TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Slechtste trance nummers van 2002
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by TimeportE on Dec-16-2002 19:13:

quote:
Originally posted by Biohazard
Blank & Jones - Watching the waves (S&G Mix)
Dumonde - God Musik
Sensation - The Anthem
S&G - Awnser the Question

mee eens.

en
Jurgen Vries - the theme (dumonde remix)

en Tiesto remix van Gatex vin ik ook tegenvallen, op een groot feest btw wel best wel lekker..

Posted by AlFerox on Dec-16-2002 19:16:

Jurgen Vries - The Theme, dat is toch dat nummer wat je bij de reclame van de Mega Music Dance Experience hoorde???

over dat nummer is hier een tijdje geleden veel ophef gemaakt als ik het me goed herinner maar ik vind hem echt zooo slecht!
echt smurfenhouse!

Punk vind ik trouwens nog best wel leuk!

de rest ken ik allemaal niet

Posted by Biohazard on Dec-16-2002 19:18:

Die Tiesto Mix van Gatex kan je niet eens een remix noemen, die extra drumloop en die aangepaste synths kan je zelf in een set doen met samples en je FX unit

Ben ik trouwens de enige die Tieso's Remixen van Kosheen's 'Hungry' en Moby's 'We are all made of Stars' leuk vind ??

Posted by Biohazard on Dec-16-2002 19:18:

Die Tiesto Mix van Gatex kan je niet eens een remix noemen, die extra drumloop en die aangepaste synths kan je zelf in een set doen met samples en je FX unit

Ben ik trouwens de enige die Tieso's Remixen van Kosheen's 'Hungry' en Moby's 'We are all made of Stars' leuk vind ??

Posted by AlFerox on Dec-16-2002 19:20:

originele We're all made of stars is 10x beter!!

Posted by moogwai on Dec-16-2002 19:22:

Moby - We Are All Made Of Stars (DJ Tiesto Remix)
Moby - In My Heart (Ferry Corsten Remix)
Moby - In This World (Push Vocal Club Mix)

De moby remixes vind ik 10x niks en deze producers hebben dit jaar ook 10x betere remixes geproduceerd.

Verder nog wat matige nummers van producers die ik hoog heb zitten:

Armin van Buuren - Sunburn
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Remix)
Fire & Ice - Heart And Mind
Blank & Jones - Watching the waves (Svenson & Gielen Remix)

En de Sensation Anthem 2002 (zowel black als white trouwens) vind ik bagger ik vind zelfs Answer the Question nog beter

Posted by Biohazard on Dec-16-2002 19:23:

Die Dana Mix van The Anthem is toch zooo simpel, dat je met de magix music maker nog maken.

Ik vind trouwens het hele album van S&G een grote flop

Posted by TimeportE on Dec-16-2002 19:31:

quote:
Originally posted by moogwai
Armin van Buuren - Sunburn

dis weer een lekker nummertje waarmee armin bewijst dat hij meer kan dan wat hij heeft laten zien .. zijn riva, solid sessions etc remixes vin ik toch best wel op elkaar lijken, lekker maar hiermee bewijst hij toch dat ie ook in andere genres zich goed weet te vinden..

Posted by Biohazard on Dec-16-2002 19:36:

quote:
Originally posted by TimeportE
dis weer een lekker nummertje waarmee armin bewijst dat hij meer kan dan wat hij heeft laten zien .. zijn riva, solid sessions etc remixes vin ik toch best wel op elkaar lijken, lekker maar hiermee bewijst hij toch dat ie ook in andere genres zich goed weet te vinden..

idd

Sunburn is een van de betere nummers van het jaar. Dit nummer heeft IMO een gigantisch mooie opbouw, climax en break. Gewoon te gek voor woorden.

Nog een bout nummer: Cosmic Gate - The Wave (Svenson & Gielen Mix)

Posted by moogwai on Dec-16-2002 19:40:

Ik vind Sunburn ook veel te veel op de dub.wav lijken en als stand-alond vind ik 'm echt saai.. Hooguit in een goede set kan ik 'm waarderen (net als op M'land).

Posted by Cosmic on Dec-16-2002 19:52:

quote:
Originally posted by Biohazard

Nog een bout nummer: Cosmic Gate - The Wave (Svenson & Gielen Mix)

Ja, dat is een exacte kopie van Twisted.
BTW hun nieuwe remix van Brooklyn Bounce - Bring it back (S&G remix) lijkt daar ook weer heel veel op. Inspiratie is er te zoeken bij die twee.

Posted by Chicane on Dec-16-2002 20:51:

quote:
Originally posted by raoel
Vuile kameleneuker.
Misschien het origineel, maar die scot project remix is voor mij ��n van de nummers van het jaar!!!!

EEY Gorkje, ik kraak hardstyle af, jij progressive, even goede vrienden Kommop man, iedereen heeft weer een andere visie en mening... hardstyle is gewoon in mijn gehoor niets meer dan het geblaat van een roedel oplosgeslagen genetisch gemanipuleerde koeien die rondjes lopen in de polonaise rond een berg kamelensperma.

Wat jij van progressive vind is jouw mening... capich?

