TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Maar weer ff een drugsthreadje voordat ik ga slapen...
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ik heb voor "niks joh, drugs zuigt" gestemd 
en de rest van de lekkere dingetjes die er tussen stonden 
"geen commentaar" 
HERBALS HERBALS HERBALS HERBALS!
Een juiste dosering van mijn magische recept en je staat nog kneiterder te spacen dan met welk p'tje dan ook, met bijwerkingen die 10x minder ernstig zijn dan xtc, plus dat je er nog van afvalt ook 
me = altijd clean, hoewel niet altijd iedereen dat geloofd
en muziek is ECHT mijn druk.. ik kan echt als ik al megaverrot ben en de juiste tune hoor nog weer HELEMAAL los gaan!
![]()
Paar keer geblowd toen ik +/- 16 was. Werd er allen ongelofelijk suf van, dus maar niet meer gedaan.
Van alles is me wel een aantal keren aangeboden, maar nooit gebruikt!
Jeezus wat ben ik braaf eigenlijk, en dat voor een "rechtse rakker"!
Otte
| quote: |
| Originally posted by DJ_Massive /me paast Tin nog een lijntje ja coke he... en af en toe een snuifje heroine |
Altijd al gedacht dat jij vet aan de coke zat Yarnie 
| Originally posted by Donna Altijd al gedacht dat jij vet aan de coke zat Yarnie |
Ik ben ook clean, bij mij is ook muziek mijn drugs
ik heb ook nog niets gebruikt..wouk voorlopig zou laten
doe het wel x-tje als ik nix meer te verliezen heb... nu staat er teveel op het spel...
| Originally posted by M5 doe het wel x-tje als ik nix meer te verliezen heb... nu staat er teveel op het spel... |
Ik ben ook clean 
Alcohol voldoet meestal 
Ben wel benieuwd wie er op ghb hebben gestemd...
Erm.. Petrus? 
Ook voor niks gestemd, ik ben het nie nodig om goed te feesten, ik ga al helemaal los op de muziek. Maar ik zeg nie dat ik nooit wat ga probere, want je leeft tenslotte maar 1 keer
| Originally posted by Teal'k Erm.. Petrus? |
Geen drugs voor mij,
ik ben slim genoeg om eraf te blijven

ik blow h��l soms wel es
Niks joh...drugs zuigt! Vroeger zoog ik wel regelmatig aan de tippies, maar dat vond mijn vriendin niet zo leuk...nu is zij mijn drugs, drink ook zelden...rook wel, maar daar gaat vanaf 1 januari 2003 ook een einde aan komen...gaat goed met de gezondheid dus
Grtz
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nope, GHB is voor Losers! |

| Originally posted by Rinus En zoveel verlies je er niet mee. Gegroet |
Ik gebruik niks... heb geen moeite met mensen die het wel doen (moeten ze zelf weten) maar ik hoef 't niet.
Wat ik wel zielig vind zijn mensen die een party zonder een pilletje of wat niet volhouden. Voor mij is de muziek genoeg om een nachtje door te feesten... is dat zo gek?
Dus: drugs... voor mij niet... iemand anders moet 't zelf weten, zolang die er niet van afhankelijk is. Zodra je niet meer zonder kan, ga je bij mij de grens over.
Zo.
| Originally posted by magrec Ben wel benieuwd wie er op ghb hebben gestemd... |
wiet is ook drugs aapje... of wou je het pretgras noemen?
Is zo laf om wiet niet onder drugs te laten vallen, je gaat er net zo goed kapot aan en je kan je zelf en je omstanders flinke portie kanker ermee bezorgen