TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה
Pages (2): « 1 [2]


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-03-2002 13:38:

quote:
Originally posted by itamarsan
ראסמייי אחייי ידעתי שהוא מעודכן בהארדד ובגלל זה אהבתי וכל את הסט שלו כי הוא לא נתן טראקים ישניים


רגע
לא הבנתי
הודעה אחת אתה אומר שהוא שם טראקים ישנים ושיש לכל אחד בבית את הטראקים האלה
ועכשיו אתה אומר שהוא מעודכן ולא נתן טראקים ישנים..........

תחליט כבר!!!!!!!!!!!!!!!
סתם אחי
הכל מאהבה......


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-03-2002 13:39:

quote:
Originally posted by Morancky2

הלו הלו
בלי ללכלך על מאסטר גוטמן!


או! תראו מי כותבת פה פעם בשנה
שלום מורן
מה קורה? ירדת לעם?


Posted by m0sh on Dec-03-2002 13:42:

ואני חשבתי שזה איזה ערס

חחחחחחחחח


Posted by Hell_Copter on Dec-03-2002 13:52:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואני חשבתי שזה איזה ערס

חחחחחחחחח


חחחחחחח
זאת החברה הזאת של צ'וק או של חבר של צ'וק או אנערף עם בוטנים


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.