TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by DJ Bazz de meest noordelijke persoon van TA gaat nog op de fiets! (*zucht* waarom doe ik dit mezelf aan??? ) |

Kut weer, Het is veel te koud. Maarja als je je een beetje warm aankleed valt het wel mee. Alleen je oren doen nogal pijn. Leuk als je op school dan tegen iemands oren aan tikt
. Maarja, het is al bijna weer zomer 
watjes!
*massive fiets gewoon elke dag op de viets noar school
lekkah door de kou, tegenwind etc
dan op school aangekomen staat de verwarming hoger dan ie eigenlijk kan waardoor massive alweer bijna kotsend boven de plee hangt door die 'heerlijke' hitte opeens
woeeiiiii morgen weer !
dit is echt heerlijk weer!
hier in groningen is t echt niet-leuk-koud meer, maar van mij mag t toch nog wel ff lekker blijven vriezen 
(mn energierekening is alleen tachtig keer hoger dan normaal
)
Grtzz
WooT
Ik ga morge is ff kijken of ik mn schaatsen nog pas en proberen te schaatsen, bij ons in de buurt is een heel ondiep meer in een omgebouwd weiland (nu bos/park) en daar liepen ze vandaag al op t ijs
dus ff probere kan geen kwaad 
van mij mag er wel een paar meter sneeuw vallen zoals in '67 kan ik weer lachen om die wannabee negers die liever in spanje zitten 
*flame me* 
bevroren haar is cool!
Mijn auto startte vanochtend mooi dus niet. Echt genaaid!!! En het slootje voor de deur is dus zo triest bevroren dat je er niet op kan schaatsen. Treurig.....
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! SCHAATSUH!!! Lekker vrij voor de elfsteden tocht!
Laat maar komen die kleumers 
Wat een kolere weer zeg... Hele dag kouwe tengels... bah! En schaatsen? Flikker op... doet pijn aan me poten en je gaat alleen maar de hele tijd op je smoel... Nee, dan als het dan toch zo koud moet zijn, laat het dan op z'n minst sneeuwen... of nog beter, ijzelen 
Dan heb ik wel de grootste lol 
Koud ? Koud ?
Tis hier 14 graden celsius man, en in HongKong 23. Wat nou koud?

Maar oke, in NL wordt dat weer wennen 
ik vin de kou nie fijn maar toch ook weer wel.. straks lekker schaatsen!! WOEII.. en zowizo een koude kerst is 10x leuker dan een natte..
lekker voor de haard, je ziet de sneeuwvlokken vallen.. lekker eten.. woeiii.. romantisch! 
ohhhhhh koud! koud! koud! ik kom net trug van school en mn klauwen zijn echt hartstikke bevroren, brrrrr.. en dan te bedenken dat het volgende week -10 en nog kouder wordt
*zucht*.. wanneer komt de zomer weer
| Originally posted by ScuL van mij mag er wel een paar meter sneeuw vallen zoals in '67 kan ik weer lachen om die wannabee negers die liever in spanje zitten ![]() *flame me* |

Fuck volgens mij zijn de vooruitzichten voor volgende week niet zo bes 
Damn ik heb geen geld om nieuwe schaatsen te kopen (laatste paar keren maar gewoon die van me pa gebruikt maar ik wil nu nieuwe) en de schaatsen van me pa liggen al opgeborgen in ons nieuwe huis
fuck 
Maar goed morgen ff kijken wat ik ga doen. (op veluwemeer kun je al schaatsen
)
Zelfde probleem hier,
wil ook graag schaatsen, alleen heb geen schaatsen. Tot 2 jaar geleden de schaatsen van mijn moeder/oom steeds voor 1 keer geleend ofzo. Maar nu zijn die te klein, dus maar ff zien wat ik ga doen.
het woord van de dag is:
huren!

| Originally posted by Teknikol bevroren haar is cool! |

sneeuw is supercool, er is een kans dat het vrijdag gaat sneeuwen in het zuiden dus daar hoop ik op, helaas heet het tegelijk ook meteen dooien dus veel plezier zullen we er niet van hebben...
afgelopen 2de kerstdag was het mooi wit hier, dat is wel vet
kortom: als het niet sneeuwt mag het van mij wel weer zomer worden
| Originally posted by Blik sneeuw is supercool, er is een kans dat het vrijdag gaat sneeuwen in het zuiden dus daar hoop ik op, helaas heet het tegelijk ook meteen dooien dus veel plezier zullen we er niet van hebben... afgelopen 2de kerstdag was het mooi wit hier, dat is wel vet kortom: als het niet sneeuwt mag het van mij wel weer zomer worden |
| Originally posted by DJ_Massive watjes! *massive fiets gewoon elke dag op de viets noar school lekkah door de kou, tegenwind etc dan op school aangekomen staat de verwarming hoger dan ie eigenlijk kan waardoor massive alweer bijna kotsend boven de plee hangt door die 'heerlijke' hitte opeens woeeiiiii morgen weer ! |
MENSEN MENSEN!
VERBRAND AL UW SPULLEN WAAR CFK'S DANWEL KOOLDIOXIDEN INZITTEN!!
WE GAAN EEN GAT IN DE OZONLAAG CREEEREN!!
DAT DAN DIE VERD*MDE WINTER WEER VOORBIJ IS!!
einde bericht...

| Originally posted by DjSuez MENSEN MENSEN! VERBRAND AL UW SPULLEN WAAR CFK'S DANWEL KOOLDIOXIDEN INZITTEN!! WE GAAN EEN GAT IN DE OZONLAAG CREEEREN!! DAT DAN DIE VERD*MDE WINTER WEER VOORBIJ IS!! einde bericht... |
en ik kan niet met handschoenen werken, moest om het half uur ontdooien
heb wel weer paar kilotjes cfk laten vliegen
nee hoor ik vind het wel best zo...de winter moet wel winter blijven.
| je hoeft nix te verbranden hoor, met een schaartje de leiding aan de achterkant van je koelkast lekmaken werkt ook. |
| Originally posted by DjSuez ja..en dan kom jij langs zeker...dank je de koekoek!! |