TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Slechtste trance nummers van 2002
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Biohazard Blank & Jones - Watching the waves (S&G Mix) Dumonde - God Musik Sensation - The Anthem S&G - Awnser the Question |
Jurgen Vries - The Theme, dat is toch dat nummer wat je bij de reclame van de Mega Music Dance Experience hoorde???
over dat nummer is hier een tijdje geleden veel ophef gemaakt als ik het me goed herinner maar ik vind hem echt zooo slecht!
echt smurfenhouse!
Punk vind ik trouwens nog best wel leuk!
de rest ken ik allemaal niet 
Die Tiesto Mix van Gatex kan je niet eens een remix noemen, die extra drumloop en die aangepaste synths kan je zelf in een set doen met samples en je FX unit
Ben ik trouwens de enige die Tieso's Remixen van Kosheen's 'Hungry' en Moby's 'We are all made of Stars' leuk vind ??
Die Tiesto Mix van Gatex kan je niet eens een remix noemen, die extra drumloop en die aangepaste synths kan je zelf in een set doen met samples en je FX unit
Ben ik trouwens de enige die Tieso's Remixen van Kosheen's 'Hungry' en Moby's 'We are all made of Stars' leuk vind ??
originele We're all made of stars is 10x beter!! 
Moby - We Are All Made Of Stars (DJ Tiesto Remix)
Moby - In My Heart (Ferry Corsten Remix)
Moby - In This World (Push Vocal Club Mix)
De moby remixes vind ik 10x niks en deze producers hebben dit jaar ook 10x betere remixes geproduceerd.
Verder nog wat matige nummers van producers die ik hoog heb zitten:
Armin van Buuren - Sunburn
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Remix)
Fire & Ice - Heart And Mind
Blank & Jones - Watching the waves (Svenson & Gielen Remix)
En de Sensation Anthem 2002 (zowel black als white trouwens) vind ik bagger ik vind zelfs Answer the Question nog beter 
Die Dana Mix van The Anthem is toch zooo simpel, dat je met de magix music maker nog maken.
Ik vind trouwens het hele album van S&G een grote flop
| Originally posted by moogwai Armin van Buuren - Sunburn |
| Originally posted by TimeportE dis weer een lekker nummertje waarmee armin bewijst dat hij meer kan dan wat hij heeft laten zien .. zijn riva, solid sessions etc remixes vin ik toch best wel op elkaar lijken, lekker maar hiermee bewijst hij toch dat ie ook in andere genres zich goed weet te vinden.. |
Ik vind Sunburn ook veel te veel op de dub.wav lijken en als stand-alond vind ik 'm echt saai.. Hooguit in een goede set kan ik 'm waarderen (net als op M'land).
| Originally posted by Biohazard Nog een bout nummer: Cosmic Gate - The Wave (Svenson & Gielen Mix) |
| Originally posted by raoel Vuile kameleneuker. Misschien het origineel, maar die scot project remix is voor mij ��n van de nummers van het jaar!!!! |
Kommop man, iedereen heeft weer een andere visie en mening... hardstyle is gewoon in mijn gehoor niets meer dan het geblaat van een roedel oplosgeslagen genetisch gemanipuleerde koeien die rondjes lopen in de polonaise rond een berg kamelensperma.
Sunburn & Dust.wav
en al die dumonde/s&g/etc bralletjes
Maar Bangin globe is absoluut geen HardStyle.
Ook ik ben wel van mening dat hardstyle goedkoop is, maar dit is meer hard trance en liever omschrijf ik het als NRG trance

Maar luister eens naar die energierijke melodie in dat nummer.
Mooie lange melodie die gewoon iets heeft.
Je kunt erbij uit je plaat gaan en je zou er bij kunnen gaan janken.
zo'n top nummer.
Die opbouw is op het begin goed, dan is wel ff fucked op en dan die mega climax!!!!!!
om een stijve van te krijgen, wat zeg ik, ik heb er ��n!!!
Progressive vindt ik persoonlijk geen zak aan, maar ik kan wel onderpoep maken tussen een goed en een slecht nummer in dat genre.
Dat je hardstyle (en hardtrance) kut en slecht vindt kan ik goed begrijpen want het is nou eenmaal niet de meest inteligente muziek die er is, maar dit nummer afkraken, daar kan ik me niet in vinden.
d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete
tenminste dat heb ikk
| Originally posted by DJ_Siesta d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete tenminste dat heb ikk |
| Ben ik trouwens de enige die Tieso's Remixen van Kosheen's 'Hungry' en Moby's 'We are all made of Stars' leuk vind ?? |
Er worden geen slechte nummers uitgebracht want wat de 1 goed vind is bij de ander weer bagger en andersom. Zo zie ik het!
| Originally posted by Chicane Airwave vs Armin van Buuren - Sunspot (eeeh, kaas uit het vuistje) |
| Originally posted by Chicane Alles van Fire & Ice dit jaar, echt wachelijk slecht gewoon |
AWeX - Adrenalin (BOCA Remix) wtf was Ferry Corsten thinking toen hij deze plaat voor het eerst draaide, wat een zaadnummer
CapeTown - Pitstop : zal wel aan mij liggen maar deze plaat snap ik niet
alles waar Rank 1 opstond, met uitzondering misschien van de Ferry Corsten remix van Awakening.
| Originally posted by babbel alles waar Rank 1 opstond, met uitzondering misschien van de Ferry Corsten remix van Awakening. |
| Originally posted by Remy D Er worden geen slechte nummers uitgebracht want wat de 1 goed vind is bij de ander weer bagger en andersom. Zo zie ik het! |
Nog een recent misbaksel:
Jurgen Vries - The Opera Song 
| Originally posted by basd Eigenlijk alles waar Jan Wayne, Boozywoozy of DJ Sammy met hun &^%*(&%*($ poten aan hebben gezeten. Als je het trance durft te noemen tenminste. |
| Originally posted by Lemming Nog een recent misbaksel: Jurgen Vries - The Opera Song |