TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vart har ni fått era nicknames från? :)
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
Kom bara på ShyTrance en dag...
älskar trance o så e jag ju lite blyg oxå :P
förrut hette jag TrANcEnTeCHnO
| quote: |
| Originally posted by [nils] sen: trancefella [erhm... hehe... eh..] |

| Originally posted by Vizay hmmm hade inte koll på att du va trancefella faktiskt ![]() trodde du va ett nytt ansikte på forumen |
Mitt minne är så kasst 
| Originally posted by Dj Memento Mitt minne är så kasst |
jag var inte så påhittig när jag valde mitt nickname så det fick bli mitt namn med trance framför orkar inte ändra det får vara så hehe 
| Originally posted by Trance Christer jag var inte så påhittig när jag valde mitt nickname så det fick bli mitt namn med trance framför orkar inte ändra det får vara så hehe |
steve: frågan e om den verkligen e bättre än bara plain simple trance christer 
Hitta mitt nickname i en vattenpöl! [+_+]
Har man hört Telias reklam med Kristers nummer guide så tycker man det är rätt kul... skämtade jue 
Tycker inte Christersnummerguide är ett bra namn
TranceChrister e la bra... bättre än mitt fåning iaf 
ja tycker trance christer e döcoolt 
robstar, hahahahah
okej 
steve jag va lite småironisk...jag förstår faktiskt vad du menade 
å robstar du får gärna förklara det där igen för jag kommer fan inte ihåg hur den historien gick 
nej det är inte från men in black haha =))
mina initialer =)) så fick det bli med det... 
hehe det får bli för mig att byta nick nu då steve
nått i denna stilen dj_Christers_nummer_guide det hade varit nått 
| Originally posted by MiB nej det är inte från men in black haha =)) mina initialer =)) så fick det bli med det... |
| Originally posted by Vizay jag undrar egentligen inte över ditt nick utan över det faktum att du valt att ha en uppspejsad tv-antenn som avatar |
har undrat sen han bytte
| Originally posted by reveal aha, det är DET som det är har undrat sen han bytte |
| Originally posted by Vizay grattis, du har vunnit en äggstock |
| Originally posted by reveal du som donerar den eller? |
| Originally posted by Vizay jag undrar egentligen inte över ditt nick utan över det faktum att du valt att ha en uppspejsad tv-antenn som avatar |
ANAGRAM...
kan speglas oxå...
uttalas muppit :-)
försök själv...
hmmm
ja ser inte att d e en tvantenn
trodde d var en shampoflaska ja 
glorie: du har noll koll som vanligt märker jag 
nae fölåt nu ska jag inte va taskig....men en schampoflaska..de va väl å ta i lite 
| Originally posted by Vizay glorie: du har noll koll som vanligt märker jag ![]() nae fölåt nu ska jag inte va taskig....men en schampoflaska..de va väl å ta i lite |
Även om ja försöker få en tvantenn av det så ser ja det inte.. e väl helt väck i huvudet antar ja 
men bäbisen i den avataren såg ja direkt såklart.. tyckte mib klargjorde det i nåt topic, kom inte ihåg vilket bara |