TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- line up trens-enersjie 2003
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by Teal'k on Dec-08-2002 18:31:

WTF gaat Cor Fijneman in de hardtrance zaal doen? Bier drinken ofzo?

Posted by Flipper01 on Dec-08-2002 19:49:

quote:
Originally posted by Teal'k
WTF gaat Cor Fijneman in de hardtrance zaal doen? Bier drinken ofzo?

Hij zal de boel wel warm draaien.. Ik hoorde hem op Impulz, klonk erg lekker. Toegankelijk setje, bekende nummertjes tussendoor, maar meer Trance dan Hardtrance hoor..

Ik vind de line-up behoorlijk triest.. Ik had verwacht dat ze voor een tiende editie het concept een beetje om zouden gooien. Dus goede trance Dj's die niet te bekend zijn bij het BrEeZaH-publiek en een strenger deurbeleid.. maar helaas

Posted by eieregooie on Dec-08-2002 20:23:

*ZUIG*

Posted by Blik on Dec-08-2002 20:45:

quote:
Originally posted by moogwai

Rank 1 dus... heeft Benno min of meer verklapt vrijdag

En Tiesto en Armin gaan echt niet op Trance Energy draaien, dat willen ze volgens mij zelf niet eens....

Rank 1 draait zeker niet op Trance Energy, heb het ze vorige week nog gevraagd en toen zeiden ze dat ze 100% zeker niet op Trance Energy zouden draaien

Tzal vast wel Cygnus X zijn, die stond een tijdje geleden al bij de namen die zouden komen

Line-up is trouwens 3x niks

Posted by New Wave on Dec-08-2002 21:15:

Valt me tegen dat ze Bassie en Adriaan niet geboekt hebben.
Maarja, ze hebben een duidelijke doelgroep.
Dat is al algemeen bekend en dan krijg je zo'n line up.
Ik ga het verder niet afzeiken want dat heb ik in het verleden al vaak genoeg gedaan......

Posted by Rinus on Dec-08-2002 23:16:

Tis gewoon zonde wat ID&T aan het doen is! Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen. Ik ga er iig niet bij zijn.

Laters

Posted by Chicane on Dec-09-2002 00:25:

De tijden dat Cross, Scott Bond, Judge Jules, Ferry Corsten en Marco V daar stonden lijken wel eeuwen geleden, nu zijn ze niet meer dan een vaag mp3tje op de harde schijf van een paar echte fans... nu is het alleen nog maar de commercie die overheerst, en niet meer de kwaliteit.. zucht

Posted by Akira on Dec-09-2002 00:50:

wat een voorspelbare line up...heb al die dj's wel 100x gezien...dus voor mij geen TE

Posted by eieregooie on Dec-09-2002 01:25:

quote:
Originally posted by New Wave
Valt me tegen dat ze Bassie en Adriaan niet geboekt hebben.

Die ken je nie meer boeken hoor

Posted by djrenco on Dec-09-2002 06:47:

Rasta

Weehe.. hoe kom je aan die line-up?

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-09-2002 08:22:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
... magoed, dr is gewoon nog een reeele kans dat ik dr bij ben ook omdat de maats ook wel weer een keer naar zon feest willen, en dan moet je toch wat he , kan dan nie achterblijven ... damn he

omdat de maats ook wel een keer naar zon feest willen.....hoop niet dat je hier op mij doelt. Hier hoef ik dus echt niet heen he....dat begrijp je toch wel. Misschien wil onze BrEeZaHbOy JoHnNy er nog wel naar toe

GreetZ Rubsie

Posted by kolkiewolkie on Dec-09-2002 09:41:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
omdat de maats ook wel een keer naar zon feest willen.....hoop niet dat je hier op mij doelt. Hier hoef ik dus echt niet heen he....dat begrijp je toch wel. Misschien wil onze BrEeZaHbOy JoHnNy er nog wel naar toe

GreetZ Rubsie

eigenlijk wel, daar je laatste party qontact was oid... damn hoe hou je het vol zonder die feesten

daarom dacht ik van: hey, misschien wil die gek hier nog naartoe

oja, ik moet nog even kwijt dat charly lownoise wellicht een aardige dude mag zijn, maar dat maakt um nog geen goeie dj.. pas geleden was ie nog in zak en dat was echt een behoorlijke zuigset (lees: echt ALLES door mekaar)

