TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kerstpakket??!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Odyne on Dec-17-2002 18:25:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
tip:

aan mij geven ter compensatie voor mijn gederfde kerstpakket bij de ptt


je bent nog geen volwaardige postbode, het is namelijk TPG post


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-17-2002 18:27:

quote:
Originally posted by Odyne
je bent nog geen volwaardige postbode, het is namelijk TPG post


ik heb de theoriecursus ook nog niet gehad

ok je hebt gelijk, foutje, u gaat niet door voor de vlieger


Posted by magrec on Dec-17-2002 19:01:

quote:
Originally posted by Little Theseus
mwuhahahaa kneus!
Had je maar postbode moeten blijven!
In mijn uberptt pakket (waarmee het echt fucking moeilijk was om mee naar huis te fietsen) zat:

Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio (ruilen Magrec?)
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie

Dat wast wel!


lol volgens mij heb je zo'n beetje dezelfde alsmij, die fm radio deed het bij mij niet, ach ja hij vind toch alleen maar de sterkste frequentie en dat is de frequentie van de lokale piratenzender


Posted by Blik on Dec-17-2002 19:08:

zal wel een CD-bon krijgen van 20 � 25 euro

suggesties?


Posted by Spinnin Jack on Dec-17-2002 19:42:

Thumbs up

Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.

Ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen, m'n baas zei dat het wel wat minder groots zou zijn als vorig jaar.
Vrijdag is het kerstborrel, dan zal ik het weten


Posted by jp on Dec-17-2002 19:49:

TNT krijgt hetzelfde pretpakket als TPG

Maar ja, ik hoef niet te lopen


Posted by Opti on Dec-17-2002 19:49:

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.

Ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen, m'n baas zei dat het wel wat minder groots zou zijn als vorig jaar.
Vrijdag is het kerstborrel, dan zal ik het weten


waar werk jij? nog mensen nodig?


Posted by ScuL on Dec-17-2002 19:58:

wat krijgen jullie die pakketten allemaal vroeg? het is nog lang geen kerst. vrijdag is ons kerstdiner dus ik neem aan dat ik vrijdagmiddag mijn pakket krijg. en anders maandag maar dan is het jammer want ik neem 2 weken vakantie op.

vorig jaar kreeg ik een dure fles wijn (waar ik niet mee zo blij mee was omdat ik toch geen alcohol drink en dus maar cadeau heb gedaan aan m'n pa) en een envelop met redelijke inhoud. daarnaast ook nog een 13e maand maar dat kan ik niet echt als kerstpakket tellen h�


Posted by AlFerox on Dec-17-2002 20:00:

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.





Posted by Spinnin Jack on Dec-17-2002 20:02:

quote:
Originally posted by Optimus
waar werk jij? nog mensen nodig?


Ik werk in Leiden, maar helaas voor je zijn er geen mensen nodig...


Posted by magrec on Dec-17-2002 20:39:

Ik had vorige week vrijdag mijn pakket al.
De mail naar de managers en de chefs etc was een minuut verstuurd met de mededeling dat 19 dec de paketten konden worden opgehaald en ja hoor de trutjes van customer services hadden hun pakket zelfs al op kantoor opengemaakt ach ja de rest van het kantoorpersoneel heeft het die dag ook maar meegenomen. De vrachtwagenchaufeurs en ander personeel zit nog in spanning over wat ze deze keer zullen krijgen


Posted by Flipper01 on Dec-17-2002 20:58:

quote:
Originally posted by Optimus
waar werk jij? nog mensen nodig?

Moet je bij de IKEA gaan werken, daar krijgen ze dit jaar een DVD speler als kerstpakket!


Posted by DJ Bazz on Dec-17-2002 21:01:

ik werk bij de supermarkt, ik heb nog iets gekregen. ik krijg het waarschijnlijk as zat. maar het zullen wel veel etenswaren zijn, die net niet overdatum zijn en puzzelboekjes van een paar maanden oud of dingen die hij verkeerd heeft besteld. tja zo is mijn baas dus!


Posted by Jesse on Dec-17-2002 23:12:

quote:
Originally posted by Optimus
leuk cadeau man, heb m net thuis En heb jij vorig jaar bonnen gekregen? Bij mij in Den Haag kregen ze toen een blauw Swatch horloge met skipas erin (hebben ze verteld)

mijn Ben mailaccount is verwijderd


ja ik had nog geen contract toen dus ik kreeg wat van Randstad..
maarre, das mooi kut van je mailaccount!


Posted by eieregooie on Dec-18-2002 05:16:

Dit jaar krijg ik helemaal niks! Vinnik nie erg ook eigenlijk... meestal gaat het grootste deel gelijk naar m'n ouders en de rest naar de vuilnisbak... Zelden dat er iets in zit dat je ook werkelijk gebruikt... Nee, geef me dan maar doekoes, koop ik er zelf wel wat leuks van


Posted by total woot on Dec-18-2002 16:34:

ik krijg geen kerstpakket (denk ik) snik....

maar arbeidsvoorwaarden zijn wel: koopavond: eten op kosten vd baas, en iedere vrijdag bier (idem.)

en af en toe n spontaan bonusje

tis dus t hele jaar door kerst bij mij


Posted by arjoderoon on Dec-20-2002 16:12:

quote:
Originally posted by Flipper01
Moet je bij de IKEA gaan werken, daar krijgen ze dit jaar een DVD speler als kerstpakket!

dat is nog eens een knallend kerst pakket

ik had un super de boer kerstpakket. zat aardig wat lekkers in. k ga het niet allemaal opnoemen.


Posted by Joost008 on Dec-20-2002 21:15:

Ik werk bij de karwei en heb ook me kerstpakketje binnen (niet echt geweldig dit jaar moek zeggen) Vorig jaar kreeg ik een koffiezetapparaat literblik bier en nog wat snoep enzo voor parttimer wel redelijk vonnik.

Dit jaar een sporttas met inhoud:
voetbal, zak minimarsjes, handdoek, kerststol, zak met allemaal kleine zakkies chips en nog wat ander snoep enzo.


Posted by MaGiK54 on Dec-20-2002 22:11:

Nou ik heb toch wel een zakje met kerst chocolaatjes gehad, gvd gvd gvd weer geen kerstpakket, vuile gieren. Verleden jaar kregen we een banketstaaf voor heel het team, wankers. Doe dan helemaal niks, lijkt mij zo. Maar we hebben wel in november een 13de maand gehad dus eigenlijk moet ik niet zo klagen


Posted by Donna on Dec-21-2002 07:15:

quote:
Originally posted by arj1o1
geen krijg altijd een waardebon vande supermarkt waar ik werk vorig jaar van 35 gulden, die ik dan aan mijn moeder verkoop voor 35 gulden


Mag toch hopen dat dat een geintje is...
Die geef je dan toch gewoon,kneus!


Posted by Spinnin Jack on Dec-21-2002 12:29:

Ik was heel benieuwd wat ik dit jaar zou krijgen. Ik heb dit jaar een grote vlieger gekregen.


Posted by DJ Bazz on Dec-21-2002 21:16:

heb em vandaag ook gekregen
het was nog minder dan ik had verwacht, maarja ik ben wel blij want ik krijg tenminste iets, wat ik dus totaal niet van m'n baas verwacht.
inhoud:
- bacardi 4-pack (Ik WoRdT eEn SlEtJe :P )
- een flesje wodka grapefruit (die nieuwe soort)
- zak tijgernoten
- doosje snoep
- dove cream
- een of ander raar zakje chocola snoep
- nog een pak chocola
- een overheerlijke kerststol
- uitnodiging voor een etentje, wat er al heeeeeeel lang aan zat te komen

al met al is het nog niet zo heel slecht


Posted by Donna on Dec-23-2002 22:13:

stoepkrijt!!!

kut dat t regent


Posted by New Wave on Dec-23-2002 22:59:

quote:
Originally posted by Donna
stoepkrijt!!!

kut dat t regent


Neem je stoepkrijt mee bij volgend Nexus?
Gaan we tijdens set van Iris lekker krijten


Posted by Donna on Dec-24-2002 08:13:

Laten wij dat s ff gaan doen Tim,volgens mij zijn zij een vet stoepkrijt-team!
Vragen we Iris ff of ze tijdens der set ff een stilte wil inlassen zodat de aandacht dan ff op ons valt,vorige keer wist ik niet dat ze erop gerekent had en toen was die stilte dus een beetje klote;p

Btw...wanneer is de volgende nexus weer want die gaak dus ECHT nie missen


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.