TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Favorittrancevideon?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by dbl on Dec-02-2002 10:01:

har nog ingen direkt favorit, men n�gra som e bra e
- Chicane feat Bryan adams - Don't give it up... tycker den e hel ball p� n�tt sett... gillar stuket av den
- Push - Universal Nation e ocks� bra... gillar "mystiken" med dem dansande m�nniskorna
- S & G - we know what you did e r�tt ball... dem e s� sviniga
- Binary Finary 1999 (Kay Cee Remix)
- Mythos 'n Dj Cosmo - Unchained melody.. inte riktigt, men filmen e ruggigt bra
- Alibi - Eternity e r�tt sk�n ocks�... alla trevliga f�rger och den lilla killen
- Kai Tracid - Tiefenransch.. jag gillar p� n�tt sett n�r det e en "story" i musikvideos.. inte alla dock
- Rank 1 - Airwave... musik videon passar alldeles utm�rkt till l�ten... utan l�ten skulle den nog vara s�d�r.
- Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Remix).. riktigt grym... hel balla effekter
- Faithless - we come 1 e r�tt sk�n

finns la en hel del mer som e bra, men detta f�r r�cka

Posted by Glorie on Dec-06-2002 16:39:

KarateKid

Mest Psychovideon e: Underworld - Born Slippy.. (�lskar den l�ten fortf)

Mera otrance, men j����kligt kunglig video e: Fatboy Slim - Praise you...

Skitsnygg video: Mario Lopez - The sound of nature

Posted by lonne on Dec-06-2002 16:53:

N�gra sk�na videos....hmm l�t se.

Alibi-Eternity
Chicane-Saltwater
Marco V-Godd
Push-The Legacy

Posted by Glorie on Dec-18-2002 15:31:

Satan (eek!)

skulle bara s�ga en grej ang trancevideos..

ja blir l�tt st�rd p� alla som ska ha v��rsta snygga tjejerna som bara e med "cause of their looks.." praktexemplet e �nd� "Light a Rainbow-videon.. hohoho

allt d g�r e � mima T�nk om d kunde ta in den riktiga s�ngerskan i n�n video. N�n som vet n�n s�n video eller? men men, de uppfyller ju ett syfte s�klart.. de e d�r f�r � fresta alla av manligt k�n d�r ute..

En video som st�r mig n�t s� kopi�st �r Svenson & Gielen.. We know what you did.. (ja tror det e den) N�r d sitter � grisar vid ett bord � blir fullare � fullare.. � sen sl�r de servitriserna p� rumpan...fy faen.

ack, d sk�r i mitt br�st

Posted by SteveTranz4ever on Dec-18-2002 15:39:

quote:
Originally posted by Glorie
skulle bara s�ga en grej ang trancevideos..

ja blir l�tt st�rd p� alla som ska ha v��rsta snygga tjejerna som bara e med "cause of their looks.." praktexemplet e �nd� "Light a Rainbow-videon.. hohoho

allt d g�r e � mima T�nk om d kunde ta in den riktiga s�ngerskan i n�n video. N�n som vet n�n s�n video eller? men men, de uppfyller ju ett syfte s�klart.. de e d�r f�r � fresta alla av manligt k�n d�r ute..

En video som st�r mig n�t s� kopi�st �r Svenson & Gielen.. We know what you did.. (ja tror det e den) N�r d sitter � grisar vid ett bord � blir fullare � fullare.. � sen sl�r de servitriserna p� rumpan...fy faen.

ack, d sk�r i mitt br�st
F�rst�r vad du menar och h�ller med dig... gillar inte n�r det �r f�r mycket avkl�tt oavsett vad det �r f�r video... tycker inte det h�r hemma riktigt, men jag ska erk�nna att jag tycker om att se vackra tjejer precis som du skulle gilla att se snygga grabbar...

Varf�r det �r p� det h�r viset att oftast kvinnor kl�r av sig �r f�r att det �r gjort av m�n f�r pojkar... dom vill k�na pengar och f�s�ker v�nda sig till den st�rre delen av publiken = killar. �rt s�ker p� att det finns j�tte mycke tjejer som gillar trancen men inte alls lika m�nga... Se bara p� kryssningen som va... typ 85% killar...
Det �r i princip alltid flest killar p� vanliga krogen ocks�... trist tycker jag...

I en trance video n�jer jag mig med som dom tex. gjorde Cygnus X - Superstrings (Rank 1 remix) videon... den e as sk�n !!!

Posted by Vizay on Dec-18-2002 15:42:

e det n�gon mer �n jag som tycker att deleriums videos e allm�nt skumma?

ja menar silence g�r ju bara ut p� att 2 pers springer hela videon....� underwater ska vi inte snacka om....den e riktigt vrickad....snubbe som bara kan andas i vatten som fastnat p� land � sen springer efter vatten

Posted by trainspotter on Dec-18-2002 22:25:

ayumi hamasaki - connected

Pages (2): « 1 [2]