TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kerstpakket??!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink tip: aan mij geven ter compensatie voor mijn gederfde kerstpakket bij de ptt |
| quote: |
| Originally posted by Odyne je bent nog geen volwaardige postbode, het is namelijk TPG post |

| quote: |
| Originally posted by Little Theseus mwuhahahaa kneus! ![]() Had je maar postbode moeten blijven! In mijn uberptt pakket (waarmee het echt fucking moeilijk was om mee naar huis te fietsen) zat: Een vlieger Een strandtent Een mini-fm radio (ruilen Magrec? )Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika Een pak chocokoekies Vruchtensap Ontbijtkoekrepen Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk) Snoepies Zak chips Chocosticks Kaaskoekjes Potje tomatenpureesmurrie Dat wast wel! |
zal wel een CD-bon krijgen van 20 � 25 euro 
suggesties?
Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.
Ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen, m'n baas zei dat het wel wat minder groots zou zijn als vorig jaar. 
Vrijdag is het kerstborrel, dan zal ik het weten 
TNT krijgt hetzelfde pretpakket als TPG 
Maar ja, ik hoef niet te lopen 
| quote: |
| Originally posted by Spinnin Jack Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar. Ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen, m'n baas zei dat het wel wat minder groots zou zijn als vorig jaar. ![]() Vrijdag is het kerstborrel, dan zal ik het weten |
wat krijgen jullie die pakketten allemaal vroeg? het is nog lang geen kerst. vrijdag is ons kerstdiner dus ik neem aan dat ik vrijdagmiddag mijn pakket krijg. en anders maandag maar dan is het jammer want ik neem 2 weken vakantie op.
vorig jaar kreeg ik een dure fles wijn (waar ik niet mee zo blij mee was omdat ik toch geen alcohol drink en dus maar cadeau heb gedaan aan m'n pa) en een envelop met redelijke inhoud. daarnaast ook nog een 13e maand maar dat kan ik niet echt als kerstpakket tellen h�
| quote: |
| Originally posted by Spinnin Jack Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar. |
| quote: |
| Originally posted by Optimus waar werk jij? nog mensen nodig? |
Ik had vorige week vrijdag mijn pakket al.
De mail naar de managers en de chefs etc was een minuut verstuurd met de mededeling dat 19 dec de paketten konden worden opgehaald en ja hoor de trutjes van customer services hadden hun pakket zelfs al op kantoor opengemaakt ach ja de rest van het kantoorpersoneel heeft het die dag ook maar meegenomen. De vrachtwagenchaufeurs en ander personeel zit nog in spanning over wat ze deze keer zullen krijgen 
| quote: |
| Originally posted by Optimus waar werk jij? nog mensen nodig? |
ik werk bij de supermarkt, ik heb nog iets gekregen. ik krijg het waarschijnlijk as zat. maar het zullen wel veel etenswaren zijn, die net niet overdatum zijn en puzzelboekjes van een paar maanden oud of dingen die hij verkeerd heeft besteld. tja zo is mijn baas dus!
| quote: |
| Originally posted by Optimus leuk cadeau man, heb m net thuis En heb jij vorig jaar bonnen gekregen? Bij mij in Den Haag kregen ze toen een blauw Swatch horloge met skipas erin (hebben ze verteld)mijn Ben mailaccount is verwijderd |
Dit jaar krijg ik helemaal niks! Vinnik nie erg ook eigenlijk... meestal gaat het grootste deel gelijk naar m'n ouders en de rest naar de vuilnisbak... Zelden dat er iets in zit dat je ook werkelijk gebruikt... Nee, geef me dan maar doekoes, koop ik er zelf wel wat leuks van 
ik krijg geen kerstpakket (denk ik) snik....
maar arbeidsvoorwaarden zijn wel: koopavond: eten op kosten vd baas, en iedere vrijdag bier (idem.)
en af en toe n spontaan bonusje 
tis dus t hele jaar door kerst bij mij 
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Moet je bij de IKEA gaan werken, daar krijgen ze dit jaar een DVD speler als kerstpakket! |

Ik werk bij de karwei en heb ook me kerstpakketje binnen (niet echt geweldig dit jaar moek zeggen) Vorig jaar kreeg ik een koffiezetapparaat
literblik bier en nog wat snoep enzo voor parttimer wel redelijk vonnik.
Dit jaar een sporttas met inhoud:
voetbal, zak minimarsjes, handdoek, kerststol, zak met allemaal kleine zakkies chips en nog wat ander snoep enzo.
Nou ik heb toch wel een zakje met kerst chocolaatjes gehad, gvd gvd gvd weer geen kerstpakket, vuile gieren. Verleden jaar kregen we een banketstaaf voor heel het team, wankers. Doe dan helemaal niks, lijkt mij zo. Maar we hebben wel in november een 13de maand gehad dus eigenlijk moet ik niet zo klagen 
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 geen krijg altijd een waardebon vande supermarkt waar ik werk vorig jaar van 35 gulden, die ik dan aan mijn moeder verkoop voor 35 gulden |
Ik was heel benieuwd wat ik dit jaar zou krijgen. Ik heb dit jaar een grote vlieger gekregen.

heb em vandaag ook gekregen
het was nog minder dan ik had verwacht, maarja ik ben wel blij want ik krijg tenminste iets, wat ik dus totaal niet van m'n baas verwacht.
inhoud:
- bacardi 4-pack (Ik WoRdT eEn SlEtJe 
:P )
- een flesje wodka grapefruit (die nieuwe soort)
- zak tijgernoten
- doosje snoep
- dove cream
- een of ander raar zakje chocola snoep
- nog een pak chocola
- een overheerlijke kerststol 
- uitnodiging voor een etentje, wat er al heeeeeeel lang aan zat te komen
al met al is het nog niet zo heel slecht
stoepkrijt!!!
kut dat t regent
| quote: |
| Originally posted by Donna stoepkrijt!!! kut dat t regent |
Laten wij dat s ff gaan doen Tim,volgens mij zijn zij een vet stoepkrijt-team!
Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p
Btw...wanneer is de volgende nexus weer want die gaak dus ECHT nie missen
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.