Posted by Subsonik on Dec-16-2002 21:18:

Sunburn & Dust.wav

en al die dumonde/s&g/etc bralletjes

Posted by raoel on Dec-16-2002 21:25:

Maar Bangin globe is absoluut geen HardStyle.

Ook ik ben wel van mening dat hardstyle goedkoop is, maar dit is meer hard trance en liever omschrijf ik het als NRG trance
Maar luister eens naar die energierijke melodie in dat nummer.
Mooie lange melodie die gewoon iets heeft.
Je kunt erbij uit je plaat gaan en je zou er bij kunnen gaan janken.
zo'n top nummer.

Die opbouw is op het begin goed, dan is wel ff fucked op en dan die mega climax!!!!!!
om een stijve van te krijgen, wat zeg ik, ik heb er ��n!!!

Progressive vindt ik persoonlijk geen zak aan, maar ik kan wel onderpoep maken tussen een goed en een slecht nummer in dat genre.
Dat je hardstyle (en hardtrance) kut en slecht vindt kan ik goed begrijpen want het is nou eenmaal niet de meest inteligente muziek die er is, maar dit nummer afkraken, daar kan ik me niet in vinden.

Posted by Siesta on Dec-16-2002 21:28:

d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete

tenminste dat heb ikk

Posted by Cosmic on Dec-16-2002 22:53:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete

tenminste dat heb ikk

Dat is zo, maar het gaat hier om nummers die je wel kent (anders kun je ze ook niet opschrijven natuurlijk).

( toch heb ik het idee dat die zin niet helemaal klopt..... )

Posted by tijs08 on Dec-16-2002 23:58:

quote:

nee hoor.. ik vind die remix van kosheen echt geweldig!! Die vocalen zoooo vet!!

voor mij zijn de echte tegenvallers..

Dj Tiesto - Lethal Industry
Ik had deze al veel eerder (japan album) en vond het toen al veruit het boutste nummer van tiesto ooit.. en dan word het 1 van zijn grootste hits ooit?? na 1 X vonk het nix en na 10000 al helemaal niet
Jurge Vries - The Theme ... te simperl.. en die string die erin zit vind ik echt bout...
Minimalistix - Magic Fly ... waaaaaaaaaaah was slecht!!
Nightvision - Believin (J&R Remix) snap ECHT niet waarom armin tiesto enzo deze draaien..
Junkie XL - BNF ... das dus absoluut niet mijn stijl, zonder gevoel en gewoon niet mooi

er zijn er nog veel meer, maar zoals petrus al zei: die lusiter ik niet dus kan ze ook nergens vinden zo snel

Posted by Remy D on Dec-17-2002 00:07:

Er worden geen slechte nummers uitgebracht want wat de 1 goed vind is bij de ander weer bagger en andersom. Zo zie ik het!

Posted by eieregooie on Dec-17-2002 03:46:

quote:
Originally posted by Chicane
Airwave vs Armin van Buuren - Sunspot (eeeh, kaas uit het vuistje)

Die Sunspot zuigt echt zo'n beetje het hardst van alles uit 2002

quote:
Originally posted by Chicane
Alles van Fire & Ice dit jaar, echt wachelijk slecht gewoon

1 uitzondering... San Antonio!!! Woeiii!

Posted by babbel on Dec-17-2002 09:18:

AWeX - Adrenalin (BOCA Remix) wtf was Ferry Corsten thinking toen hij deze plaat voor het eerst draaide, wat een zaadnummer

CapeTown - Pitstop : zal wel aan mij liggen maar deze plaat snap ik niet

alles waar Rank 1 opstond, met uitzondering misschien van de Ferry Corsten remix van Awakening.

Posted by TimeportE on Dec-17-2002 09:28:

quote:
Originally posted by babbel
alles waar Rank 1 opstond, met uitzondering misschien van de Ferry Corsten remix van Awakening.

mee eens, ferry's remix was ook nie super maar de originele mixen ware gewoon te veel 10 in een dozijn..
vond trouwens de remixen van punk allemaal slecht, punk zelf was okeej nie fantastisch, pocket damage was 10x beter imo..

Posted by Massive on Dec-17-2002 10:01:

quote:
Originally posted by Remy D
Er worden geen slechte nummers uitgebracht want wat de 1 goed vind is bij de ander weer bagger en andersom. Zo zie ik het!

Remy wat ben jij toch een slimme jongen!

Posted by Lemming on Dec-17-2002 11:32:

Nog een recent misbaksel:

Jurgen Vries - The Opera Song

Posted by dj_spare on Dec-17-2002 11:46:

quote:
Originally posted by basd
Eigenlijk alles waar Jan Wayne, Boozywoozy of DJ Sammy met hun &^%*(&%*($ poten aan hebben gezeten. Als je het trance durft te noemen tenminste.

Mee eens... naja ik vond die Martin Eyerer Remix van Deep Sea wel lekker, ondanks dat het DJ Sammy is...

Posted by Cosmic on Dec-17-2002 16:58:

quote:
Originally posted by Lemming
Nog een recent misbaksel:

Jurgen Vries - The Opera Song

Idd, echt bagger met een grote B!

Pages (3): « 1 [2] 3 »