TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Sniper on Dec-16-2002 11:43:

quote:
Originally posted by DjChook
בדוק

ואלעד... אתה יודע שאתה יכול להתקשר בכל מצב


אאאאווווווווווווווווווווווווווווווווו
[מסמיק]


Posted by luckystrike on Dec-16-2002 17:49:

פשששש מגניב לאללה ...

אחלה רעיון .
שיהיה לי קצת זמן בסופ"ש אני יתקין
;


Posted by GLoBaL-MUZiK on Dec-16-2002 22:26:

Satan (eek!)

טוב לא הצלחתי כנראה, שמישהו יגיד לי איפה טעיתי


Posted by m0sh on Dec-17-2002 05:19:

ממתי עושים יוזר עם
* ?


Posted by warpedd_ on Dec-17-2002 08:59:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ממתי עושים יוזר עם
* ?


מוש יא דביל זה רק בשביל לסמן איפה צריך להיות
היוזרניים


Posted by m0sh on Dec-17-2002 10:43:

מה?

לא נראה לי שהוא כזה דביל

בגלל זה אני חושב שהוא עשה יוזר ניים עם
*


Posted by luckystrike on Dec-18-2002 19:07:

דרורי אנחנו בנוהל הקבוע
אני יתקשר אלייך
ותסביר לי


Posted by oDrori on Dec-18-2002 21:17:

"מודיעין שלום מדבר השפוט שלך!"


Posted by Hell_Copter on Dec-18-2002 22:14:

quote:
Originally posted by luckystrike
דרורי אנחנו בנוהל הקבוע
אני יתקשר אלייך
ותסביר לי


כמה פעמים כבר יצא לכם לעשות סקס טלפוני?!?!


Posted by oDrori on Dec-18-2002 22:29:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמה פעמים כבר יצא לכם לעשות סקס טלפוני?!?!


נראה לי 3... אפילו 4


סתם, כמספר הכוכבים בשמיים, או אפילו כמספר הפוסטים ברזומה שלך!


Posted by DjChook on Dec-18-2002 22:30:

אני עדיין מקום ראשון בסייברים טלפוניים


Posted by Sniper on Dec-19-2002 09:28:

quote:
Originally posted by DjChook
אני עדיין מקום ראשון בסייברים טלפוניים


חחחחחחח אתה כבר לא מספק אותי


Posted by DjChook on Dec-19-2002 12:28:

quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחח אתה כבר לא מספק אותי


עברתי למין השני

אבל מדי פעם אני עושה גיחות ככה

פשוט לא אליך !

אחרי שניפגש אולי יצוץ בי איזה ניצוץ כלפיך


(פוסט מפגר אני מודה)


Posted by Sniper on Dec-19-2002 12:32:

quote:
Originally posted by DjChook
עברתי למין השני

אבל מדי פעם אני עושה גיחות ככה

פשוט לא אליך !

אחרי שניפגש אולי יצוץ בי איזה ניצוץ כלפיך


(פוסט מפגר אני מודה)



באמת אני רוצה לפגוש אותכם כבר!!!


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2002 14:04:

quote:
Originally posted by DjChook
אני עדיין מקום ראשון בסייברים טלפוניים


זה מה שאתה חושב!!


Posted by DjChook on Dec-19-2002 14:20:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה מה שאתה חושב!!


עשרות בנות לא טועות

They all want... Chook ! Chook.. !


Posted by m0sh on Dec-19-2002 14:33:

quote:
Originally posted by DjChook
אני עדיין מקום ראשון בסייברים טלפוניים



תתקדם!!!!!!!!!


Posted by DjChook on Dec-19-2002 14:52:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תתקדם!!!!!!!!!


אחי אני עם חברה
זה לא כמו הסטוצים שלך

לוקח זמן


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2002 14:56:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי אני עם חברה
זה לא כמו הסטוצים שלך

לוקח זמן


ואתה גם לא אוכל מכות
סתם מוש הכל בצחוק


Posted by DjChook on Dec-19-2002 15:11:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואתה גם לא אוכל מכות
סתם מוש הכל בצחוק


אני לא רציתי להכניס את זה

יש בכל זאת נקודות רגישות


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2002 15:29:

quote:
Originally posted by DjChook
אני לא רציתי להכניס את זה

יש בכל זאת נקודות רגישות


אבל לא מעניינו הקטע הזה איתך...
אז הרגשתי צורך להגיד ... הוא לא צריך להתערב בכזה דבר כי זה אתה ולא הוא
בלה... נפסיק


Posted by m0sh on Dec-19-2002 17:18:

אה אה אה........

לא צריך להתערב?

קצת דירבון מה רע........חופשי מדברים על זה

ואני לא חוטף מכות ,סתם הומואים


Posted by DjChook on Dec-19-2002 18:02:

מה עם זאתי שרצית ? בוטל או תסלח ?


Posted by m0sh on Dec-19-2002 18:47:

בקרוב בבית


Posted by DjChook on Dec-19-2002 19:52:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בקרוב בבית


איזה זיין


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.