TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- "I'm currently playing ..." in je signature (winamp plugin)
Pages (2): « 1 [2]
mijne doet t ook
ik heb hem ook maar hij werkt maar voor de helft van de tijd
| quote: |
| Originally posted by Optimus mijne doet t ook |
FUN FUN FUN 
is wel een coole feature 
OOOHHHH ik hoor er nu ook bij, relaxed!!!

[edit]1 ding zie ik nu wel, je kan niet oneindig lange titels kwijt in je plaatje, das toch wel een beetje jammer. Zoals je in het plaatje kan zien is het niet echt meer een leesbare titel als de titel te langs is want er moet staan "TMF the DJ's - Satshi Tomiie live at the Now & Wow Location (Ministry of sound in The Netherlands)"[/edit]

Grappig hoor
Hij is alleen soms wat traag met updaten...
| Originally posted by eieregooie Grappig hoor Hij is alleen soms wat traag met updaten... |
| Originally posted by Optimus ik luister al een dag lang naar mijn zus |
die zus van jou zingt maar door zeg!
Kun je haar niet leren voor vijf euro te pijpen? Dan ga jij voortaan maar zingen ofzo (volumia!!!).

| Originally posted by Little Theseus die zus van jou zingt maar door zeg! Kun je haar niet leren voor vijf euro te pijpen? Dan ga jij voortaan maar zingen ofzo (volumia!!!). ![]() ![]() |
Volumia rulez! ik ga morgenavond weer ff dat afscheidsconcert op DVD bekijken
Ik heb net echt 10 minuten zitten kijken waarom ie ut nou niet deed en toen bedacht ik me dat ik gisteravond op de site m'n password had veranderd. Je moet dan ook je password wijzigen bij de plugin en dan doet ie het weer
| Originally posted by Spinnin Jack Ik heb net echt 10 minuten zitten kijken waarom ie ut nou niet deed en toen bedacht ik me dat ik gisteravond op de site m'n password had veranderd. Je moet dan ook je password wijzigen bij de plugin en dan doet ie het weer |