TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים לסט
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 16:17:

quote:
Originally posted by nesher
היה לי גם ונכשלתי



איך היה לך בדיוק?
אתה לא כיתה יא!?


Posted by nesher on Nov-30-2002 16:22:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך היה לך בדיוק?
אתה לא כיתה יא!?


ממש אחי
אני בן - 18
עוד שניה מסיים י"ב


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 16:24:

quote:
Originally posted by nesher
ממש אחי
אני בן - 18
עוד שניה מסיים י"ב


לא יודע למה אבל משום מה הייתי בטוח שאתה ב יא...
מצטער אחי
יודע מה בוא לא נדבר על זה פה...
אני יפתח ט'רד על זה...
ותסביר לי שם הכל שכולם יבינו גם


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 16:45:

אגב, אסף מוסר תודה רבה
וזה הטראקליסט שלו:

1. Innerlife (אני באמת לא זוכר את השם של היוצר)
2. Cosmic Gate - Milky Way
3. BossDrum - Beat is pumping (essential dj's remix)
4. saccoman - the recall (call up remix)
5. Blank & jones - DFF (Cosmic Gate Remix)
6. Cosmic Gate - Human Beings
7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate remix)
8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate remix)


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 16:50:

לא רוצה להשמע ביקורתי יותר מדי אבל הסט ממש לא טוב
אתה לא יכול להביא סט עם טראקים של אותו יוצר
יש לכל הטראקים את אותו סאונד ולא כל כך מומלץ לתת כזה סט
אבל אם כבר אז כבר
תגיד לו שיתקע שם גם את
Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate Remix)
או את החידוש
Volts Wagen - Moo Master
עדיף את הזה של קוסמיק נראה לי...


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 16:53:

וזה הטראקליסט הסופי שלי,אלא אם כן יש לכם עוד הצעות
:

Jurgen Vries - The Theme (Original Mix)
Driftwood - Freeloader (Driftwood Remix)
Members of Mayday - 10 In 01 (PvD Club Mix)
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Flutlicht - Icarus (Daedalus Mix)
Boca - Play With Me (Bellfire Mix)
Marco V - The Mutalisk
Dj Isaac - On The Edge

הערות לגבי מיקום וסדר יתקבלו בברכה
(תעירו)


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 16:59:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא רוצה להשמע ביקורתי יותר מדי אבל הסט ממש לא טוב
אתה לא יכול להביא סט עם טראקים של אותו יוצר


נמרוד: לדעתי יש צדק בדבריך, אבל זה בהחלט סט מפציץ
לחזור לנושא הויכוח הסוער בכל הזמנים של הפורום,
תסתכל גם אל עבר מי הסט מיועד, רובם "בורים" כפי שקראנו להם


ברויטמן: אני מסכים איתך אבל זה פשוט יצא ככה


Posted by Sniper on Nov-30-2002 17:03:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אגב, אסף מוסר תודה רבה
וזה הטראקליסט שלו:

1. Innerlife (אני באמת לא זוכר את השם של היוצר)
2. Cosmic Gate - Milky Way
3. BossDrum - Beat is pumping (essential dj's remix)
4. saccoman - the recall (call up remix)
5. Blank & jones - DFF (Cosmic Gate Remix)
6. Cosmic Gate - Human Beings
7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate remix)
8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate remix)


אחי העיקר שאין פה קוסמיק גייט:]]]]
סתם הסט עצמו ממש חזק אבל יותר מידי קוסמיק עוד יחשבו שאתה
Dj Boosi!


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 17:07:

quote:
Originally posted by Sniper
אחי העיקר שאין פה קוסמיק גייט:]]]]
סתם הסט עצמו ממש חזק אבל יותר מידי קוסמיק עוד יחשבו שאתה
Dj Boosi!


יש משהו רע ב
Dj Bossi?

אני שאני חושב על זה הייתי מכניס את קן יו דיג איט איפשהו שם
ואת
sunblind - Believe (Nu Nrg Remix)
שהוא טראק חובה!!

