TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tiesto och sven väth till sverige!!!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by AC. Stoooooop! Vänta nu ett tag! Är det inte bara 20 för hyttinnehavaren och 18 för de andra? |

da jeg spurte de på silja line sa de sli;
hvis du er under 20, så er eneste muligheten for at du kan dra;
1. at du drar med en person som er over 30 år, og er villig til å ta ansvaret for deg + at du har foreldrene dines tillatelse
2. at du får foreldrene dines tillatelse (skriftlig vel og merke), og søker om dispensjon. hvis du er heldig, blir søknaden innvilget, og du kan dra 
bortsett fra det, så må du nok enten være over 20 år, eller ha falsk legitimasjon 

ajajaj måste med fy fan vad vad det verkar fint !
Sven Väth.....

Taget från Monday bar forumet
Den är redan bokad - Silja Symphonie och tar 2800 passagerare. Det är inte den största, men den bästa, med den 150 meter enorma mittengatan som vi får göra om till dansgolv.
GOT DAMN....
Kolla här så får ni se vad jag menar
http://www.silja.se/360sida/surround.asp?SVimage=2-prom
(kräver quicktime plug in typ)
Ärligt... Tiesto är stor... det kan man inte förneka, oavsett vilka som kommer som e stora så är det bra för Sverige (låter som Carl Bildt).... tack vare Monday Bar så växer sig club sverige på kartan...
Vi går mot ljusare tider...
/ Steve 
OT
Carl Bilt är schysst snubbe helt enkelt.
vi skulle boka en massa hytter till oss SweTA:are, hade varit fett 
visst låter d kul..och 800 kr är väll inge farligt för se vad man får smaka då teisto...osv..som ni vet...bättre än att betala flyg till holland t.ex o biljet där osv..men en sak jag undrar...2800 pers kommer dansa på d där fartyget...kommer skiten hålla?
ingen här som vill låtsas vara min målsman? 
Luuugnn :-)
| Originally posted by OracaZ visst låter d kul..och 800 kr är väll inge farligt för se vad man får smaka då teisto...osv..som ni vet...bättre än att betala flyg till holland t.ex o biljet där osv..men en sak jag undrar...2800 pers kommer dansa på d där fartyget...kommer skiten hålla? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ärligt... Tiesto är stor... det kan man inte förneka, oavsett vilka som kommer som e stora så är det bra för Sverige (låter som Carl Bildt).... tack vare Monday Bar så växer sig club sverige på kartan... |