TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zaterdag is het dan zover!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Opti on Dec-08-2002 16:02:

quote:
Originally posted by Remy D
Maikel schreef:

ff snel ge-edit he?

MIjn reportje is bijna af, ben zo lklaar!

Posted by mido on Dec-08-2002 16:27:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Succes man, laat ze een poepie ruiken
Mido, wat voor een stijl draai je eigenlijk??
Maybe kunnen we je op de volgende Addiction verwelkomen als dj

Ik draai Hardstyle....

Ik heb wel een leuk kort mixje van 40 minuutjes mocht je die even willen horen.

Ik hoor het wel!

Posted by mido on Dec-08-2002 16:35:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
He Mido,

Succes jongen!! Ik lig ziek in mijn bedje... kan je dus niet aan komen moedigen. Maar aan de andere kant, misschien maar goed ook, want door starende mensen raak je alleen maar van de wijs (hint hint, en voor wie die is begrijpt het wel )

Niet dat dat ziek zijn een excuus is, want ik was het dus vergeten. Maar goed. Anders had ik nog wel iemand op kunnen trommelen om mee te gaan...

Enne zoals Frans al zei: nix van fouten of wat dan ook aantrekken. Ik zette zelfs per ongeluk een plaat in sneltreinvaart op ipv op normaal tempo... is me nog nooit gebeurd zelfs (al het andere wel, verkeerde naald eraf etc). Maar: gewoon doorgaan, boeien, het feest valt of staat echt niet met een paar fouten. HUP MET DIE GEIT!!!!!

Dank je wel! Wel jammer dat mijn steun en toeverlaat er niet was! (jij dus) whehe

Maarja ik heb het overleefd zonder je. Dus het is goed gekomen. En starende mensen.... Ik heb helemaal de tijd niet gehad om daar op te letten. Was druk bezig. Ik zag wel dat er een aantal mensen erg achterlijk stonden te doen voor me (lees: Tin, Tim, Remy, Stefan). Dat wordt na een kwartier ook wel vervelend! :P:P

Verder heb ik niet echt grove fouten gemaakt. Alleen de laatste plaat ging helemaal mis. Maar dat volgens mij voornamelijk te maken dat ik nu achter niet opgevoerde tafels stond. Die plaat was namelijk erg snel en kreeg hem niet goed gelijk. Verder was ik helemaal gebroken. Ik had weinig slaap gehad en kon zowat niet meer op mijn poten staan.

Maar dat is geen excuus natuurlijk. Maar toch is het niemand opgevallen omdat ze allemaal naar de klote waren! :P:P

Posted by Remy D on Dec-08-2002 19:29:

quote:
Originally posted by New Wave

Het is wel niet mijn style maar ik vond dit hardstikke leuk.
en Remy, ouwe springnicht!! je ken het nog als de beste!!

Ja jongen, ik ben MASTER ghehehe . Maar jij stond vet te hakken op je kisten. hahaha En in je hoofd de tekst "Nobody listen to Techno, lets go" ging je als een speer

quote:

Toen naar huis, wat en ramp zeg...... -5 graden, 30 minuten fietsen met tegenwind.....

Whahaha das lekker voor je

Posted by New Wave on Dec-08-2002 21:02:

quote:
Originally posted by Remy D
Ja jongen, ik ben MASTER ghehehe . Maar jij stond vet te hakken op je kisten. hahaha En in je hoofd de tekst "Nobody listen to Techno, lets go" ging je als een speer

mwhaha
Ik had op het einde echt last van me knieen, Denk dat ik maar weer classics moet gaan aanschaffen
Hakken op kisten is wel verdomd vermoeiend

Op innercity gaan we weer flink ons best doen!!!

Posted by Remy D on Dec-08-2002 21:16:

quote:
Originally posted by New Wave
mwhaha
Ik had op het einde echt last van me knieen, Denk dat ik maar weer classics moet gaan aanschaffen
Hakken op kisten is wel verdomd vermoeiend

Op innercity gaan we weer flink ons best doen!!!

Jaja zeker weten.

Pages (2): « 1 [2]