TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dbz
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Stinkhonden ????? ![]() Kom op man...JUST KIDDIN'... |
Maarja ik kijk het wel niet meer als ik anders niet meer bij hoor 
| Originally posted by Remy D Hoezo overdrijven als ik het nou heel leuk vind dan kijk ik het gewoon en ik vind het nou eenmaal geweldig. Net zoals ik zondag op Qontact stond en ik Madonna hoorde zingen in de set van Judge Jules kreeg ik ook kippenvel en vond dat geweldig of bij Radiohead om maar een paar voorbeelden te geven.. |
| Originally posted by Bellie Maaruh....wat heeft DBZ met Qontact te maken.Logisch toch dat je kippenvel krijgt bij zo'n top evenement.Kreeg ik ook.Iedere TA-er krijgt het denk ik wel als je op zon vet feest bent geweest!! GREETZ!! |
En ik ga toch echt niet zoals velen hier naar tmf lopen kijken... Want dat vind ik pas echt h���������l erg triest!!!!!!!!
Conclusie:
2 mensen hier vinden het leuk, DJ Lex en Remy D, de rest vind het geen klap aan. Het laatste waar ik hier ruzie over wil hebben is wel DragonBall-Z, nutteloos.........
PS: ik krijg ook kippenvel als ik Pok�mon en DBZ kijk, maar dat is niet omdat ik het zo tof vind.......
| Originally posted by Blik Conclusie: 2 mensen hier vinden het leuk, DJ Lex en Remy D, de rest vind het geen klap aan. Het laatste waar ik hier ruzie over wil hebben is wel DragonBall-Z, nutteloos......... PS: ik krijg ook kippenvel als ik Pok�mon en DBZ kijk, maar dat is niet omdat ik het zo tof vind....... |
inderdaad bilk, je zit dbz af te kraken terwijl je er zelf een plaatje van hebt staan. DBZ is zeker wel lau... (jaja ik kom ook uit rotterdam, alleen gebruik ik liever dat woord niet) Ik kijk ook standaard elke dag en volgens mij gaan morgen kami en picollo samen dus dat wordt weer een "lauwe" aflevering.
| Originally posted by arno inderdaad bilk, je zit dbz af te kraken terwijl je er zelf een plaatje van hebt staan. DBZ is zeker wel lau... (jaja ik kom ook uit rotterdam, alleen gebruik ik liever dat woord niet) Ik kijk ook standaard elke dag en volgens mij gaan morgen kami en picollo samen dus dat wordt weer een "lauwe" aflevering. |
HAHA, VOLGENS MIJ HEB JE EEN KLEIN DINGETJE UIT TE LEGGEN BLIK!!! HAHA
Uhm jongens, ik zal Blik maar even in bescherming nemen, omdat ik vanavond nog samen met o.a. hem in dezelfde kamer een film moet gaan kijken...
Wat jullie blijkbaar niet weten is dat Blik eerst lange tijd boven zijn DBZ-sig had staan:
"You're a complete loser if you watch this..."
Ik denk dat dit al genoeg verklaard...
Waarom hij die sig nu nog heeft?? Ik zou het niet weten, het wordt inderdaad tijd voor iets anders Blik
| Originally posted by Bellie Maaruh....wat heeft DBZ met Qontact te maken.Logisch toch dat je kippenvel krijgt bij zo'n top evenement.Kreeg ik ook.Iedere TA-er krijgt het denk ik wel als je op zon vet feest bent geweest!! GREETZ!! |
| Originally posted by -=WVG=- Uhm jongens, ik zal Blik maar even in bescherming nemen, omdat ik vanavond nog samen met o.a. hem in dezelfde kamer een film moet gaan kijken... Wat jullie blijkbaar niet weten is dat Blik eerst lange tijd boven zijn DBZ-sig had staan: "You're a complete loser if you watch this..." Ik denk dat dit al genoeg verklaard... Waarom hij die sig nu nog heeft?? Ik zou het niet weten, het wordt inderdaad tijd voor iets anders Blik |
Je bent zeker geen loser als je dragonball kijkt. Iedereen kijkt dragonball, ik was echt geschokt om te lezen dat er hier zoveel mensen zijn die het niet kijken.
| Originally posted by arno Je bent zeker geen loser als je dragonball kijkt. Iedereen kijkt dragonball, ik was echt geschokt om te lezen dat er hier zoveel mensen zijn die het niet kijken. |
Nou... nu komt mijn commentaar...
Kijk het maar niet.... Het werkt VERSLAVEND.
Ik ben der aan "verslaafd" geraakt (elke dag probeer ik het te kijken anders een zondag met een kater
)
En ik heb al 2 vrienden aangestoken die intussen al verslaafd zijn. en het virus breidt zich maar uit....
Maar kijken wordt DBZ dan echt zo goed bekeken??? dat wist ik oook weer niet
van schrik durft blik zich hier niet meer te vertonen
is dat jullie ook opgevallen?
later
michiel
haha...ja hij is vast dbz aan het kijken omdat ie het stiekem toch wel heel cool vindt
leuke ontwikkelingen in deze thread na een middagje werken 
TNG
| Originally posted by Remy D Maar leg jij eens uit waarom je het niet raar vind dat jij, ik en de rest kippenvel krijgt op zo'n feest maar het wel raar vind dat miljoenen mensen over de hele wereld kippenvel krijgen van DBZ.. |
hahahahaha, jullie zijn echt zo triest.............
denken jullie dat ik me nie meer drf te vertonen omdat jullie mij af zitten af te kankeren. voor jullie informatie, kheb toevallig ook nog een sociaal leven, en dat betekent dus dat ik niet 24 uur per dag op de site en alles uit zit te checken wat er gezegd word over mij ofzo
en dat plaatje van DBZ heb ik alleen maar omdat het plaatje wel OK is, de rest is van Dragonball-Z is gewoon te triest om over te praten
de groeten en veel plezier met het afkankeren!!!!!!
Blik
TIME-OUT!!!
| Originally posted by Blik hahahahaha, jullie zijn echt zo triest............. |
Re: Re: DBZ IS SUPER!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Bellie Btw vroeger waren er pas VETTE tekenfilms nu we het er toch over hebben.Volgens mij keek iedereen vroeger wel naar The Transformers (mijn favoriet ),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.Dat waren pas tekenfilms ![]() GREETZ!! |
| Originally posted by Remy D waarom heb jij een plaatje van DBZ staan als je het niet eens leuk vind???????????????? |
wat een oninteressante zeik-thread...
zit ik daar nou 4 pagina's lang naar te kijken...
ga allemaal iets nuttigs doen...
ADK
| Originally posted by Bellie Dat maakt toch geen fuck uit man.sjonge sjonge. Je vind britney spears toch ook vet lekker in de laatste clip en daar kijk je toch ook naar.ook al maakt ze van die vette bagger muziek!!!Dus als ik een vet stoer plaatje van DBZ zie mag ik die niet posten omdat ik DBZ vind zuigen......klopt niet echt maja GREETZ!! |