TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- line up trens-enersjie 2003
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
WTF gaat Cor Fijneman in de hardtrance zaal doen? Bier drinken ofzo?

| quote: |
| Originally posted by Teal'k WTF gaat Cor Fijneman in de hardtrance zaal doen? Bier drinken ofzo? |
*ZUIG*
| Originally posted by moogwai Rank 1 dus... heeft Benno min of meer verklapt vrijdag ![]() En Tiesto en Armin gaan echt niet op Trance Energy draaien, dat willen ze volgens mij zelf niet eens.... |
Valt me tegen dat ze Bassie en Adriaan niet geboekt hebben.
Maarja, ze hebben een duidelijke doelgroep.
Dat is al algemeen bekend en dan krijg je zo'n line up.
Ik ga het verder niet afzeiken want dat heb ik in het verleden al vaak genoeg gedaan......
Tis gewoon zonde wat ID&T aan het doen is! Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen. Ik ga er iig niet bij zijn.
Laters
De tijden dat Cross, Scott Bond, Judge Jules, Ferry Corsten en Marco V daar stonden lijken wel eeuwen geleden, nu zijn ze niet meer dan een vaag mp3tje op de harde schijf van een paar echte fans... nu is het alleen nog maar de commercie die overheerst, en niet meer de kwaliteit.. zucht 
wat een voorspelbare line up...heb al die dj's wel 100x gezien...dus voor mij geen TE
| Originally posted by New Wave Valt me tegen dat ze Bassie en Adriaan niet geboekt hebben. |
Weehe.. hoe kom je aan die line-up?

| Originally posted by kolkiewolkie ... magoed, dr is gewoon nog een reeele kans dat ik dr bij ben ook omdat de maats ook wel weer een keer naar zon feest willen, en dan moet je toch wat he , kan dan nie achterblijven ... damn he |

| Originally posted by Ruben_Dubbink omdat de maats ook wel een keer naar zon feest willen.....hoop niet dat je hier op mij doelt. Hier hoef ik dus echt niet heen he....dat begrijp je toch wel. Misschien wil onze BrEeZaHbOy JoHnNy er nog wel naar toe ![]() GreetZ Rubsie |
Ik was al nie echt van plan te gaan (Hard Bass die week ervoor
), maar met zon line-up als dit hoef ik nie meer...
Wil graag weer eens trancen, maar het enige normale "trance" feest blijft dan toch Qontact...
Had gehoopt op een Qontact line-up (ze kondigen toch aan dat het 10 jarig jubileum is en blabla)
Dan verwacht ik ook een vette line-up...
Maar helaas 
waarom had ik die reactie verwacht kolkie 
| Originally posted by Chicane Wow, jij surft hier ook al |
Ik snap niet dat Cygnus X zich ook maar wil inlaten met dat soort dingen. Weet wel dat ie commerci�le produkties maakt, maar hij maakt ook echt klasse dingen. Althans, vroeger (toen alles nog beter was
)
Hmm errug jammer maar had t wel verwacht, ondanks dat t een jubileum editie is.. Nja, ik heb medelijden met een paar lui die ik ken, die verheugen zich er helemaal op.. (Maarja, die snappen niet eens wat "line-up" betekend
)
Ben benieuwd of t weer uitverkocht raakt. Ik meen dat het vorige keer niet uitverkocht was. Maar ach, je gooit er wat reclame tegen aan en je hebt wel weer een massa kiddies die in hun bed plassen voor zo'n feest 
| Originally posted by Eye-Riz Ik snap niet dat Cygnus X zich ook maar wil inlaten met dat soort dingen. Weet wel dat ie commerci�le produkties maakt, maar hij maakt ook echt klasse dingen. Althans, vroeger (toen alles nog beter was ) |
present!

| Originally posted by AlFerox present! |
Main:
Jean
Joop
Johan Gielen
Cosmic Gate
10th Edition Live Act: Cygnus X
Hardtrance:
Bas & Ram
Charly Lownoise
Cor Fijneman
Marcel Woods
Kai Tracid
Clubtrance:
J�rgen
Mark van Dale
Jochen
Stephen
Calvin
Jos�
G-Spott (Live)
MC Prime
| Originally posted by Eye-Riz Ik snap niet dat Cygnus X zich ook maar wil inlaten met dat soort dingen. Weet wel dat ie commerci�le produkties maakt, maar hij maakt ook echt klasse dingen. Althans, vroeger (toen alles nog beter was ) |
| Originally posted by Chicane De tijden dat Cross, Scott Bond, Judge Jules, Ferry Corsten en Marco V daar stonden lijken wel eeuwen geleden |
wat een balletent zeg...dit is echt nog geen 5 uero's waard..
als iemand van die IDIOO&T hier nou eens kwam kijken, dan zie je toch gewoon dat dit echt alleen maar 14 jarige sletten aantrekt? oh ja, niet te vergeten de 50 jarige kale spierbundels...
maar ja, geld bepaald alles..het is weer eens overduidelijk.