen dat dat nie zozeer aan mij ligt maar aan die fijne pa van mij:
ik: zeg pap, mag ik morgen nog de auto lenen
pa: wrom dan?
ik: euhm, feesje
pa: waar dan
ik: groenlo, lekker dichtbij dus
pa: man, da's ja 100 km!
ik:
hoe bedoelie, is 45 of 50 orso
pa: ja maar heen en weer dus 100 km
ik: WTF, ik zoek feesten dichtbij huis en....
pa: nou, kmoet dr nog maar even over denken, maar als ijzelt krijg je um sowieso nie mee
[edit]
ik zweer je dat ik een keer een eigen partymobiel (en dan bedoel ik geen telefoon
) ga aanschaffen... elke keer dat gezeur en gezeik met vervoer enz. enz.
duzzz, ALS het glad is = moi er niet
, als pa in een vervelende bui is, ben ik er ook niet
/duimt
maar als ik dr dan nie ben weten jullie waarom, ik ga vooralsnog van het positiefste uit
, ben denkik voor de tijd nie meer online trouwes...
betaal je niet zelf de benzine dan?
aaaahhhhh
gaat er dan helemaal niemand meer??????
Rv heb jij dan eigenlijk zelf al wel vervoer of komt de dj ook niet 
Jah hij ister,en Buuf en ik zijn der ook aangezien we m brengen,duzzzz voor degenen die er vanavond zijn,see ya there
Hehe daar ben je dan lekker klaar mee Kolkie 
Ik zei toch al een half jaar geleden dat je een eigen auto moest regelen 
Ik zal voor je duimen mien jong 
cool dat je er ook ben donna 
en ik heb mijn picca picca ding weer bij me 
WOEI
is nog gelukt, mocht het straks niet ineens spekkieglad zijn!
hehehe
alleen weer jammer dat Iris (en Johan) d'r weer nie bijzijn, magoed
t Is allemaal de schuld van de Kerstman! Als HIJ Sinterklaas niet had verjaagd naar Spanje, hadden wij morgen geen cadeautjes hoeven halen, en rustig RV kunnen aanmoedigen!!!
GAJES!!!
| Originally posted by Eye-Riz t Is allemaal de schuld van de Kerstman! Als HIJ Sinterklaas niet had verjaagd naar Spanje, hadden wij morgen geen cadeautjes hoeven halen, en rustig RV kunnen aanmoedigen!!! GAJES!!! |
ja, maar Johan had gen zin om te blijven slapen, die wilde hier gewoon nog relaxen en in eigen bed slapen. ken dr niets aan doen!
ik ben de eerste die reageerd
anyways, was wel een geinig feestje
was er, mede door het door de bodem trappen van het gaspedaal mooi op tijd (maar kwartiertje gemist van RV) en bij aankomst was het erg rustig. RV was al druk bezig en zette echt een heeeeeerlijke set neer! Mixing skills zijn echt (y), alleen zoooo jammer dat er nie meer mensen waren... zelfs toen misja helsloot het overnam was het nog steeds rustig en dat bleef het ook. Wel was het volk DAT er was relaxed, sommige lui lekker maf (de buuf bv.
) en ook niet te jong (was ook wel es anders geweest volgens de organisator).
kortom:
muziek: 8. lekkere trance, voor mij persoonlijk niet al teveel bekende platen
sfeer: 7-, goed, alleen veeeeels te weinig mensen, met 3x zoveel man had het echt een topfeest kunnen zijn
prijzen: entreeprijs ok (9.5 euro), dranken 1.40, dus ook te doen, alleen jammer van die ONTZETTEND DOMME DOOS achter de bar (nog nie om aan te zien ook (flamen mag donna
))
goed vermaakt dus
p.s. wat een verschrikkelijke danseressen waren dat zegt, leek echt neeeeeergens op! welke leuke outfits

Grinz,flamen mag?
Ik heb de doos niet gezien kolkie
Heb me eg wel vermaakt,idd jammer dat t geen volle bak was,maaaaar moet toch zeggen dat ik r nie zo'n erg in heb gehad.
De danseresjes waren idd om te huilen,maja t zal wel aan de "boerse" buurt liggen
Die witte outfitjes waren wel mooi maar de rest vond ik ook wel weer een beetje prut
Ruub draaide errug lekker vonnik,laatste paar platen paar "moeilijk" meukende mixen die maybe iets minder gingen,magoed de easy way kiezen kan altijd nog
Vond Misja wel ok,maar had meer van m verwacht 2 be honest,weinig verassend en niet echt overtuigend in zn set.
Idd toch wel een geslaagde avond,maar jesus hey wat bezit t oosten toch veel gruwelijk irritante dudes,telkens weer een probleem daaro
Al met al,leuk,maar vet jammer dat de md maar 48 mins heeft opgenomen...en de enorme ijzel op de terugweg.
Mja naja was mijn post dus maar had weer s een irri mannetje aan me bak gezeten!
Eigen schuld,hattie maar moete uitlogge!