TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Line-up
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by mpost on May-06-2001 08:59:

Ja inderdaad! Wat een kut line up zeg!!!!

Maar ik twijfel nog of ik ga. Kijk 100 piek is echt veeeeel te veel voor dit stelletje DJs. Maar de show zelf zal wel helemaal te gek zijn daar in de ArenA. Dus dat zou dan de enige reden zijn dat ik ga.

Kut zooi! Waarom verneuken ze Sensation! Terwijl het zo mooi had kunnen zijn!

Posted by Rudy on May-06-2001 09:58:

It was a great SSSSSSSSSSSSensssssssssssation!! Dit is zoooooooooooooooooo matig! Ze hebben genoeg geld voor sensation, maak dan een vette line-up! En ga niet al je pieken spenderen aan leuke lichtjes! Ik ga dus ook echt niet 100 jongens uitgeven (+ 100 piek aan variabele kosten) om naar dit k*nker feest te gaan! Als ik een mooie licht show wil zien ga ik wel naar een ander feest waar ze wel goeie DJ's hebben! Het wordt daar toch al rond 5 uur licht, nou dan zie je echt niet zo veel meer van die lampjes! Maarja, blijkbaar begrijpt men niet dat Sensation vorig jaar een fucking groot succes was! Sensation blijft mijn topfeest aller tijden, ik vind het dus heeeeeeeeeel jammer dat het vervolg nog slechter is dan mijn eigen schoolfeest en nog commercieler dan de TMF awards! Waarschijnlijk raakt Sensation ook dit jaar uitverkocht, maar de echte genieters en feesters zullen het dit jaar denk ik allemaal laten afweten!

Behalve DJ Ben natuurlijk! Wat een onwijze dildo! Hij bedoeld het volgens mij nog echt serieus ook! Maarja hij voelt zich daar waarschijnlijk goed thuis in dat publiek!

Posted by Robvef on May-06-2001 10:15:

Thumbs down Zwaar Bagger

Dit slaat dus gewoon nergens op he. Vorig jaar een top feessie organiseren met grote namen als Sven Vath, Carl Cox, Tiesto enz. En nu opeens weer Jean, R**g, Rank 1 en Marco V en Michel de Hey. Die laatste twee vind ik persoonlijk wel lekker draaien, maar waar zijn de grote buitenlandse namen.

Dit is gewoon echt het publiek belazeren. Misschien moeten we met zijn allen ID & T gaan bestoken met mail --> mailbomb, waarin we met zijn allen om andere namen vragen.

Ik heb gisteren de uitzending moeten missen en dat is maar goed ook, anders had ik op het personeelsfeest zwaar chagrijnig rondgelopen.

Dan maar kijken of er een ander feest is, waar wel leuke DJ's komen.

Ik heb gesproken. Dank U

Greetz to all TA's

Posted by Opti on May-06-2001 10:25:

Jezus man, tis nu 12 uur later en ik voel me steeds meer genaaid door ID&T!

PS: ��n vraagje omdat ik de uitzending niet heb gezien, wat was de reden dat ie gozer opgaf dat ie geen buitenlandse DJ's wilde nemen??

ID&T, echt super hoor!!

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 11:10:

antwoord

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Jezus man, tis nu 12 uur later en ik voel me steeds meer genaaid door ID&T!

PS: ��n vraagje omdat ik de uitzending niet heb gezien, wat was de reden dat ie gozer opgaf dat ie geen buitenlandse DJ's wilde nemen??

ID&T, echt super hoor!!

Om het brein achter deze flop, duncan stutterheim, te citeren: "We willen niet alleen maar booken, booken, booken en grote namen hebben staan."
vandaar dus geen buitenlandse dj's.

ALGEMENE OPROEP: MAIL ALLEMAAL ID&T MET DE MEDEDELING DAT DIT ZWAAR DROEVIG IS. PERSOONLIJK HEB IK MIJN MENING AL VIA DE MAILBOX BEKEND GEMAAKT DAAR

Posted by Opti on May-06-2001 11:15:

Re: antwoord

quote:
Originally posted by Vinyl Boy

Om het brein achter deze flop, duncan stutterheim, te citeren: "We willen niet alleen maar booken, booken, booken en grote namen hebben staan."
vandaar dus geen buitenlandse dj's.

ALGEMENE OPROEP: MAIL ALLEMAAL ID&T MET DE MEDEDELING DAT DIT ZWAAR DROEVIG IS. PERSOONLIJK HEB IK MIJN MENING AL VIA DE MAILBOX BEKEND GEMAAKT DAAR

Wat is dat nou voor een klotereden???? Dus verlagen ze t niveau van t feest?? De 1e was toch ook met Tiesto, Carl Cox en Sven Vath???? BULLSHIT!!

