TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה המצב חברה [=...)
Pages (2): « 1 [2]
[בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter [בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה] |
| quote: |
Originally posted by Rising |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter [בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה] |
Re: מה המצב חברה [=...)
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אני אילן חבר של מורן אני גר ברמלה ואני כבר כמה שנים עוקב אחרי תעשיית הקלאב טראנס העולמית שאני חולה עליה... אני מכיר תאתר הזה כבר שנים אבל עד היום לא השתמשתי מעולם באי מייל... טוב לא נורא העיקר שעכשיו אני פה אחרי שמורן הדריך אותי בכל השלבים של ההרשמה לפורום... |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula חכה חכה אתה עוד תקבל את שלך... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחח איזה ספאמר אפילו לא הבנת את זה ![]() יש פואנטה מאחורי הדברים... מעין קטע נסתר דו קוטב רגעי... כבר ציינתי שלקחו לי מעל חצי ליטר דם היום ואני קצת מסטול?! |
| quote: |
| Originally posted by Rising חפיף דליל נזיל.. יאללה תעזור לי קצת נו יש לי פחות מ-20 הודעות |

ברוך הבא~!!
(עוד פוסט
) ד
ווי ווי..
הוא טוען שאני באמת ספאמר...
שמע אחי הכל היה בצחוק
עזוב אותך שטויות...
| quote: |
| Originally posted by Rising ווי ווי.. הוא טוען שאני באמת ספאמר... שמע אחי הכל היה בצחוק עזוב אותך שטויות... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחי זה הדימיון של מוש ! יש לו 4 בתים בכפר שמריהו והוא והאחיות שלו משחקים בשוטרים וגנבים (יו כמה הייתי רוצה לשחק בזה עם האחיות שלך מוש !) אז מוש מדמיין שיש פשע ככה איפה שהוא גר !!! מוש אתה ט-ח-ו-ן !!!!!! |
פחחחחח אחרי שקראתי את ההודעה של מורן בפוסט של אלעד
אני חייב לצחוק
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דיי לדבר על אחיותיו סעמק
בונאה מורן יא שרוךךךךךךך
בוא לפה אני יראה לך מה זה
וקוסמיק בוא תחבר לי
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אני אילן חבר של מורן אני גר ברמלה ואני כבר כמה שנים עוקב אחרי תעשיית הקלאב טראנס העולמית שאני חולה עליה... אני מכיר תאתר הזה כבר שנים אבל עד היום לא השתמשתי מעולם באי מייל... טוב לא נורא העיקר שעכשיו אני פה אחרי שמורן הדריך אותי בכל השלבים של ההרשמה לפורום... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ועודד עדיין פה נכון ? !ד"ש לפרות |
| quote: |
| Originally posted by oDrori ברוך הבא לפורם אחי תרגיש כמו בחירייה :P מורן = חברה טובה תמחוק את השורה האחרונה שלי... w00000000000000000t = מורן |
ברוך הבא אח שלו תרגיש בבית ואל תדאג בנושא הדבקה לקצב זה בא ממש יותר מהר משאתה חושב
ועוד משהו להוסיף:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתם סרוטים לגמרי קראתי את הפוסטים שלכם נשפכתי
w00000000000000000000000000000000t
האא שחכתי להציג את עצמי אני גלעד
ואני לא יכול לאיית שחכתי כמו שצריך
אחיייי ברוךך הבא אני יודע שהפוסט בא טיפה מאוחר כי היה לי מבחן במתמטיקה ולא יכולתי להיכנס לפהה
אז ברוך הבא אחיייי וכול בעיה או כול הטרדהה תשאל חופשי
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.