TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Parties in het buitenland....
Pages (3): « 1 [2] 3 »
leuke thread idd...
ik wil dit jaar zeker naar Homelands!!
meer wensen (lees: geld) heb ik voor dit jaar voor het buitenland nog niet...
Trouwens kolkie heet het over de wmc in miami, op dit moment heb ik al wat contacten in die hoek omdat het mijn bedoeling is om daar mijn stage te gaan lopen (wmc van 2004) voor een nederlandse organisatie zeg maar 
Ik ben zeker van plan naar Nature One te gaan zomer 2003, wilde eigenlijk al afgelopen zomer, maar kwam niet ui met verschillende factoren...
Zo te horen moet ik ook een keer naar Mayday, zit dus ook in de planning, maar kweenie of dat de eerstvolgende gaat worden.
Wie willen er allemaal naar Nature One deze zomer?!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oke check. Dus ik heb de auto voor Mayday al vol? Er kunnen vier mensen mee, ik wil zeker wel gaan. Mijn vriendin maybe ook wel (er moet nog iemand terugrijden, want ik wil niet helemaal nuchter blijven, of we pakken een hotel), en dan zijn er nog 2 plaatsen over. Wie biedt? ![]() |

Ik zit wel veel in duitsland maar meer op de kleinere feesten! het is daar echt veel goedkoper dan hier!!!
Ik ga 11 januarie naar osnabruck daar word dan een nieuwe club geopend en ben ik uitgenodigd samen met een maat van me 
ik ga volgend jaar in ieder geval naar nature one daar heb ik hele goede dingen over gehoord! en ik baal nogsteeds dat ik afgelopen jaar niet naar de loveparade ben geweest want daar had ik op een vrachtwagen kunnen staan!!!
verder wil ik nog wel een keer naar engeland alleen alles is daar zo verdomd duur
the fabric wil ik echt een keer gezien hebben!!
| JP!!!!!!!!! Plaatsje vrij voor Berlijn? |
Ik wil volgend jaar ook zekerz wel naar Nature One!
Als ik al die verhalen op PF lees!
En Love Parade lijkt me ook erg vetjes!
Volgens mij zeg ik ieder jaar al dat ik er heen wil, maar heb nooit geld in die periode 
Moet maar alvast wat opzij gaan leggen geloof ik...
Enne komende zaterdag is er ook een vet feest in Dortmund: EarthQuake 
Line-up:
Hardcore
Distortion
Endymion
Evil Activities
Hawker
Mindtrip
Panic
Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Neophyte
MC: Raw
MC: Ruffian
Hardbass
Balistic
Beholder
Da Techno Warriors
Dana
DM Style vs. Bamm Bamm
Hardheadz
Mike Oh� Man
Spooky
Zenith
Die line-up is geil 
Enne kosten: 20 euro!!!
Germany is cheap!
Panic, Paul en Neophyte..hemels 
ik besluit donderdag of ik nu nog op vakantie ga of niet wanneer ik niet ga omdat er niet genoeg sneeuw ligt ga ik misschien nog ff kijken op EarthQuake 
Zeg Frans als je nog 2 plaatsjes in de auto over hebt reis ik graag mee 
zal wel keer naar Hardhouse Acedamy willen maar het liefst naat tidy weekender, paar dagen lang alleeen maar de beste hardhouse djs.
van de zomer hoop ik ook naar homelands te kunnen
Ik ga in januari met de bananenboot mee naar Afrika. Als het goed is komen we dan in april in zo'n sloeberig Somalisch dorpje aan. Daar is dan het "WIJ HEBBEN HONGER FEEST" en dat wil ik dus echt niet missen. Staan er een paar van die vergaarde negers op een trommeltje te slaan en dat kan nog best leuk klinken.
En als ik dan met die bananen aankom dan barst het feest los. Beginnen ze als een stel apen met hondsdolheid te schreeuwen en dat geeft dan weer een leuker effect bij die klanken van die trommels. Maar iedergeval als de bananen op zijn komt DJ Bruisbot (schijnt de Tiesto van Afrika te zijn) en die gaat dan zijn kunsten vertonen. Namelijk door allemaal broodmagerige negerinnen in hun kont te neuken. En omdat hij zelf ook niet te veel vet heeft hoor je hun botten botsen en dat schijnt FANTASTISCH te klinken. En met nog wat mooie zonnestralen is dit feest compleet.
Kan in iedergeval niet wachten en ben jij nou ook zo'n iemand die dit niet wil missen dan moet je even reageren. Er is nog plaats voor 9 a 10 man.
Greetz Remy
| Originally posted by Remy D Ik ga...(blaat)...10 man. Greetz Remy |
| Originally posted by Remy D Ik ga in januari met de bananenboot mee naar Afrika. Als het goed is komen we dan in april in zo'n sloeberig Somalisch dorpje aan. Daar is dan het "WIJ HEBBEN HONGER FEEST" en dat wil ik dus echt niet missen. Staan er een paar van die vergaarde negers op een trommeltje te slaan en dat kan nog best leuk klinken. En als ik dan met die bananen aankom dan barst het feest los. Beginnen ze als een stel apen met hondsdolheid te schreeuwen en dat geeft dan weer een leuker effect bij die klanken van die trommels. Maar iedergeval als de bananen op zijn komt DJ Bruisbot (schijnt de Tiesto van Afrika te zijn) en die gaat dan zijn kunsten vertonen. Namelijk door allemaal broodmagerige negerinnen in hun kont te neuken. En omdat hij zelf ook niet te veel vet heeft hoor je hun botten botsen en dat schijnt FANTASTISCH te klinken. En met nog wat mooie zonnestralen is dit feest compleet.Kan in iedergeval niet wachten en ben jij nou ook zo'n iemand die dit niet wil missen dan moet je even reageren. Er is nog plaats voor 9 a 10 man. Greetz Remy |

| Originally posted by Optimus WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA, ik lag helemaal dubbel toen ik dit las Remy ik ga mee!!! ![]() ![]() ![]() |

datum van homelands is: 24/5/2003
line up:
1 naam bekend..... 3 keer raden wie...... ja idd
Yoji Biomehanika
oe oe oe waar heb je dat vandaan?
Voor Yoji fan Bas 
Yoji draait 1 februari ook in Duitsland in The Bridge 
Check Partyflock agenda 
| Originally posted by Optimus oe oe oe waar heb je dat vandaan? |
| Voor Yoji fan Bas Yoji draait 1 februari ook in Duitsland in The Bridge |
| Originally posted by Dr. Kuipers Voor Yoji fan Bas ![]() Yoji draait 1 februari ook in Duitsland in The Bridge ![]() Check Partyflock agenda |
| Originally posted by basvh www.yojibiomehanika.com best logisch toch? ja weet ik, dag ervoor draait ie in de melkweg!!!! HQ party en daar ga ik als het goed is heen. |

| Originally posted by Optimus WTF!!! ik was al van plan om te gaan met Theesaus, nu gaan we zeker weten!!!! ![]() ![]() |
NATURE OOOONEEE!!!!!!
Dit jaat voor het eerst daar naartoe geweest en TERING wat was het vet. Ik weet het nu ook zeker. Nature One was het beste feest van dit jaar. Tenminste........Als awakenings het niet overtreft vanavond
. Maar ik denk het niet. 2 dagen lang feesten op de muziek van de beste djs ter wereld!. Na dat weekend had ik ook meteen besloten om nooit meer naar Dancevalley te gaan (N1 valt altijd in datzelfde weekend) Voortaan wordt het N1 
GREETZ!!
Tijd voor een nieuwe Vandit Night of zo
ga al naar Fuse in februari.