TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het ergste wat je kan overkomen is......(kiezen maar!)
Pages (2): « 1 [2]
...Dat er geen koffie meer zou zijn...
| quote: |
| Originally posted by Remy D Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!! |
| Originally posted by Mr Zimz ...Dat er geen koffie meer zou zijn... |
beter met groene neus dan zonder neus..
... denk ik ...
valt ook te testen
| Originally posted by Remy D Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!! |
(Y)
Je benen kwijt is uit dat rijtje toch wel het ergst, maar al je helemaal verlamd bent.
zodat je je rolstoel met je kin moet besturen is nog wel wat erger.
Doof zijn is natuurlijk ook erg, zeker als je je bedenkt dat je dan na enige tijd zelf ook niet meer kunt praten.
Tenminste, bijna niet, want je hoort ook niet meer wat je zegt en daardoor kraam je dan alleen maar wat onzin uit.
niet kloten lief zijn meisjes!
whehe ik r hebt gekozen voor ANDERS, voor (een) niet nader te noemen reden(en) 
| Originally posted by Cosmic Guy Cosmic Guy is stom |
| Originally posted by Cosmic Guy Remy gaat naar een hardstyle feest Cosmic Guy is daar ook Remy scheldt Cosmic Guy uit Goed zo Remy! Remy is stoer Cosmic Guy is stom |
Ik heb toch liever mijn benen nog aan mijn lijf, kan ik teminste nog lopen en staan
. Bij de andere kan je nog lopen, maarja misschien dan wel lopen zonder iets te horen
dit:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24566
| Originally posted by Cosmic Guy Remy is stoer |

| Originally posted by Remy D Woohooo ik ben de MAN!!! Want mannen zijn STOER. ![]() |
| Originally posted by Cosmic Guy Remy gaat naar een hardstyle feest Cosmic Guy is daar ook Remy scheldt Cosmic Guy uit Goed zo Remy! Remy is stoer Cosmic Guy is stom |

| Originally posted by arj1o1 dit: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24566 |
| Originally posted by Remy D Woohooo ik ben de MAN!!! Want mannen zijn STOER. ![]() |
| Originally posted by DJ_Massive en alle vrouwen zijn dan kuthoeren zeker |

remy aap als ik je ooit tegenkom mep ik je wel ff in mekaar vent |

Lijkt me zeker leuk om je te ontmoeten.
| Originally posted by Remy D Haha ja alleen niet Martine Bijl en de Koningin. |

Kan niet wachten ![]() ![]() Lijkt me zeker leuk om je te ontmoeten. |