בקשר לסט של נמרוד ושל ברויטמן אני מגיב לנמרוד באיי סי קיו והוא אחר כך יכתוב ונראה מה הוא משנה


Posted by m0sh on Nov-30-2002 17:19:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
וזה הטראקליסט הסופי שלי,אלא אם כן יש לכם עוד הצעות
:

Jurgen Vries - The Theme (Original Mix)
Driftwood - Freeloader (Driftwood Remix)
Members of Mayday - 10 In 01 (PvD Club Mix)
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Flutlicht - Icarus (Daedalus Mix)
Boca - Play With Me (Bellfire Mix)
Marco V - The Mutalisk
Dj Isaac - On The Edge

הערות לגבי מיקום וסדר יתקבלו בברכה
(תעירו)



שעה שלמה!!!!!
יכלתי ללמודדדדדדדדדדד
בעעעעעעעעעעעעעע
תכניס את אנג'ל קטנה במקום מקרו וי או תוסיף


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 17:22:

quote:
Originally posted by Sniper
אחי העיקר שאין פה קוסמיק גייט:]]]]
סתם הסט עצמו ממש חזק אבל יותר מידי קוסמיק עוד יחשבו שאתה
Dj Boosi!


שמע,
אם הייתי אתה, הייתי רושם אותו דבר
אבל האמת היא שבגלל שרציתי לתקלט את הסגנון שלי
(הארד טראנס - הארד טראנס מלודי)
אבל גם לא להעמיס על הקהל החסר מושג טראקים איכותיים וכבדים מדי
הייתי חייב להתפשר
וזה יצא שהרבה טראקים הם של קוסמיק גייט

בדוגרי אם זו הייתה מסיבה של טראנס אדיקט זה לא היה הסט שהייתי מנגן


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2002 18:10:

עדכון
סט של אסף:
1. Innerlife
2. milky way
3. beat is pumping
4. the recall
5. mystery - devotion (flutlicht remix)
6. legends (green court remix)
7. urban train (cosmic)
8. Diving (cosmic)


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 18:34:

איזה יום נוסטלגיה יא אללה !!!



קיצר אחי שיהיה לכם בהצלחה - מסור ד"ש לאסף ...
ויכול להיות שנקפוץ יותר מאוחר - עד איזה שעה זה ?

אנחנו קופצים לת"א - חשבנו ללכת לבורסה אולי
נראה יכול להיות נקפוץ אח"כ - בטח יהיו פול קטנטנים אבל לא נורא


Posted by ripcurl on Nov-30-2002 19:13:

quote:
Originally posted by luckystrike
איזה יום נוסטלגיה יא אללה !!!



קיצר אחי שיהיה לכם בהצלחה - מסור ד"ש לאסף ...
ויכול להיות שנקפוץ יותר מאוחר - עד איזה שעה זה ?

אנחנו קופצים לת"א - חשבנו ללכת לבורסה אולי
נראה יכול להיות נקפוץ אח"כ - בטח יהיו פול קטנטנים אבל לא נורא


נוסטלגיות נוסטלגיות!

מה קורה אחי,
לא יודע עד מתי יהיה פתוח
אבל אני יודע שאנחנו נתקלט בערך ב2-3
בכל מקרה יהיה נחמד אם תבוא!

אגב, תגדיר קטנטנים?


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 19:16:

quote:
Originally posted by ripcurl
נוסטלגיות נוסטלגיות!

מה קורה אחי,
לא יודע עד מתי יהיה פתוח
אבל אני יודע שאנחנו נתקלט בערך ב2-3
בכל מקרה יהיה נחמד אם תבוא!

אגב, תגדיר קטנטנים?


פשששששששש !!!
ואללה דמעות ...
האמת לא ידעתי אתם מכירים אחד את השני בכלל
...
ראסמי אתם חייבים לבוא לפגישה הבאה
מה אתה אומר ?
איזה שמחה איזה אושר

רק אלונזו חסר
...

קטנטנים - יענו עוד לא התגייסו
אבל אחרי הנפילה של אתמול בסוהו נראה לי שנגיע בסופו של דבר ...
אולי אחרי הבורסה
כניסה 30 ויש שתייה חינם ?


Posted by m0sh on Nov-30-2002 19:17:

quote:
Originally posted by ripcurl
נוסטלגיות נוסטלגיות!

מה קורה אחי,
לא יודע עד מתי יהיה פתוח
אבל אני יודע שאנחנו נתקלט בערך ב2-3
בכל מקרה יהיה נחמד אם תבוא!

אגב, תגדיר קטנטנים?


נראה לי יהיה יוד

כי ההזמנות בכל הבית ספר שלנו........


וברויטמן!

יא ליצ'ר מסריח אנערף!!

כל היום הוא מוריד ולא אומר תודה אפילו


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 19:19:

quote:
Originally posted by luckystrike
פשששששששש !!!
ואללה דמעות ...
האמת לא ידעתי אתם מכירים אחד את השני בכלל
...
ראסמי אתם חייבים לבוא לפגישה הבאה
מה אתה אומר ?
איזה שמחה איזה אושר

רק אלונזו חסר
...


