TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים לסט
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by nesher היה לי גם ונכשלתי |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter איך היה לך בדיוק? אתה לא כיתה יא!? |
| quote: |
| Originally posted by nesher ממש אחי אני בן - 18 עוד שניה מסיים י"ב |
אגב, אסף מוסר תודה רבה
וזה הטראקליסט שלו:
1. Innerlife (אני באמת לא זוכר את השם של היוצר)
2. Cosmic Gate - Milky Way
3. BossDrum - Beat is pumping (essential dj's remix)
4. saccoman - the recall (call up remix)
5. Blank & jones - DFF (Cosmic Gate Remix)
6. Cosmic Gate - Human Beings
7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate remix)
8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate remix)
לא רוצה להשמע ביקורתי יותר מדי אבל הסט ממש לא טוב
אתה לא יכול להביא סט עם טראקים של אותו יוצר
יש לכל הטראקים את אותו סאונד ולא כל כך מומלץ לתת כזה סט
אבל אם כבר אז כבר
תגיד לו שיתקע שם גם את
Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate Remix)
או את החידוש
Volts Wagen - Moo Master
עדיף את הזה של קוסמיק נראה לי...

וזה הטראקליסט הסופי שלי,אלא אם כן יש לכם עוד הצעות
:
Jurgen Vries - The Theme (Original Mix)
Driftwood - Freeloader (Driftwood Remix)
Members of Mayday - 10 In 01 (PvD Club Mix)
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Flutlicht - Icarus (Daedalus Mix)
Boca - Play With Me (Bellfire Mix)
Marco V - The Mutalisk
Dj Isaac - On The Edge
הערות לגבי מיקום וסדר יתקבלו בברכה
(תעירו)

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא רוצה להשמע ביקורתי יותר מדי אבל הסט ממש לא טוב אתה לא יכול להביא סט עם טראקים של אותו יוצר |



| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אגב, אסף מוסר תודה רבה וזה הטראקליסט שלו: 1. Innerlife (אני באמת לא זוכר את השם של היוצר) 2. Cosmic Gate - Milky Way 3. BossDrum - Beat is pumping (essential dj's remix) 4. saccoman - the recall (call up remix) 5. Blank & jones - DFF (Cosmic Gate Remix) 6. Cosmic Gate - Human Beings 7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate remix) 8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate remix) |
| quote: |
| Originally posted by Sniper אחי העיקר שאין פה קוסמיק גייט:]]]] סתם הסט עצמו ממש חזק אבל יותר מידי קוסמיק עוד יחשבו שאתה Dj Boosi! |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL וזה הטראקליסט הסופי שלי,אלא אם כן יש לכם עוד הצעות : Jurgen Vries - The Theme (Original Mix) Driftwood - Freeloader (Driftwood Remix) Members of Mayday - 10 In 01 (PvD Club Mix) Dumonde - God Music (Cosmic Gate Mix) Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix) Flutlicht - Icarus (Daedalus Mix) Boca - Play With Me (Bellfire Mix) Marco V - The Mutalisk Dj Isaac - On The Edge הערות לגבי מיקום וסדר יתקבלו בברכה (תעירו) |
| quote: |
| Originally posted by Sniper אחי העיקר שאין פה קוסמיק גייט:]]]] סתם הסט עצמו ממש חזק אבל יותר מידי קוסמיק עוד יחשבו שאתה Dj Boosi! |
עדכון
סט של אסף:
1. Innerlife
2. milky way
3. beat is pumping
4. the recall
5. mystery - devotion (flutlicht remix)
6. legends (green court remix)
7. urban train (cosmic)
8. Diving (cosmic)
איזה יום נוסטלגיה יא אללה !!!
קיצר אחי שיהיה לכם בהצלחה - מסור ד"ש לאסף ...
ויכול להיות שנקפוץ יותר מאוחר - עד איזה שעה זה ?
אנחנו קופצים לת"א - חשבנו ללכת לבורסה אולי
נראה יכול להיות נקפוץ אח"כ - בטח יהיו פול קטנטנים אבל לא נורא

| quote: |
| Originally posted by luckystrike איזה יום נוסטלגיה יא אללה !!! קיצר אחי שיהיה לכם בהצלחה - מסור ד"ש לאסף ... ויכול להיות שנקפוץ יותר מאוחר - עד איזה שעה זה ? אנחנו קופצים לת"א - חשבנו ללכת לבורסה אולי נראה יכול להיות נקפוץ אח"כ - בטח יהיו פול קטנטנים אבל לא נורא |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl נוסטלגיות נוסטלגיות! מה קורה אחי, לא יודע עד מתי יהיה פתוח אבל אני יודע שאנחנו נתקלט בערך ב2-3 בכל מקרה יהיה נחמד אם תבוא! אגב, תגדיר קטנטנים? |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl נוסטלגיות נוסטלגיות! מה קורה אחי, לא יודע עד מתי יהיה פתוח אבל אני יודע שאנחנו נתקלט בערך ב2-3 בכל מקרה יהיה נחמד אם תבוא! אגב, תגדיר קטנטנים? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike פשששששששש !!! ואללה דמעות ... האמת לא ידעתי אתם מכירים אחד את השני בכלל ... ראסמי אתם חייבים לבוא לפגישה הבאה מה אתה אומר ? איזה שמחה איזה אושר רק אלונזו חסר ... |

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN נראה לי יהיה יוד כי ההזמנות בכל הבית ספר שלנו........ וברויטמן! יא ליצ'ר מסריח אנערף!! כל היום הוא מוריד ולא אומר תודה אפילו |
נראה לכם שלא דיברתי עם אלונזו??!!?
אז זהו שכן
והחדשות הרעות הם שהוא לא יחזור ........
| quote: |
| Originally posted by luckystrike פשששששששש !!! ואללה דמעות ... האמת לא ידעתי אתם מכירים אחד את השני בכלל ... ראסמי אתם חייבים לבוא לפגישה הבאה מה אתה אומר ? איזה שמחה איזה אושר רק אלונזו חסר ... קטנטנים - יענו עוד לא התגייסו אבל אחרי הנפילה של אתמול בסוהו נראה לי שנגיע בסופו של דבר ... אולי אחרי הבורסה כניסה 30 ויש שתייה חינם ? |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN נראה לכם שלא דיברתי עם אלונזו??!!? אז זהו שכן והחדשות הרעות הם שהוא לא יחזור ........ |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike למה ? כוס אמק יאללה תעשו קאמק-בק מטורף ! גם אלעד חזר לאחרונה ELAD11 ![]() ובאמת מי מדבר עם מוריאנו ? מה נסגר איתו ? ואסף - אני לוקח את המילה שלך על זה מה קרה אתם לא נכנסים לפה כמעט ? ולפי הטראקליסט אני רואה שגם זה משפיע על העידכון של הדברים אצלכם אה ? |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl אני מקווה בשביל שנינו שיהיה מסיבה טובה ולא הבנתי למה אתה מתכוון בקטע של הטראקליסט? *מה אתה חושב?* |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl אני מקווה בשביל שנינו שיהיה מסיבה טובה ולא הבנתי למה אתה מתכוון בקטע של הטראקליסט? *מה אתה חושב?* |
הייתי מוציא איזה שיר של קוסמיק ושם
raging club mix
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.