TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גיבוש צנחנים\דובדבן
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN התבלבלתי לא בגיבוש שכחתי את השם בעעעעעעעעעעע |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי בקשר לסטיל"ים מה אתה רוצה לשאול ??? יש לי שם חבר ממש טוב ... זרוק שאלות ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Trance man ובכן, אני רוצה לדעת אם זה תכלס עדיף על כל שאר הדברים בקרבי! מה עושים כל היום שם? (אני יודע שיש הרבה תפקידים והכל, אבל בגדול - מה אני יכול לעשות שם? ) אגב אני פרופיל 97........ לילה טוב |
| quote: |
| Originally posted by Trance man ובכן, אני רוצה לדעת אם זה תכלס עדיף על כל שאר הדברים בקרבי! מה עושים כל היום שם? (אני יודע שיש הרבה תפקידים והכל, אבל בגדול - מה אני יכול לעשות שם? ) אגב אני פרופיל 97........ לילה טוב |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי סטי"לים זה אחלה יש להם תנאים מצויינים ויציאות ממש טובות וחוץ מזה ההקצאות של החייל הם חבל על הזמן ... יש לי שם חבר ממש טוב והוא עושה חיים - לוקחים אותם להמון נופשים וחופשים כאלה ויש להם תנאים סוף הדרך... לפני חודש לקחו אותם לשייט שהם השיטו את הספינה עד לאיטליה והיה להם שבועיים חופש באיי-סיצילייה שבאיטליה על חשבון הצבא והביאו להם שם גם כסף לביזבוזים !!! יש באמת הרבה תפקידים אבל תאכל'ס רובם מענינים ועובדים שם כצוות דיי הרבה ... תמיד יש להם פעילות פשוט בקטע הזה חייל הים בפעולות שלו החייל הכי מסווג - שימו לב שלא כתוב כלום בעיתונות עליהם אף פעם ... לפני שבוע היה להם תרגיל עם ספינות של הנייבי של ארה"ב ובריטניה וכל פעם הם יוצאים למבצעים של כמה ימים בים או לתרגילים עם חיילות של ארצות אחרות ... אני יכול לתת לך את הטלפון של חבר שלי ... הוא סמל כבר שנתיים בצבא והוא על הסטי"ל עצמאות ... שזה אחד היותר טובים - הוא גם מוכשר כאלחוטן גם חובש קרבי וגם נגד מחלקה ... |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum תן לי רק לתקן אותך בקשר ליציאות בהתחלה היציאות על הפנים אתה תסגור בקלות 14 ו 21 אבל ברגע שאתה נהיה סמל היציאות משתפרות פלאים ואתה יוצא כמעט כל שבת |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike דבר ראשון כל תפקיד בצבא זה ככה בהתחלה אתה צעיר שיוצא לא טוב גם אני סגרתי 21 ו14 כמו כלב אז מה ? ואל תגזים בחייל הים בסט"ילים זה לא כמו הדבורים היציאות יותר טובות גם בהתחלה וחוץ מזה התנאים בשבתות חבל על הזמן ! פול כוסיות ופול אוכל ... הם לא סובלים שהם עושים שבת ... |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum בדבורים היציאות בכלל לא רעות יחסית לקרבי אתה יוצא פעם בשבועיים חמשוש אבל בשבועיים האלה יש לך 3 או 4 אפטרים |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike נו זה מה אני אומר לך שלא כזה גרוע כמו שאמרת ... יחסית לקרבי חייל הים בסדר ודבורים בעיקרון ידוע כיציאות פחות טובות מהסטיל"ים אבל גם שם לא נורא כ"כ כמו שאמרת ... ועוד משהוא קטן - אני חושב שהייתי מעדיף סטי"לים מאשר דבורים למרות שדבור יענו גם נחשב ... למה סטילי"ם הספינה גדולה ויש המון אנשי צוות ... בדבור עם אתה לא מסתדר עם הצוות הקטנצ'יק נדפקת ... אין לך בחירה ואין הרבה אנשים - אבל זה עניין של אופי כבר .. |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אבל מה שאני לא ייפול אני יקבל את זה ויעשה את זה ודקך אגב מורן קרא PM |
וואלה אחים שלי תודה על המידע, נשמע לי טוב...באמת שמעתי שהיציאות בשנה-שנה וחצי הראשונה של סטילים על הפנים..
מתי אתה מתגייס נום-שום?
| quote: |
| Originally posted by Trance man וואלה אחים שלי תודה על המידע, נשמע לי טוב...באמת שמעתי שהיציאות בשנה-שנה וחצי הראשונה של סטילים על הפנים.. מתי אתה מתגייס נום-שום? |
טוב אחים שלי
חזרתי היום מהגיבו - בהתחלה הייתי במצב רוח בעסה כזה לא יודע
למה אבל ביום השני שהוא החלק החשוב הלך לי מעולה
הייתי רוב הזמן ראשון וסחבתי הרבה את האלונקה
הראיון בסוף היה לא משהו (ככה זה תמיד נראה לי - אי אפשר לדעת)
קיצר
אני מקווה שעברתי
ועוד יותר מקווה שלדובדבן
ולכל מי שעושה גיבוש כל שהוא - זה הכל בראש
אם אתם רוצים משהו אפילו אם הכושר שלכם לא משהו בכלל אתם יכולים
להשאיר אבק לסוסים שרצים שם!
בהצלחה לכולם!
מקווה שעברת אח שליי!!!:]
| quote: |
| Originally posted by clubber@work ולכל מי שעושה גיבוש כל שהוא - זה הכל בראש אם אתם רוצים משהו אפילו אם הכושר שלכם לא משהו בכלל אתם יכולים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.