ראסמי...
וכן מורן הם חברים טובים
ולא רק אלונזו חסר... גם מוריאנו ברח מפה בזמן האחרון
מאז הטיול שלו בחופש הגדול


Posted by ripcurl on Nov-30-2002 19:23:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נראה לי יהיה יוד

כי ההזמנות בכל הבית ספר שלנו........


וברויטמן!

יא ליצ'ר מסריח אנערף!!

כל היום הוא מוריד ולא אומר תודה אפילו


מה?!?!, מה אני מוריד?!
מאיפה?!
על מה אתה מדבר?!


Posted by m0sh on Nov-30-2002 19:23:

נראה לכם שלא דיברתי עם אלונזו??!!?

אז זהו שכן

והחדשות הרעות הם שהוא לא יחזור ........


Posted by ripcurl on Nov-30-2002 19:24:

quote:
Originally posted by luckystrike
פשששששששש !!!
ואללה דמעות ...
האמת לא ידעתי אתם מכירים אחד את השני בכלל
...
ראסמי אתם חייבים לבוא לפגישה הבאה
מה אתה אומר ?
איזה שמחה איזה אושר

רק אלונזו חסר
...

קטנטנים - יענו עוד לא התגייסו
אבל אחרי הנפילה של אתמול בסוהו נראה לי שנגיע בסופו של דבר ...
אולי אחרי הבורסה
כניסה 30 ויש שתייה חינם ?


אני ונימרוד חברים כבר שנתיים בערך
ובכייף אני אבוא לפגישה, מתי היא?!

וכניסה 30 שקל,
אני לא יודע על שתיה חינם
אבל אני חושב שיש משהו עם קוקטלים בכניסה


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 19:27:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נראה לכם שלא דיברתי עם אלונזו??!!?

אז זהו שכן

והחדשות הרעות הם שהוא לא יחזור ........


למה ?
כוס אמק יאללה תעשו קאמק-בק מטורף !
גם אלעד חזר לאחרונה
ELAD11


ובאמת מי מדבר עם מוריאנו ?
מה נסגר איתו ?

ואסף - אני לוקח את המילה שלך על זה
מה קרה אתם לא נכנסים לפה כמעט ?

ולפי הטראקליסט אני רואה שגם זה משפיע על העידכון של
הדברים אצלכם אה ?


Posted by ripcurl on Nov-30-2002 19:30:

quote:
Originally posted by luckystrike
למה ?
כוס אמק יאללה תעשו קאמק-בק מטורף !
גם אלעד חזר לאחרונה
ELAD11


ובאמת מי מדבר עם מוריאנו ?
מה נסגר איתו ?

ואסף - אני לוקח את המילה שלך על זה
מה קרה אתם לא נכנסים לפה כמעט ?

ולפי הטראקליסט אני רואה שגם זה משפיע על העידכון של
הדברים אצלכם אה ?



אני מקווה בשביל שנינו שיהיה מסיבה טובה

ולא הבנתי למה אתה מתכוון בקטע של הטראקליסט?
*מה אתה חושב?*


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2002 19:34:

quote:
Originally posted by ripcurl
אני מקווה בשביל שנינו שיהיה מסיבה טובה

ולא הבנתי למה אתה מתכוון בקטע של הטראקליסט?
*מה אתה חושב?*


נראה לי הוא חושב שהדברים ישנים...
ובגלל שאתם לא נכנסים מספיק אתם לא מתעדכנים


Posted by luckystrike on Nov-30-2002 19:34:

quote:
Originally posted by ripcurl
אני מקווה בשביל שנינו שיהיה מסיבה טובה

ולא הבנתי למה אתה מתכוון בקטע של הטראקליסט?
*מה אתה חושב?*


עדכון
סט של אסף:
1. Innerlife
2. milky way
3. beat is pumping
4. the recall
5. mystery - devotion (flutlicht remix)
6. legends (green court remix)
7. urban train (cosmic)
8. Diving (cosmic)

אחלה סט
הייתי משנה את הרמיקס של דיבינג ל
H&H REMIX
למה אני חולה עליו
ולדעתי הוא גם יותר טוב ...
בקשר לשאר - גם אני בגישה של עירבוב חדש עם ישן
הייתי משאיר את יורבן טריין
את
MILKY WAY
הייתי משנה ל
THE WAVE
לא הייתי פותח עם
INNER-LIFE
הייתי מנסה משהוא פחות כבד
משהוא ככה לפתיחה פצצתית - צריך לחשוב

שנייה אחי אני זז לאכול
יחזור עוד מעט


Posted by m0sh on Nov-30-2002 19:40:

הייתי מוציא איזה שיר של קוסמיק ושם
raging club mix


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.