TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heeft iemand Massive opgenomen of geluisterd op 538???
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Dwingo Klopt. Hoe doe je trouwens die sets opnemen? Heb je gewoon op de een of andere manier via een datakabeltje je radio op je pc aangesloten en neem je op in wav, om het vervolgens in mp3 om te zetten, of doe je dit anders? Zelf ken ik bijvoorbeeld mensen die gewoon aan een dj vragen of ze hun mini-disc op zijn versterker aan mogen sluiten. Uiteraard moet je dan wel de mogelijkheid hebben om dit aan een dj te kunnen vragen, maar als je dat voor elkaar krijgt ben je toch mooi binnen. |
Ik heb nu dan eindelijk de vier Massive sets

Hier zijn de tracklists:
Armin van Buuren Live At Massive 30-04-2001
1. Coast 2 Coast - Home (DJ Ti�sto Remix)
2. Airwave - Save Me
3. ID
4. ID
5. Signum - First Strike
6. Bismark - Just A Moment (Clubby Mix)
7. ID
8. Push - Strange World (Airwave Remix)
9. DJ Ti�sto - Flight 643 (Original Mix)
10. Strobe - Human Animal
11. System F vs Armin van Buuren - Exhale
12. ID
13. Three Drives - Sunset On Ibiza
Scott Bond Live At Massive 30-04-2001
1. Sauna - Mirage
2. Members Of Mayday - 10 In 01
3. ID - cool
4. Kay Cee - Unsolved Mysteries (Club Mix)
5. Ultra 5 feat. J.Cee - Potion (Lange Remix)
6. MO'Hawk - Previous Years
7. ID - Where The Streets Have No Name?
8. ID - cool = same as Ferry Corsten track 9
9. ID - I'm Released
10. Warrior - Voodoo (Dubby Mix)
11. Fire & Ice - Lost Emotions 2001
commercial break
12. ID - The Big Beat
13. ID
14. Flutlicht - Icarus (Shokk Remix)
15. Niels van Gogh - Electronic Confusion
Marco V Live At Massive 30-04-2001
1. Marco V. - In Charge
2. DJ Ti�sto - Flight 643 (Original Mix)
3. Wheed Baskin - Castle Rock (Fred Numf VS. Five Point 0 Remix)
4. Rank 1 - Such Is Life (Marco V Remix)
5. Tilt - Children (Gourtyard Remix)
6. ID
7. Blaze feat. Palmer Brown - My Beat (AMbassador Remix)
8. Marco V - Indicator
9. ID
10. Rank 1 - Such Is Life (Deep Dub Mix)
Ferry Corsten Live At Massive 30-04-2001
1. U2 - New Years Day (Remix)
2. ID - Black White House
3. DJ Ti�sto - Flight 643 (Remix)?
commercial break
4. Faithless - We Come One (Rollo And Sister Bliss Remix)
5. Trisco - Musak (Wonderland Avenue Remix)
6. System F - Needlejuice
7. ID
8. Ultra Vibe - Choose Freedom
9. ID - cool - Lange Remix? = same as Scott Bond track 8
10. Trousers Enthusiasts - Sweet Release (Unvocal Mix)
11. F-Star - Flash
12. Soundcheck - Mindrive
13. Plastic Angel - Pascale (Ferry Corsten Remix)
commercial break
14. System F - Soul On Soul (Kay Cee Remix)
15. Junk Project - Composure (Moogwai Remix)
16. Chicane - Autumn Tactics (The Thrillseekers Remix)
Weet er iemand een ID?
Scott Bond Live At Massive 30-04-2001
Ik will alleen ff zeggen dat Scott Bond @ Massive zooooo goed is... Scott draait gewoon alleen maar top nummers
... lekker flink gepitched zodat ze nog beter klinken. Op Massive zelf vond ik hem wel goed, maar ik vond andere Dj's toen beter, maar nu heb ik sets en moet ik zeggen dat Scott Bond's set gewoon de beste is... het is ook echt een set om gewoon lekker te luisteren, terwijl Armin van Buuren's set gewoon lekkerde klonk op de dancevloer 
Ik kan ook haast niet wachten totdat Rank 1 - Such Is life uitkomt... wat een topnummer zeg... de Marco V remix is al super... Such Is Life gaat echt zwaar knallen, het wordt de nieuwe Delerium - Silence zeg maar... Marco draaide ook de Deep Dub mix, dit nummer heeft die geweldige klassieke break van "many miles, too soon"... alleen dit nummer wordt net na de break afgebroken door 538 
| Originally posted by moogwai Ik heb ook maar een simpele 56k modem, maar ik kan gelukkig op school vanalles downloaden ![]() Ik vind het trouwens wel klote dat 538 juist op zaterdag die sets uitzend... iedere andere dag zou ik ze kunnen opnemen maar zaterdags ben zelden thuis. |
| Originally posted by Dwingo Klopt. Hoe doe je trouwens die sets opnemen? Heb je gewoon op de een of andere manier via een datakabeltje je radio op je pc aangesloten en neem je op in wav, om het vervolgens in mp3 om te zetten, of doe je dit anders? Zelf ken ik bijvoorbeeld mensen die gewoon aan een dj vragen of ze hun mini-disc op zijn versterker aan mogen sluiten. Uiteraard moet je dan wel de mogelijkheid hebben om dit aan een dj te kunnen vragen, maar als je dat voor elkaar krijgt ben je toch mooi binnen. |
Weet iemand hoe dat 'arabische' nr heet dat het 2e nr is in de scott bond mix?
In de tracklisting hierboven staat :
1. Sauna - Mirage
2. Members Of Mayday - 10 In 01
Maar dat is het 1e en 3e nr.
Er zit nog een 2e tussenin. en dat is volgens mij toch niet sauna - mirage ?
| Originally posted by WTB Je hoeft toch niet bij de computer te blijven tijdens het opnemen? Je kunt bij Cool Edit 2000 intypen op welke dag en van hoe laat tot hoe laat hij moet opnemen. Dit kun je vrijdag al intypen, je moet dan wel je radio en computer de hele tijd aanhouden. WTB. |
| Originally posted by Divine9 Weet iemand hoe dat 'arabische' nr heet dat het 2e nr is in de scott bond mix? In de tracklisting hierboven staat : 1. Sauna - Mirage 2. Members Of Mayday - 10 In 01 Maar dat is het 1e en 3e nr. Er zit nog een 2e tussenin. en dat is volgens mij toch niet sauna - mirage ? |

Je kan op Massive inderdaad niet snel vragen of ze een mini-disc voor je aansluiten.
Vrienden van me hebben het wel van Cor Fijneman gedaan gekregen (op een kleiner feestje), maar ze kennen hem persoonlijk, wat de zaak wat makkelijker maakt.