TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-up TE 2003 al bekend??
Pages (2): « 1 [2]
En? Gister zou er toch meer bekend gemaakt worden over de line-up bij VDDD? Iemand al info?
Ik ben ook benieuwd, ik ben al vaak bij TE geweest, en nooit tegengevallen eigenlijk, ondanks wat de helft van TA ervan zegt 
WIJ WILLEN LINE-UP, WIJ WILLEN LINE-UP!
Gielen, Jean, Cygnus X (dj set of live geen idee), Cosmic Gate
er waren er nog een paar maar die ben ik vergeten 
Joop komt ook, en Bas & Ram en Astrid ook wel denk ik, die waren wel goed bevallen de laatste keer..
en ik heb zo'n vermoeden dat Cygnus X - Positron het thema gaat worden.
Ze komen op TE en het zit onder commercial op 538
Heb ondanks het ontbreken van de line-up toch maar ff kaarten gehaald. Inclusief free CD! (jaaa was 1 van de eerste 1000). Ik laat me wel (of niet ofcourse) verrassen door ID&T.....we shall see....
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Da's dus de 2e naam! ![]() Maarre, zet die dan maar lekker in de ClubTrance zaal!!! |
Zouden er ook kaarten GEWONNEN kunnen worden dit keer? 
Whehehe als Club Trance wordt gehost door Lexion krijg je daar dus:
Jose
G-Spott
Jochen
Lock 'n Load
Club Caviar
............
Dat wordt dus idd dan weer een schrale club zaal.. maja, boeie.. ik hoop dat DJ Francois weer komt in de hardtrance zaal, MAN die gozer is kicke
cosmic gate is er maar softe hap bij... w00h00
Ik was vandaag weer es aan het werk en jemig wat een reclame wordt er al gemaakt voor trance-energy d.m.v die trance-energy week op 538. Zijn zeker bang dat het een fiasco gaat worden. Daarom denk ik dat id&t het zich niet moeilijk gaat maken en het weer behoorlijk standaard wordt maar goed ik ag er toch niet heen hehe maar goed op 538 draaien ze nu wel bij die reclame van TE wel de hele tijd de originele versie van cygnus x - superstring tsja en die is wel lekker?
Maar goed ze moeten gewoon een 92 - 98 zaal maken dan komt het wel goed 
Ah dit wordt het feste feest van het jaar!
Ik ga voor de deur slapen om de eerste kaartjes te kriegen.
Dit gaat echt storm lopen.
| Originally posted by magrec Ik was vandaag weer es aan het werk en jemig wat een reclame wordt er al gemaakt voor trance-energy d.m.v die trance-energy week op 538. Zijn zeker bang dat het een fiasco gaat worden. Daarom denk ik dat id&t het zich niet moeilijk gaat maken en het weer behoorlijk standaard wordt maar goed ik ag er toch niet heen hehe maar goed op 538 draaien ze nu wel bij die reclame van TE wel de hele tijd de originele versie van cygnus x - superstring tsja en die is wel lekker? Maar goed ze moeten gewoon een 92 - 98 zaal maken dan komt het wel goed |
nee hoor als je die stem hoort over de kaartjes die je kunt winnen voor te hoor je het oude origineel van superstrings.
| Originally posted by magrec nee hoor als je die stem hoort over de kaartjes die je kunt winnen voor te hoor je het oude origineel van superstrings. |