TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- South Park
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Southpark hehe 
*sett p� sig*
f�rst�r mig inte p� folk som tycker om futurama.. s� uppenbart hela tiden, man kan lixom t�nka ut de flesta sk�mten innan de h�nt ungef�r.. south park d�remot slutar aldrig att f�rv�na! 
Re: Re: hehe
| quote: |
Originally posted by Nyx Det avsnittet d�r Stan & c: o s�ker efter ordet klitoris �ver n�tet e f�r j�kla bra..de g�r in p� en tysk fetish-sex-sida d�r n�gra m�n skiter p� cartmans morsa & s�ger: "essen mein scheisse"! ..�ckligt men kul. ![]() |
Re: Re: Re: hehe
| Originally posted by procacia det �r ju l�ngfilmen.. |

s�ja, dags att gr�va upp denna tr�den... nu har ju s�song 7 b�rjat
ett avsnitt ute (kom ig�r) och det �r 702 - Krazy Kripples
S�g ett riktigt sk�nt avsnitt h�r om dagen, cartmans anal probe/parabol antenn kom tillbax och det visade sig att att jorden bara var en intergalaktisk doku-s�pa
tokbra
-Treo-
Re: Re: hehe
| Originally posted by Nyx Det m�ste vara Eric Cartmans morsa. ![]() Det avsnittet d�r Stan & c: o s�ker efter ordet klitoris �ver n�tet e f�r j�kla bra..de g�r in p� en tysk fetish-sex-sida d�r n�gra m�n skiter p� cartmans morsa & s�ger: "essen mein scheisse"! ..�ckligt men kul. |
.. det e delen med 'deutsche scheisse movies'... s� j�kla bra 
Re: Re: Re: hehe
| Originally posted by ScuL visst! .. det e delen med 'deutsche scheisse movies'... s� j�kla bra ![]() |
Har alla avsnitt som .rm
Re: Re: Re: Re: hehe
| Originally posted by Nicke Nope, det e fr�n filmen. Trevligt med nya avsnitt igen Har alla avsnitt som .rm |

en sak som jag inte har fattat f�rr�n nu =/ eftersom jag bara sett
1� s�song av Southpark, �r de referenser de har i varje avsnitt...
nu senast i det avsnitt jag ska analysera... refererar de till Braveheart!! f.� en film som jag fortfarande inte sett 
S� n�r jag s�kte p� "episode guide" av SP idag, s�g jag att de hade referenser i n�stan varenda avsnitt... Jag har bara tyckt, n�r jag sett ett avsnitt.. "haha va coolt, de g�r narr av ex. Alec Baldwin, Phil Collins eller Barbara Streisand" Nu f�rst uppt�ckte jag allts� m�nstret.... r�tt sent av mig..
bara 4-5 �r f�r sen 
aja
nya avsnitt kommer den 22e oktober 
| Originally posted by reveal nya avsnitt kommer den 22e oktober |
Taget fr�n www.southparkstudios.com Launching the second half of the seventh series, episode 708 entitled "South Park is gay!" has the whole town joining the hip new homosexual craze. Suddenly, it's cool to be gay! Cartman, Stan, Kyle and Kenny go head to head with the other kids to see who can be the "gayest," while Mr. Garrison responds with, "If straight people are gonna steal our culture, then us REAL gays are just gonna have to step it up a notch!" Later on in the season, the boys take on Rob Reiner and the anti-smoking hysteria and explore the issue of the elderly and their apparent vendetta against farmer's markets. |
| Originally posted by nekholm Titeln �r "South Park Is Gay", och nu �r det pl�tsligt coolt att vara gay. S� alla f�rs�ker vara gay, och ungarna t�vlar om vem som �r "gayast". |
| Originally posted by Glorie en sak som jag inte har fattat f�rr�n nu =/ eftersom jag bara sett 1� s�song av Southpark, �r de referenser de har i varje avsnitt... nu senast i det avsnitt jag ska analysera... refererar de till Braveheart!! f.� en film som jag fortfarande inte sett ![]() S� n�r jag s�kte p� "episode guide" av SP idag, s�g jag att de hade referenser i n�stan varenda avsnitt... Jag har bara tyckt, n�r jag sett ett avsnitt.. "haha va coolt, de g�r narr av ex. Alec Baldwin, Phil Collins eller Barbara Streisand" Nu f�rst uppt�ckte jag allts� m�nstret.... r�tt sent av mig.. bara 4-5 �r f�r sen ![]() |
| Originally posted by St_Andrew jo s� sant... men tycker �nd� att simpsons e s� j�vla mkt b�ttre, e faktiskt �nnu "djupare", sm�tt genialt! |
| Originally posted by quilly du borde kolla in Futorama me d�, samma "tillverkar" som Simpsons.. �r riktigt skoj n�r man kommer in i det. |
sydpark rokkar ju...v�ntar p� nya avsnitt dock...
n�ra favoriter e ju helt klart lord of the rings avsnittet � chinpokemon..gay avsnittet e ox� grymt.....
jackpott idag jue.....3 avsnitt av simpsons p� mindre �n 2 timmar...yaay
dock e det ju aldrig nya avsnitt men lika bra iaf....
http://images.southparkstudios.com/...Park_Is_Gay.jpg

| Originally posted by reveal http://images.southparkstudios.com/...Park_Is_Gay.jpg |
| Originally posted by reveal http://images.southparkstudios.com/...Park_Is_Gay.jpg |
T�nkte bara meddela att s�song 8 precis har inletts 
801 - Good Times With Weapons
| Originally posted by reveal T�nkte bara meddela att s�song 8 precis har inletts ![]() 801 - Good Times With Weapons |
allright
south park �r s� j�vla schysst
barnsliga humorn och det intensiva tempot f�r ett garva lite mer �n simpsons enligt mig 
medans simpsons mer har story �ver sig 
hehe simpsons e od�dligt...alltid lika kul..�ven fast man sett avsnitten 300 ggr om � om s� e homer � co alltid lika najs � se....
ere n�nstans det g�r nya avsnitt?? typ b�de ztv � trean s�nder ju en hel del..typ dubbleavsnitt � sen n�tt enstaka typ under samma dag..men ere n�ndag det g�r nya???
| Originally posted by Amnezia wot wot WoOt vilken kanal d�??? bara det inte e C+ har ju indet det |
De visas i USA nu, s� det l�r dr�ja ett (bra) tag innan de dyker upp i svensk tv...