Posted by Dr. Kuipers on Dec-09-2002 09:50:

Ik was al nie echt van plan te gaan (Hard Bass die week ervoor ), maar met zon line-up als dit hoef ik nie meer...
Wil graag weer eens trancen, maar het enige normale "trance" feest blijft dan toch Qontact...
Had gehoopt op een Qontact line-up (ze kondigen toch aan dat het 10 jarig jubileum is en blabla)
Dan verwacht ik ook een vette line-up...
Maar helaas

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-09-2002 10:03:

waarom had ik die reactie verwacht kolkie

Posted by Elger on Dec-09-2002 10:37:

quote:
Originally posted by Chicane
Wow, jij surft hier ook al

surfen surfen...Idlen is het meer...zat hier vroeger onder een andere naam alleen weet ik de login/pass niet meer.....

Posted by Eye-Riz on Dec-09-2002 11:23:

Ik snap niet dat Cygnus X zich ook maar wil inlaten met dat soort dingen. Weet wel dat ie commerci�le produkties maakt, maar hij maakt ook echt klasse dingen. Althans, vroeger (toen alles nog beter was )

Posted by DanceTrend on Dec-09-2002 12:52:

Hmm errug jammer maar had t wel verwacht, ondanks dat t een jubileum editie is.. Nja, ik heb medelijden met een paar lui die ik ken, die verheugen zich er helemaal op.. (Maarja, die snappen niet eens wat "line-up" betekend )

Posted by eXos on Dec-09-2002 12:58:

Ben benieuwd of t weer uitverkocht raakt. Ik meen dat het vorige keer niet uitverkocht was. Maar ach, je gooit er wat reclame tegen aan en je hebt wel weer een massa kiddies die in hun bed plassen voor zo'n feest

Posted by Massive on Dec-09-2002 18:12:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik snap niet dat Cygnus X zich ook maar wil inlaten met dat soort dingen. Weet wel dat ie commerci�le produkties maakt, maar hij maakt ook echt klasse dingen. Althans, vroeger (toen alles nog beter was )

maakt die gast tegenwoordig dan nog platen?? zo ja wie wat waar welke?

Posted by AlFerox on Dec-09-2002 21:08:

present!

Posted by New Wave on Dec-09-2002 22:34:

quote:
Originally posted by AlFerox
present!

Zie ik toch jouw neus groeien!

Posted by ScuL on Dec-12-2002 11:56:

Main:
Jean
Joop
Johan Gielen
Cosmic Gate
10th Edition Live Act: Cygnus X

Hardtrance:
Bas & Ram
Charly Lownoise
Cor Fijneman
Marcel Woods
Kai Tracid

Clubtrance:
J�rgen
Mark van Dale
Jochen
Stephen
Calvin
Jos�
G-Spott (Live)
MC Prime

Posted by TimeportE on Dec-12-2002 12:18:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

ik moe zeggen ik vind meeste van zijn originele productions nix..
maar ja, wie ben ik!

Posted by Menno on Dec-12-2002 16:11:

quote:
Originally posted by Chicane
De tijden dat Cross, Scott Bond, Judge Jules, Ferry Corsten en Marco V daar stonden lijken wel eeuwen geleden

Idd, als je ziet wat voor wereldsets hun op Trance energy hebben gedraaid is dat niet te vergelijken met wat Gielen enzo de 15e gaan draaien.
Zeker dat ik er niet heen gaan, vond het vorig jaar nog wel tof met Yves, Dumonde en Rank1 maar deze line-up slaat echt alles.

Posted by DjSuez on Dec-12-2002 16:28:

wat een balletent zeg...dit is echt nog geen 5 uero's waard..

als iemand van die IDIOO&T hier nou eens kwam kijken, dan zie je toch gewoon dat dit echt alleen maar 14 jarige sletten aantrekt? oh ja, niet te vergeten de 50 jarige kale spierbundels...

maar ja, geld bepaald alles..het is weer eens overduidelijk.

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »