TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- South Park
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by jp on Dec-09-2002 01:28:

Southpark hehe

*sett p� sig*

Posted by procacia on Dec-15-2002 14:51:

f�rst�r mig inte p� folk som tycker om futurama.. s� uppenbart hela tiden, man kan lixom t�nka ut de flesta sk�mten innan de h�nt ungef�r.. south park d�remot slutar aldrig att f�rv�na!

Posted by procacia on Dec-15-2002 14:54:

Re: Re: hehe

quote:
Originally posted by Nyx Det avsnittet d�r Stan & c: o s�ker efter ordet klitoris �ver n�tet e f�r j�kla bra..de g�r in p� en tysk fetish-sex-sida d�r n�gra m�n skiter p� cartmans morsa & s�ger: "essen mein scheisse"! ..�ckligt men kul.
det �r ju l�ngfilmen..

Posted by Nyx on Dec-15-2002 15:52:

Re: Re: Re: hehe

quote:
Originally posted by procacia
det �r ju l�ngfilmen..

Kan nog st�mma..kul �r det iaf.

du �r r�tt f�rsk h�r, s� jag sl�nger in denna:

Posted by reveal on Mar-27-2003 13:04:

s�ja, dags att gr�va upp denna tr�den... nu har ju s�song 7 b�rjat ett avsnitt ute (kom ig�r) och det �r 702 - Krazy Kripples

Posted by Treo on Mar-27-2003 14:01:

S�g ett riktigt sk�nt avsnitt h�r om dagen, cartmans anal probe/parabol antenn kom tillbax och det visade sig att att jorden bara var en intergalaktisk doku-s�pa tokbra

-Treo-

Posted by ScuL on Mar-27-2003 14:15:

Re: Re: hehe

quote:
Originally posted by Nyx
Det m�ste vara Eric Cartmans morsa.

Det avsnittet d�r Stan & c: o s�ker efter ordet klitoris �ver n�tet e f�r j�kla bra..de g�r in p� en tysk fetish-sex-sida d�r n�gra m�n skiter p� cartmans morsa & s�ger: "essen mein scheisse"! ..�ckligt men kul.

visst! .. det e delen med 'deutsche scheisse movies'... s� j�kla bra

jag tycker att det var en bra id� av dbl at f�rs�ka och skapa en southpark-figur av oss sj�lv

Posted by nekholm on Mar-27-2003 15:20:

Re: Re: Re: hehe

quote:
Originally posted by ScuL
visst! .. det e delen med 'deutsche scheisse movies'... s� j�kla bra

Nope, det e fr�n filmen.

Trevligt med nya avsnitt igen Har alla avsnitt som .rm

Posted by ScuL on Mar-27-2003 19:42:

Re: Re: Re: Re: hehe

quote:
Originally posted by Nicke
Nope, det e fr�n filmen.

Trevligt med nya avsnitt igen Har alla avsnitt som .rm

det vet jag.. jag menade delen fr�n filmen
har den p� DVD h�r

Posted by Glorie on Oct-13-2003 17:22:

en sak som jag inte har fattat f�rr�n nu =/ eftersom jag bara sett
1� s�song av Southpark, �r de referenser de har i varje avsnitt...

nu senast i det avsnitt jag ska analysera... refererar de till Braveheart!! f.� en film som jag fortfarande inte sett

S� n�r jag s�kte p� "episode guide" av SP idag, s�g jag att de hade referenser i n�stan varenda avsnitt... Jag har bara tyckt, n�r jag sett ett avsnitt.. "haha va coolt, de g�r narr av ex. Alec Baldwin, Phil Collins eller Barbara Streisand" Nu f�rst uppt�ckte jag allts� m�nstret.... r�tt sent av mig.. bara 4-5 �r f�r sen

aja

Posted by reveal on Oct-13-2003 17:23:

nya avsnitt kommer den 22e oktober

Posted by nekholm on Oct-13-2003 17:43:

quote:
Originally posted by reveal
nya avsnitt kommer den 22e oktober

Titeln �r "South Park Is Gay", och nu �r det pl�tsligt coolt att vara gay. S� alla f�rs�ker vara gay, och ungarna t�vlar om vem som �r "gayast".

quote:

Taget fr�n www.southparkstudios.com
Launching the second half of the seventh series, episode 708 entitled "South Park is gay!" has the whole town joining the hip new homosexual craze. Suddenly, it's cool to be gay! Cartman, Stan, Kyle and Kenny go head to head with the other kids to see who can be the "gayest," while Mr. Garrison responds with, "If straight people are gonna steal our culture, then us REAL gays are just gonna have to step it up a notch!"

