TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tiesto och sven väth till sverige!!!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by WhiteRussian on Dec-16-2002 16:19:

quote:
Originally posted by AC.
Stoooooop! Vänta nu ett tag! Är det inte bara 20 för hyttinnehavaren och 18 för de andra?

Nej. Tyvärr.

Och av att tolka från reglerna så måste ni alltså släpa med farsan, som förhoppningsvis är äver 30, eller en gammal brorsa.

Alternativt få undantag från kaptenen.

Men, jag hade egentligen 4 biljetter, registrerade på 4 olika namn, alla över 20. När jag väl kom dit fråga de bara leg på den som beställt hytten, de andra frågade iaf inte tanten i min glugg om leg. När man gick ombord båten var all personal mer beredd på att se allt hemskt knark alla hade med sig, än att fråga folk om leg, så man hade lätt kunnat komma med om man ser ut att vara någonstans runt 20, jag ser inte ut att vara mer än 20, å mig frågade de inte,
Så chansa kan ni väl iaf.

Förresten, fatta att det var 30 snutar där med tre hundar i över en timme, de tog 4 pers av 2000. Helt jävla skrattretande hur mycket av mina skattepengar som gick i sjön där. Patetiskt.

Posted by verminator on Dec-16-2002 16:21:

da jeg spurte de på silja line sa de sli;

hvis du er under 20, så er eneste muligheten for at du kan dra;
1. at du drar med en person som er over 30 år, og er villig til å ta ansvaret for deg + at du har foreldrene dines tillatelse
2. at du får foreldrene dines tillatelse (skriftlig vel og merke), og søker om dispensjon. hvis du er heldig, blir søknaden innvilget, og du kan dra

bortsett fra det, så må du nok enten være over 20 år, eller ha falsk legitimasjon

Posted by Trance Christer on Dec-16-2002 16:46:

ajajaj måste med fy fan vad vad det verkar fint !

Posted by x-dream on Dec-16-2002 16:49:

Thumbs up

Sven Väth.....

Posted by SteveTranz4ever on Dec-17-2002 00:21:

Taget från Monday bar forumet
Den är redan bokad - Silja Symphonie och tar 2800 passagerare. Det är inte den största, men den bästa, med den 150 meter enorma mittengatan som vi får göra om till dansgolv.

GOT DAMN....
Kolla här så får ni se vad jag menar
http://www.silja.se/360sida/surround.asp?SVimage=2-prom
(kräver quicktime plug in typ)

Ärligt... Tiesto är stor... det kan man inte förneka, oavsett vilka som kommer som e stora så är det bra för Sverige (låter som Carl Bildt).... tack vare Monday Bar så växer sig club sverige på kartan...

Vi går mot ljusare tider... / Steve

Posted by AC. on Dec-17-2002 00:26:

OT

Carl Bilt är schysst snubbe helt enkelt.

Posted by reveal on Dec-17-2002 00:43:

vi skulle boka en massa hytter till oss SweTA:are, hade varit fett

Posted by Kamelen on Dec-17-2002 01:56:

visst låter d kul..och 800 kr är väll inge farligt för se vad man får smaka då teisto...osv..som ni vet...bättre än att betala flyg till holland t.ex o biljet där osv..men en sak jag undrar...2800 pers kommer dansa på d där fartyget...kommer skiten hålla?

Posted by Rikard on Dec-17-2002 10:33:

ingen här som vill låtsas vara min målsman?

Posted by sipowitz on Dec-17-2002 10:52:

Luuugnn :-)

quote:
Originally posted by OracaZ
visst låter d kul..och 800 kr är väll inge farligt för se vad man får smaka då teisto...osv..som ni vet...bättre än att betala flyg till holland t.ex o biljet där osv..men en sak jag undrar...2800 pers kommer dansa på d där fartyget...kommer skiten hålla?

Ja om en båt väll ska sjunka så ska det faen göras till dundarandet av en fet trance anthem låt... :-)

2000 pers på kryssningen nu precis, och alla dansade inte samtidigt, en båt är ju så pass stor att vissa sover... andra festar i hytterna... jag som dansar och vissa som bastar (!)

=)

Posted by Vizay on Dec-17-2002 16:13:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ärligt... Tiesto är stor... det kan man inte förneka, oavsett vilka som kommer som e stora så är det bra för Sverige (låter som Carl Bildt).... tack vare Monday Bar så växer sig club sverige på kartan...

det sopelar egentligen inte någon roll vilka stora vi får hit utan bara att vi får hit dom.....för om vi kan få en en av dom största och ger honom ett sjuhelvettes välkomnande så kanske det sprider sig bland andra stora dj's i världen att svenskarna verkligen är ett bra folk att spela för så kanske trancescenen verkligen går mot ljusa tider

Pages (2): « 1 [2]