TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הלו אנשים..
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Trance man ראסמיי אחי, זה היה טיול של החיים.. ![]() בטח השכרנו שם אופנועים, אבל חברים שלי עשו תאונות והיו קצת בלאגנים עם זה... ולא היינו בקסטל כי עושים שם סלקציה מטורפת ולא מכניסים ישראלים (זה בדוק) זה אשכרה מועדון של נאצים.. בכל מקרה נהנתי מספיק טוב במועדונים שם הייתי במועדון שלייד הקסטל - הפלויד.. וזאת הייתה המסיבה הטובה ביותר שהייתי בה בחיים שלי.. ובפזאז באביז וברייז , שאלו גם מועדונים סוף הדרך..! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.