TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה המצב חברה [=...)
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 19:24:

[בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]


Posted by Rising on Nov-27-2002 19:27:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
[בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]




Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 19:34:

quote:
Originally posted by Rising


חחחחחח איזה ספאמר
אפילו לא הבנת את זה
יש פואנטה מאחורי הדברים... מעין קטע נסתר
דו קוטב רגעי...
כבר ציינתי שלקחו לי מעל חצי ליטר דם היום ואני קצת מסטול?!


Posted by Tarantula on Nov-27-2002 19:41:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
[בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]


חכה חכה אתה עוד תקבל את שלך...


Posted by Tarantula on Nov-27-2002 19:55:

Re: מה המצב חברה [=...)

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני אילן חבר של מורן אני גר ברמלה ואני כבר כמה שנים עוקב אחרי תעשיית הקלאב טראנס העולמית שאני חולה עליה...
אני מכיר תאתר הזה כבר שנים אבל עד היום לא השתמשתי מעולם באי מייל... טוב לא נורא העיקר שעכשיו אני פה אחרי שמורן הדריך אותי בכל השלבים של ההרשמה לפורום...


קצת באיחור אבל לא נורא

ברוך הבא לפורום הכייי הככככיייי שווה!!!$

והמשפט הקבוע לחדשים:
אני אלונה הבת -ה-שולטת של הפורום הזה!@!#$


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 19:56:

quote:
Originally posted by Tarantula
חכה חכה אתה עוד תקבל את שלך...


נכנסת מאחורי וילון ומורידה מחתונים??


Posted by Rising on Nov-27-2002 20:08:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח איזה ספאמר
אפילו לא הבנת את זה
יש פואנטה מאחורי הדברים... מעין קטע נסתר
דו קוטב רגעי...
כבר ציינתי שלקחו לי מעל חצי ליטר דם היום ואני קצת מסטול?!


חפיף דליל נזיל..

יאללה תעזור לי קצת נו יש לי פחות מ-20 הודעות


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 20:12:

quote:
Originally posted by Rising
חפיף דליל נזיל..

יאללה תעזור לי קצת נו יש לי פחות מ-20 הודעות


מה בוער לך עד כדי כך?!
אז נפל הבורד... פה לא תהיה אלוף
ומה זה הנזיל הזה?
לא ידוע ברבים


Posted by eran on Nov-27-2002 20:20:

Arrow

ברוך הבא~!!
(עוד פוסט ) ד


Posted by Rising on Nov-27-2002 20:21:

ווי ווי..
הוא טוען שאני באמת ספאמר...

שמע אחי הכל היה בצחוק
עזוב אותך שטויות...


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 20:24:

quote:
Originally posted by Rising
ווי ווי..
הוא טוען שאני באמת ספאמר...

שמע אחי הכל היה בצחוק
עזוב אותך שטויות...


חחחחח מה אתה לוקח לי אישית?
השור הזה משפיע עליך אני רואה


Posted by Sniper on Nov-27-2002 20:27:

quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אחי זה הדימיון של מוש !
יש לו 4 בתים בכפר שמריהו והוא והאחיות שלו משחקים
בשוטרים וגנבים (יו כמה הייתי רוצה לשחק בזה עם האחיות שלך מוש !) אז מוש מדמיין שיש פשע ככה איפה שהוא גר !!!

מוש אתה ט-ח-ו-ן !!!!!!
]


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by DjChook on Nov-27-2002 21:12:

פחחחחח אחרי שקראתי את ההודעה של מורן בפוסט של אלעד

אני חייב לצחוק

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



דיי לדבר על אחיותיו סעמק


Posted by m0sh on Nov-27-2002 21:14:

בונאה מורן יא שרוךךךךךךך

בוא לפה אני יראה לך מה זה





וקוסמיק בוא תחבר לי


Posted by oDrori on Nov-27-2002 21:32:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני אילן חבר של מורן אני גר ברמלה ואני כבר כמה שנים עוקב אחרי תעשיית הקלאב טראנס העולמית שאני חולה עליה...
אני מכיר תאתר הזה כבר שנים אבל עד היום לא השתמשתי מעולם באי מייל... טוב לא נורא העיקר שעכשיו אני פה אחרי שמורן הדריך אותי בכל השלבים של ההרשמה לפורום...

ברוך הבא לפורם אחי תרגיש כמו בחירייה
:P
מורן = חברה טובה

quote:
Originally posted by luckystrike
ועודד עדיין פה נכון ?
!ד"ש לפרות


תמחוק את השורה האחרונה שלי...
w00000000000000000t = מורן


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 21:57:

quote:
Originally posted by oDrori
ברוך הבא לפורם אחי תרגיש כמו בחירייה
:P
מורן = חברה טובה



תמחוק את השורה האחרונה שלי...
w00000000000000000t = מורן


עודדדדדדדדד !!!!!
אחי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה המצב ?
LONG TIME NO SEE
או איך שלא אומרים את זה ...

וחן - לא היינו עושים את זה אם הוא לא היה מתעצבן...

מוש תרגיע - WE LOVE U AND U KNOW IT


Posted by MasterP on Nov-27-2002 23:12:

ברוך הבא אח שלו תרגיש בבית ואל תדאג בנושא הדבקה לקצב זה בא ממש יותר מהר משאתה חושב

ועוד משהו להוסיף:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אתם סרוטים לגמרי קראתי את הפוסטים שלכם נשפכתי


w00000000000000000000000000000000t


האא שחכתי להציג את עצמי אני גלעד
ואני לא יכול לאיית שחכתי כמו שצריך


Posted by itamarsan on Nov-28-2002 09:30:

אחיייי ברוךך הבא אני יודע שהפוסט בא טיפה מאוחר כי היה לי מבחן במתמטיקה ולא יכולתי להיכנס לפהה
אז ברוך הבא אחיייי וכול בעיה או כול הטרדהה תשאל חופשי


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.