Enne...was t mailadres van ID&T????

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 11:20:

Lightbulb MAIL ID&T

[email protected]

Posted by Opti on May-06-2001 11:26:

Thumbs up

thnx

nu ff een (of 2 of 3 of nog meer) mailtje sturen...

Posted by mpost on May-06-2001 11:37:

Ik heb ID$T ook al 2 keer gemailed vandaag, [email protected] en [email protected] om te vragen waar mijn geld (95 NLG) nou eigenlijk heen gaat. Want het gaat dus NIET naar de line up!!

Die ROOG die betaalt ID$T zelfs om daar te mogen draaien waarschijnlijk!!!
Dalijk gaan ze de TWIX TALENT ROOM ook maar ff op het mainstage zetten....hoppa weer een DJ erbij en geen geld kwijt....

klere zooi

hopelijk gaat ID$T een beetje heeeeel hard nadenken na al deze mails.....en als ze kijken naar de hits op sensation.nl die niet gestegen zijn in vergelijking tot gisteren......en de hits op mysteryland.nl die waarschijnlijk 30 keer zo hoog liggen nu!! (ik kom er al niet eens meer op!?!)

Met z'n alle naar mysteryland jonges!!

Posted by Opti on May-06-2001 11:48:

ZO! Net een mailtje gestuurd!
FF kijken of ze reageren, t zal wel van niet, die klootzakken

Posted by M5 on May-06-2001 11:49:

haha dit is best wel zielig zeg .....ik zou dan alleen een beetje voor marco v gaan...want dj jean enzo hoef ik echt niet te zien ...

QLIMAX HERE WE COME !!
MYSTERYLAND HERE WE COME !!

Posted by Opti on May-06-2001 11:52:

je vergeet Dance Valley

Posted by tango on May-06-2001 11:54:

Duncan Stutterheim gaf als rede voor deze line-up dat ze inderdaad niet alleen wilden booken,booken en booken. En dat ze nu 8 kleinere feesten organiseerden, waar wel grote namen komen. (zoals de q-dance organisatie, qontact was dus wel van id&t.)

Ook zei hij dat het bij sensation niet voornamelijk op de muziek gericht was, maar op de show erom heen! Dit kan toch niet op een party? muziek komt altijd op de eerste plaats.

grtz,
TNG

Posted by Opti on May-06-2001 12:08:

quote:
Originally posted by tango

Ook zei hij dat het bij sensation niet voornamelijk op de muziek gericht was, maar op de show erom heen! Dit kan toch niet op een party? muziek komt altijd op de eerste plaats.

Voor de show??!!! Jaaaaa d����g, ik ga toch ook niet naar de bios voor de popcorn, dan ga ik voor de film!!!
Jezus man, zeg gewoon dat je minder wilde uitgeven ofzo, en dat je meer win$t wilde maken.... Zeg gewoon de Waarheid!!!! Sensation moet toch de grootste, vetste party in NL zijn!!!! Dan kom je niet voor een of andere R%%g( jaja...)

Posted by TranceFool on May-06-2001 12:17:

Talking

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
kom kom jongens
deze thread ghaat over sensation, laat iedereen zijn mening hebben. Ben staat waarschijnlijk gewoon strak van de kinderkola.

mzzls en hou het netjes

HAHAHA, strak van de kindercola

Posted by Opti on May-06-2001 12:17:

Jongens, weten julie nog dat wij t de hele tijd hadden over onze droom line up?? Nou, t bleef jammer genoeg bij dromen....

Posted by Ding Chavez on May-06-2001 12:17:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Voor de show??!!! Jaaaaa d����g, ik ga toch ook niet naar de bios voor de popcorn, dan ga ik voor de film!!!

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
Bier voor die man!!!!!!

Posted by TranceFool on May-06-2001 12:20:

Ja, kunnen we geen mailbomb naar ID&T sturen????, want voor zoveel geld voor een kaartje kan je toch niet met zon line-up komen....

Posted by Rudy on May-06-2001 12:28:

Ik heb het volgende gestuurd:

Hallo,

Sorry hoor, maar de lineup van Sensation gaat echt nergens over! Jullie kunnen wel zeggen dat de mensen niet moeten komen voor de DJ's maar voor de hele show! Maar de DJ's maken de show! Ik vind dit zeeeeeeeeeeeeer droevig, en met mij vele andere! Vorig jaar was Sensation een top feest, nu wordt het 1 grote commerciele flop! Ik ben zwaar teleurgesteld in jullie! Jullie vragen 100 gulden voor een ticket, wat gaan jullie daarmee doen! Volgens mij zijn jullie er alleen op uit om hier vette winst te behalen! De (progressive) trance stroming gaat aan zulke acties kapot!

