TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Siesta on Dec-10-2002 19:49:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
de meest noordelijke persoon van TA gaat nog op de fiets! (*zucht* waarom doe ik dit mezelf aan??? )

lol, jij bent nog noordelijker als mij, ik gaat dus echt niet met fiets, veeelstekoud

gimme summer gimme gimme

Posted by MennoB on Dec-10-2002 19:59:

Kut weer, Het is veel te koud. Maarja als je je een beetje warm aankleed valt het wel mee. Alleen je oren doen nogal pijn. Leuk als je op school dan tegen iemands oren aan tikt . Maarja, het is al bijna weer zomer

Posted by Massive on Dec-10-2002 20:48:

KarateKid

watjes!

*massive fiets gewoon elke dag op de viets noar school

lekkah door de kou, tegenwind etc

dan op school aangekomen staat de verwarming hoger dan ie eigenlijk kan waardoor massive alweer bijna kotsend boven de plee hangt door die 'heerlijke' hitte opeens

woeeiiiii morgen weer !

Posted by total woot on Dec-10-2002 21:02:

dit is echt heerlijk weer!
hier in groningen is t echt niet-leuk-koud meer, maar van mij mag t toch nog wel ff lekker blijven vriezen
(mn energierekening is alleen tachtig keer hoger dan normaal)

Grtzz
WooT

Posted by stampertje on Dec-10-2002 21:28:

Ik ga morge is ff kijken of ik mn schaatsen nog pas en proberen te schaatsen, bij ons in de buurt is een heel ondiep meer in een omgebouwd weiland (nu bos/park) en daar liepen ze vandaag al op t ijs dus ff probere kan geen kwaad

Posted by ScuL on Dec-10-2002 21:35:

van mij mag er wel een paar meter sneeuw vallen zoals in '67 kan ik weer lachen om die wannabee negers die liever in spanje zitten
*flame me*

Posted by Teknikol on Dec-10-2002 22:09:

bevroren haar is cool!

Posted by Remy D on Dec-10-2002 23:00:

Mijn auto startte vanochtend mooi dus niet. Echt genaaid!!! En het slootje voor de deur is dus zo triest bevroren dat je er niet op kan schaatsen. Treurig.....

Posted by JunKX on Dec-10-2002 23:32:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! SCHAATSUH!!! Lekker vrij voor de elfsteden tocht!

Laat maar komen die kleumers

Posted by eieregooie on Dec-11-2002 04:03:

Wat een kolere weer zeg... Hele dag kouwe tengels... bah! En schaatsen? Flikker op... doet pijn aan me poten en je gaat alleen maar de hele tijd op je smoel... Nee, dan als het dan toch zo koud moet zijn, laat het dan op z'n minst sneeuwen... of nog beter, ijzelen

Dan heb ik wel de grootste lol

Posted by SnuggLe on Dec-11-2002 04:10:

Koud ? Koud ?
Tis hier 14 graden celsius man, en in HongKong 23. Wat nou koud?

Maar oke, in NL wordt dat weer wennen

Posted by TimeportE on Dec-11-2002 08:38:

ik vin de kou nie fijn maar toch ook weer wel.. straks lekker schaatsen!! WOEII.. en zowizo een koude kerst is 10x leuker dan een natte..

lekker voor de haard, je ziet de sneeuwvlokken vallen.. lekker eten.. woeiii.. romantisch!

Posted by mantisnl on Dec-11-2002 09:27:

ohhhhhh koud! koud! koud! ik kom net trug van school en mn klauwen zijn echt hartstikke bevroren, brrrrr.. en dan te bedenken dat het volgende week -10 en nog kouder wordt

*zucht*.. wanneer komt de zomer weer

Posted by Flipper01 on Dec-11-2002 09:44:

quote:
Originally posted by ScuL
van mij mag er wel een paar meter sneeuw vallen zoals in '67 kan ik weer lachen om die wannabee negers die liever in spanje zitten
*flame me*

Zwarte piet is alweer naar huis hoor

Schaatsen is wel gaaf!! Is erg lang geleden dat er een beetje fatsoenlijk geschaatst kon worden op natuurijs.
Maar die kou is toch wel erg wennen hoor. Ik hoop dat de kachel in m'n kamer het ondertussen doet, anders is de verf straks eerder bevroren dan opgedroogd

Posted by magrec on Dec-11-2002 10:20:

