TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Va hände med TA?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by WhiteRussian Håller också med Gaby.. men men, det är juh bara hon å jag som kommer iväg på saker ändå, Retas bara...men viss sanning har det juh. Ni får diskutera precis vad ni vill, men julmust, glass å godis diskuterar jag hellre pårökt med mina polare, då är det mycket roligare, Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka, |
tredje gången på fest i holland detta år
| Originally posted by WhiteRussian Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka, |
dåligt av oss att inte mötas
| checkade förresten precis only dj's sidan robstar och varför står det "Parker (DJ Tiesto Trancer!!)"???? |
| Jag ska faktiskt se Airbase nästa fredag...helt gratis. Ska uppträda där, 600 pers kommer. hur många av er?....... |
norrköping 
mer info
Vizay, läs på sajten... *suck*
http://www.tranceclubber.com/party.asp?PID=35
ingen åldersgräns
skälet till att jag nästan aldrig kommer iväg på fester e för att jag inte har åldern inne...ganska svårt å dra på dom officiella tillställningarna....fast jag ska iväg ikväll på rave....ni får ringa mig om ni vill ha mer info....av vissa ganska självklara skäl så säger jag inget här på forumen 
btw va ere för åldersgräns på tranceclubber gathern? 
Det är 16 års gräns så det är sjysst
Men det är juh för deras medlemmar tror jag....deras gather. Bli medlem där och chilla lite.... skulle va soft med lite TAs på festen.
Det kommer bli så jävla soft mind.... träffade ju dom som ska fixa festen typ på båten... glömde snacka om den dock... var för busy festa å snacka musik... jag e tok laddad
Blir en kul liten roadtrip.... kameran ska med som vanligt
| Originally posted by SteveTranz4ever Det kommer bli så jävla soft mind.... träffade ju dom som ska fixa festen typ på båten... glömde snacka om den dock... var för busy festa å snacka musik... jag e tok laddad Blir en kul liten roadtrip.... kameran ska med som vanligt |

låter jävligt nice men jag e inte 100 på om jag kan skaffa fram pengar tills dess....brände stålar på rave inatt å min polare lånade också å han kan inte betala förens i januari så jag får se....men jag ska försöka 
Vizay faaaen
klart du ska hänga me om du får åka me steve ju.. låna pengar av föräldrarna 
trancefest ju...
| Originally posted by robstar Igen aning asså! HaHa! Undra varför dom skrev så. |

| Originally posted by Glorie Vizay faaaen klart du ska hänga me om du får åka me steve ju.. låna pengar av föräldrarna ![]() trancefest ju... |
| Originally posted by WhiteRussian Håller också med Gaby.. men men, det är juh bara hon å jag som kommer iväg på saker ändå, Retas bara...men viss sanning har det juh. |
| Originally posted by Gaby WhiteRussian kan PARTA!!! |
Haha.... jo, det brukar bli rätt bra,
Brukar dock hålla mig i bakgrunden, inte riktigt för att stå å svänga runt på högtalarna, jag vet ändå att jag dansar bäst av alla, 
Förresten, det här kanske är fel tråd, men var det bara jag som tyckte att de skumma "spöke-transa-zombie" snubbarna som flummade runt på kryssningen och smeta blod på varandra var asdåliga? 
Hade juh vart tuffare med ett luciatåg eller nåt,
Förresten, jag syns ganska tydligt på några av bilderna från kryssningen, orkar dock inte leta reda på vilka det va.
Ni får leta själva....brillor och ljusblå cyberdog tröja, 
plutselig fant alle ut at forumet ikke var så veldig kult alikevel når man ser hvor mange rare folk som poster her =p
og dermed så hang de fleste kun på Local Scene Info/ Discussion seksjonene 
| Originally posted by dbl vad e det för fest ni snackar om? |
| Originally posted by mindshooter det är på fredag i norrköping, 600 pers, airbase, poi:ning...så fett som det kan bli helt enkelt |