Nou de groeten, en denk er eventjes over na!!!!(niet dat jullie dan doen!!!!!)

Posted by Rudy on May-06-2001 12:32:

Be part of the night - dress in white!!!!!

Ja daaaaaaaaaag, ik ga daarnaartoe met een WIT ZAKDOEKJE, dat is wat ik ga doen!

Posted by basvh on May-06-2001 12:50:

Persoonlijk zou ik nog een ander dj-duo aan de line up toegevoegd willen zien namelijk: DJ Wipneus en Pim

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 13:04:

haha

haha, die is ook leuk ja.
misschien moeten we een handtekeningen actie op touw zetten ofzo. Misschien is een blokkade van het ID&T kantoor ook leuk, opdat er niet meer van dit soort walgelijke idee�n kunnen worde uitgedacht.
Mijn mail:

hallo zeg!

Ben ik ff geschrokken van die Sensation line-up!! dit lijkt in de verste verte niet op het niveau van vorig jaar mensen!! Waar zijn jullie mee bezig echt? Als je zo graag een show wilt maken etc, doe dat dan niet onder het motto trance, want zo gaat de scene nog meer ten onder. Jullie feesten zijn normaliter altijd van goede kwaliteit, maar waar draait het nou om: de muziek toch? Ik twijfelde nog om erheen te gaan, maar die twijfel werd ten eerste al weggenomen toen bleek dat de line-up op TMF bekend werd gemaakt en was volledig verdwenen toen bleek dat Roog (welke commerciele trance-fan kent die nou?) en michel de Heij (niet echt vlammend, zoals al bleek op Dutch Dimension) kwamen.

Even voor de goede orde: dit is toch behoorlijk een feest voor de TMF kijkers en Radio 538 luisteraars en niet meer voor de underground trance & techno fanaten zoals vorig jaar...?

Zonde van een naam als Sensation hoor.

Groeten van Tim, dedicated trance lover

Posted by Mysteric on May-06-2001 13:25:

tja...ik zal mijn licht er eens ff over laten schijnen.
ik zie 1 nadeel: de prijs is vrij hoog voor de dj's die je krijgt.De aankleding zal dus wel wreed moeten zijn.
Maar zoals duncan al zei: het gaat om de muziek. Een groot feest hoeft niet per se met veel buitenlandse namen, NL heeft kwaliteit-dj's genoeg. In alle genre's.

Roog vind ik zeer goed draaien, kwam hem op IC2000 tegen in de Club en heb flink lopen springen toen.
Jean...tja das een beetje jammer. Persoonlijk zie ik hem liever openen dan Roog.
Rank 1 Live, ��n keer live gezien. Tja...wel redelijk. Als er een mooie lichtshow bij zit scheelt het een hoop. En het is tenslotte maar een half uurtje.
Marco V, in ��n woord TOP. Beste dj van NL op dit moment.
Michel de Hey vind ik echt niet minder draaien dan Carl Cox, zo niet beter. Ik heb hem een paar keer gezien+gehoord...top.

Het is dus de creme de la creme van de Nederlandse dj's. Op Tiesto na dan, want die WIL niet. Als ik de hele thread zo lees ben ik op 1 na de enige die wel gaat 7 juli.

Posted by basvh on May-06-2001 13:27:

is er niet iemand die de site van sensation kan hacken of zo, en dan anti id&t dingen erop zetten. Dat zou echt wel mooi zijn.

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 13:33:

?!?!

uhm, mysteric, gaat het verder wel met je?
ik bedoel..michel de heij beter vinden dan carl cox..ik zag/hoorde michel op dutch dimension, nou dat was niet dat je zegt om over nara huis te schrijven. en roog draait normaal altijd van die halfzachte club/lounge achtige muziek..dat is tog geen dj voor de mainstage op Sensation??

ik ben het wel met je eens dat er genoeg kwaliteit in nederland is wat betreft dj's, maar dan denk ik eerder aan een ferry corsten, armin van buuren of ti�sto (die helaas niet wilde).
en als duncan zegt dat het om de muziek draait, waarom heeftie dan zo een fucking lichtshow enzo georganiseerd?
na ja, ieder zijn mening, ik hoop je het naar je zin gaat hebben daar,

mzzls

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »