TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סתם משהוא :)
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 21:04:

quote:
Originally posted by DjChook
שמישהו יסביר לי מאיפה כולכם מכירים אותו בבקשה.


אם אתה לא מכיר אותו אז כנראה שאתה לא צריך להכיר אותו
כל מה שאתה צריך לדעת זה להיות נחמד אליו


Posted by DjChook on Nov-27-2002 21:05:

אני נחמד לכולם בלי קשר.

וכולם אוהבים אותי בלי קשר
(רמז לבחור המדובר)


אבל בכל זאת.


Posted by Rising on Nov-27-2002 21:15:

quote:
Originally posted by DjChook

זה רק בגלל נזק שדפקו לכולנו 12 ק"ב אפ-סטרים


כמה זה נכון..
הוספתי אותך באיסיקיו אח שלי..


Posted by m0sh on Nov-27-2002 21:20:

לאן הגענו......חחחחח


Posted by luckystrike on Nov-27-2002 22:07:

quote:
Originally posted by DjChook
רועי שוב באיומי מוד טיפוסיים

ובקשר לזה שאנחנו לי'צרים
זה רק בגלל נזק שדפקו לכולנו 12 ק"ב אפ-סטרים


חחחחחח
בקשר לבזק צודק

ובקשר לרועי - אחי הוא צודק ... יאללה חבר'ה בלי הגזמות...

למה בדרך כלל עדיף למחוק ט'רד שלם וזהו במקום למחוק אחד אחד או לסגור ...
מה זה נותן שיש לכם עוד פוסטים יא דפוקים ?

תנסו לשים קצת תוכן לפחות !
כמוני - גם אם אין כל מסר יש תוכן !



קצת כמו הפוסט הזה בעצם ...

אה ... כן ...
ידיעה שהגיעה זה עתה ...


Posted by MasterP on Nov-27-2002 23:01:

טראד מאסיבי של ספאם אני מזמין את המשטרה

נראה לי אצלהם (הגויים) כל טראד שני בא איזה אחד (אולי אותו אחד כל הזמן מי יודע) שבא ואומר שזה הטראד הכי גדול אי פעם

לא ברור

ודרך אגב אם לא התחלתם אז תתחילו לראות על גבול השפיות
כל יום ברבע ל-12 ערוץ 3

חבל"ז


Posted by Hell_Copter on Nov-28-2002 13:04:

quote:
Originally posted by luckystrike
אה ... כן ...
ידיעה שהגיעה זה עתה ...


והידיעה היא ש
צח שמן


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.