Fuck volgens mij zijn de vooruitzichten voor volgende week niet zo bes

Damn ik heb geen geld om nieuwe schaatsen te kopen (laatste paar keren maar gewoon die van me pa gebruikt maar ik wil nu nieuwe) en de schaatsen van me pa liggen al opgeborgen in ons nieuwe huis fuck

Maar goed morgen ff kijken wat ik ga doen. (op veluwemeer kun je al schaatsen )

Posted by Evil_E on Dec-11-2002 11:18:

Zelfde probleem hier,

wil ook graag schaatsen, alleen heb geen schaatsen. Tot 2 jaar geleden de schaatsen van mijn moeder/oom steeds voor 1 keer geleend ofzo. Maar nu zijn die te klein, dus maar ff zien wat ik ga doen.

Posted by TimeportE on Dec-11-2002 11:19:

het woord van de dag is:

huren!

Posted by DJ Bazz on Dec-11-2002 11:37:

quote:
Originally posted by Teknikol
bevroren haar is cool!

dat scheelt weer gel

Posted by Blik on Dec-11-2002 12:14:

sneeuw is supercool, er is een kans dat het vrijdag gaat sneeuwen in het zuiden dus daar hoop ik op, helaas heet het tegelijk ook meteen dooien dus veel plezier zullen we er niet van hebben...

afgelopen 2de kerstdag was het mooi wit hier, dat is wel vet

kortom: als het niet sneeuwt mag het van mij wel weer zomer worden

Posted by ScuL on Dec-11-2002 16:33:

quote:
Originally posted by Blik
sneeuw is supercool, er is een kans dat het vrijdag gaat sneeuwen in het zuiden dus daar hoop ik op, helaas heet het tegelijk ook meteen dooien dus veel plezier zullen we er niet van hebben...

afgelopen 2de kerstdag was het mooi wit hier, dat is wel vet

kortom: als het niet sneeuwt mag het van mij wel weer zomer worden

agree

Posted by arj1o1 on Dec-11-2002 16:44:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
watjes!

*massive fiets gewoon elke dag op de viets noar school

lekkah door de kou, tegenwind etc

dan op school aangekomen staat de verwarming hoger dan ie eigenlijk kan waardoor massive alweer bijna kotsend boven de plee hangt door die 'heerlijke' hitte opeens

woeeiiiii morgen weer !

ja had ik ook ze hadden de verwarming 's nachts aan laten staan met de dueren en de ramen dicht ws kei benauwd in de lokalen

Wij krijgen altijd chocolade melk op school als het vriest!
niet dat ik dat lust maar ja

Posted by DjSuez on Dec-11-2002 16:48:

MENSEN MENSEN!

VERBRAND AL UW SPULLEN WAAR CFK'S DANWEL KOOLDIOXIDEN INZITTEN!!

WE GAAN EEN GAT IN DE OZONLAAG CREEEREN!!

DAT DAN DIE VERD*MDE WINTER WEER VOORBIJ IS!!

einde bericht...

Posted by T.H.C. on Dec-11-2002 17:06:

quote:
Originally posted by DjSuez
MENSEN MENSEN!

VERBRAND AL UW SPULLEN WAAR CFK'S DANWEL KOOLDIOXIDEN INZITTEN!!

WE GAAN EEN GAT IN DE OZONLAAG CREEEREN!!

DAT DAN DIE VERD*MDE WINTER WEER VOORBIJ IS!!

einde bericht...

emm...je hoeft nix te verbranden hoor, met een schaartje de leiding aan de achterkant van je koelkast lekmaken werkt ook.
Ik ben al een poosje bezig het klimaat aan te passen,ik ben n.l. koelmonteur, ik moest vandaag ook buiten aan het werk en ik kan niet met handschoenen werken, moest om het half uur ontdooien heb wel weer paar kilotjes cfk laten vliegen nee hoor ik vind het wel best zo...de winter moet wel winter blijven.

Posted by DjSuez on Dec-11-2002 17:16:

quote:
je hoeft nix te verbranden hoor, met een schaartje de leiding aan de achterkant van je koelkast lekmaken werkt ook.

ja..en dan kom jij langs zeker...dank je de koekoek!!

Posted by T.H.C. on Dec-11-2002 17:58:

quote:
Originally posted by DjSuez
ja..en dan kom jij langs zeker...dank je de koekoek!!

hehe nee koelkasten mag ik nog niet aankomen, veels te ingewikkeld

Pages (3): « 1 [2] 3 »