Later on in the season, the boys take on Rob Reiner and the anti-smoking hysteria and explore the issue of the elderly and their apparent vendetta against farmer's markets.

Posted by reveal on Oct-13-2003 17:44:

quote:
Originally posted by nekholm
Titeln �r "South Park Is Gay", och nu �r det pl�tsligt coolt att vara gay. S� alla f�rs�ker vara gay, och ungarna t�vlar om vem som �r "gayast".

s� j�vla typiskt south park, l�ter sjukt ballt

Posted by St_Andrew on Oct-13-2003 17:53:

quote:
Originally posted by Glorie
en sak som jag inte har fattat f�rr�n nu =/ eftersom jag bara sett
1� s�song av Southpark, �r de referenser de har i varje avsnitt...

nu senast i det avsnitt jag ska analysera... refererar de till Braveheart!! f.� en film som jag fortfarande inte sett

S� n�r jag s�kte p� "episode guide" av SP idag, s�g jag att de hade referenser i n�stan varenda avsnitt... Jag har bara tyckt, n�r jag sett ett avsnitt.. "haha va coolt, de g�r narr av ex. Alec Baldwin, Phil Collins eller Barbara Streisand" Nu f�rst uppt�ckte jag allts� m�nstret.... r�tt sent av mig.. bara 4-5 �r f�r sen

jo s� sant... men tycker �nd� att simpsons e s� j�vla mkt b�ttre, e faktiskt �nnu "djupare", sm�tt genialt!

Posted by quilly on Oct-13-2003 17:57:

quote:
Originally posted by St_Andrew
jo s� sant... men tycker �nd� att simpsons e s� j�vla mkt b�ttre, e faktiskt �nnu "djupare", sm�tt genialt!

Simpsons �r sjukt kul.. du borde kolla in Futorama me d�, samma "tillverkar" som Simpsons.. �r riktigt skoj n�r man kommer in i det.

Posted by reveal on Oct-13-2003 18:02:

quote:
Originally posted by quilly
du borde kolla in Futorama me d�, samma "tillverkar" som Simpsons.. �r riktigt skoj n�r man kommer in i det.

tycker tv�rtom, de f�rsta avsnitten �r roliga som fan, men de senare �r inte alls lika roliga, v�ldigt l�tt att f�rutse precis vilka sk�mt som kommer att komma... aja, nu �r futurama nedlagt sedan en tid tillbaka �nd� s�

Posted by Amnezia on Oct-13-2003 20:17:

sydpark rokkar ju...v�ntar p� nya avsnitt dock...

n�ra favoriter e ju helt klart lord of the rings avsnittet � chinpokemon..gay avsnittet e ox� grymt.....

jackpott idag jue.....3 avsnitt av simpsons p� mindre �n 2 timmar...yaay dock e det ju aldrig nya avsnitt men lika bra iaf....

Posted by reveal on Oct-21-2003 16:40:

http://images.southparkstudios.com/...Park_Is_Gay.jpg

Posted by Aendy on Oct-21-2003 16:45:

quote:

Referens till "Queer Eye for the Straight Guy" va?

Posted by Amnezia on Oct-21-2003 21:01:

quote:

hehe riktigt najz....

queer eyes kn�cker ju...lol

Posted by reveal on Mar-18-2004 09:37:

T�nkte bara meddela att s�song 8 precis har inletts
801 - Good Times With Weapons

Posted by Amnezia on Mar-18-2004 09:40:

quote:
T�nkte bara meddela att s�song 8 precis har inletts
801 - Good Times With Weapons

wot wot WoOt

vilken kanal d�??? bara det inte e C+ har ju indet det

Posted by Rikard on Mar-18-2004 09:50:

allright south park �r s� j�vla schysst barnsliga humorn och det intensiva tempot f�r ett garva lite mer �n simpsons enligt mig

medans simpsons mer har story �ver sig

Posted by Amnezia on Mar-18-2004 10:05:

hehe simpsons e od�dligt...alltid lika kul..�ven fast man sett avsnitten 300 ggr om � om s� e homer � co alltid lika najs � se....
ere n�nstans det g�r nya avsnitt?? typ b�de ztv � trean s�nder ju en hel del..typ dubbleavsnitt � sen n�tt enstaka typ under samma dag..men ere n�ndag det g�r nya???

Posted by reveal on Mar-18-2004 10:37:

quote:
Originally posted by Amnezia
wot wot WoOt

vilken kanal d�??? bara det inte e C+ har ju indet det

Internet De visas i USA nu, s� det l�r dr�ja ett (bra) tag innan de dyker upp i svensk tv...

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »