TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance/Technodans
Pages (2): « 1 [2]
i Holland dansar vi p� ett annat s�tt.... i Tyskland dansar m�nniskor j�ttekonstigt
...
p� Trance �r det liten h�rd att omskriva. mesta med armarna och ben..
p� H�rdtrance lr Hardstyle hoppar vi.... damn this is so hard to describe... it's like. we jump and while jumping move our left leg first than the right, vice versa. whilst making a twitch with the shoulders in opposite direction. if you do it fast enough and get into the 'beat' your head starts shaking forward and backward hehe.. don't forget to move the arms in some way, doesn't matter actually either do it sideways or straightforward and backward as long as it's in sync with the movement of the legs and the shoulders.
Hmm... jag �r fostrad med �ttor, dubbeltakt och halvtakt s� jag har v�l mycket s�nt undermedvetet. Mina polare som sett mig dansa p� vanliga utest�llen brukar tycka att jag sv�var... jag f�r v�l fr�ga Reveal... han �r den enda jag varit ute och dansat med p� forumet.
scul, visa mig n�r ja kommer ner
hehehhe
fattar inte hur de ser ut, trots att ja l�ste ordentligt
stil tre e klart snyggast iaf..
men d ser ut p� bilden som om den personen hoppar � klappar i h�nderna! G�r ni de eller?? 
iaf.. jahapps d� vet man att mind � reveal dansar snyggt d��...
finns d n�t som e mer najs � kolla p� f�r en tjej??
neeeeh
| quote: |
| Originally posted by Aendy jag f�r v�l fr�ga Reveal... han �r den enda jag varit ute och dansat med p� forumet. |
| Originally posted by Glorie fl�t men d d�r l�t kul :D |
�h syftningsfel....bah, s�nt t�nker ja inte p� ju..
att g� ut � dansa me n�n, d l�ter som styrdans...

vore en fr�jd f�r �gat att se er tv� allts� 
till tonerna av sven ingvars =P
| Originally posted by Glorie �h syftningsfel....bah, s�nt t�nker ja inte p� ju.. att g� ut � dansa me n�n, d l�ter som styrdans... ![]() vore en fr�jd f�r �gat att se er tv� allts� ![]() till tonerna av sven ingvars =P |
| Originally posted by Aendy Jag har f�tt l�ra mig att inte s�ga festa om n�r jag g�r ut efter som jag inte dricker och det tydligen �r likst�llt. |

| Originally posted by WhiteRussian Fyfan, s�ger folk s�? Vilka st�rda m�nniskor. ![]() Klart man kan festa utan alkohol eller andra droger. Fest �r v�l n�r man har kul, hur man �n har det? |

| Originally posted by Glorie scul, visa mig n�r ja kommer ner hehehhefattar inte hur de ser ut, trots att ja l�ste ordentligt stil tre e klart snyggast iaf.. men d ser ut p� bilden som om den personen hoppar � klappar i h�nderna! G�r ni de eller?? ![]() iaf.. jahapps d� vet man att mind � reveal dansar snyggt d��... finns d n�t som e mer najs � kolla p� f�r en tjej?? neeeeh |

Ska jag va �rlig s� byter jag stgil hela tiden... eller mer olika s�tt hela tiden... omv�xling f�rn�jer och det blir mest n�r man blir slut i benen som man k�r en mer nickande stampande stil p� ett � samma st�lle... annars f�r jag anse mig sj�lv som en s�n som e skicklig att svinga med benen p� allehanda trixiga dock lagom diskret/snyggt...
Har iof sett mig sj�lv p� video dansa... gillade det inte... �r ju inte skygg f�r kameror men vad �r det med att se sig sj�lv p� video... man tycker man ser f�rj�vlig ut � l�ter som man svalt en flundra 
| Originally posted by dbl shaken not sturbed ![]() |
| Originally posted by Aendy I motsatt till disturbed d� eller? |

�ven om det brukar bli s�, s� beh�ver man ju verkligen inte vara p�verkad av n�got f�r att festa.
ja vill se aendy shake his ass 
Yeah aendy....shake that booty 
Steve, upp til bevis imorn, innoficiell danst�vligt till Airbase..vad s�ger du? 
| Originally posted by mindshooter Yeah aendy....shake that booty ![]() Steve, upp til bevis imorn, innoficiell danst�vligt till Airbase..vad s�ger du? |
| Originally posted by Glorie ja vill se aendy shake his ass |
aendy, �h sorry....dansa d� 
hur man ska dansa..
f�r er som inte redan sett den, kan det ju vara kul att kolla p� den h�r. 
Nyx, weeeeeeeeeee, grymt bra...
hade inte sett.. hehehe
�lskar roliga l�nkar