TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Overledene Op Shockers!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Jukx on May-10-2001 00:04:

quote:
Originally posted by Dwingo
Inderdaad, lullig voor de mensen die hij achter laat.

Wat hem zelf betreft: eigen schuld. Wie veel slikt kan de val verwachten (of zoiets ). Ik kan echt geen medelijden hebben met mensen die slikken om het slikken. Die denken dat ze dan tof zijn ofzo. Of mensen die denken dat ze aan 1 pil te weinig hebben. Of mensen die kortzichtig zijn en alle shit van iedereen kopen of aannemen. Mijn punt is wel duidelijk denk ik

Mmm... jij hebt er blijkbaar niet veel verstand van.

Maarja, ik heb geen zin om er op in te gaan. Laten we het er op houden dat het wel zn eigen schuld is geweest ja.

Posted by Dj Lex on May-10-2001 10:49:

Talking

Ja die gast heeft het aan zichz11 te danken he. Hij zal wel niet gedwongen zijn.

Mzzl

Posted by Dwingo on May-10-2001 15:08:

quote:
Originally posted by Jukx

Mmm... jij hebt er blijkbaar niet veel verstand van.

Maarja, ik heb geen zin om er op in te gaan. Laten we het er op houden dat het wel zn eigen schuld is geweest ja.

Ik heb het niet over slikken op zich, maar over VEEL slikken (of gebruiken of wat dan ook).
Zelf doe ik het niet, maar daar gaat het niet om.

En het is laag om de schuld te leggen bij 'slechte vrienden.' Die slechte vrienden heeft hij altijd nog zelf uitgekozen, als dit al het geval is.

Posted by Bellie on May-10-2001 21:55:

quote:

En het is laag om de schuld te leggen bij 'slechte vrienden.' Die slechte vrienden heeft hij altijd nog zelf uitgekozen, als dit al het geval is.

Dat maakt ook niks uit.Ik denk niet dat die 'slechte' vrienden van hem tig pillen bij hem naar binnen hebben gepropt.Heeft ie altijd nog wel zelf gedaan denk ik....

GREETZ!!

Posted by Akira on May-10-2001 22:04:

tuurlijk was het zijn eigen schuld je kan dat niet opschuiven naar zijn vrienden toe...je kan altijd zelf bepalen hoeveel pilllen je achterover gooit

hij was helemaal verot van binnen toen ze hem vonden dus het zal naar wat ik gehoord heb gewoon een overdosis zijn geweest

Posted by Robvef on May-10-2001 22:24:

quote:
Originally posted by Akira
tuurlijk was het zijn eigen schuld je kan dat niet opschuiven naar zijn vrienden toe...je kan altijd zelf bepalen hoeveel pilllen je achterover gooit

Helemaal mee eens. En als iemand zegt dat ie lekker werd gemaakt door zijn vrienden en dat ze allemaal op hem hebben ingepraat. Dan is ie zelf niet sterk genoeg geweest om nee te zeggen.

Dat was het weer. Ik slapies doen.

Posted by Dwingo on May-10-2001 22:30:

Het spijt me om dit te zeggen, maar
dit soort mensen maakt de hele scene ten schande.
Ik zit niet te wachten op een paar junks die de goede naam die trance toch eigenlijk wel (je zou het niet zeggen, maar vergeleken met hardcore is het echt zo) heeft te verkloten, alleen omdat ze hard willen gaan om stoer te zijn. Een pil voor een leuk feest is goed, maar maak geen misbruik van geestverruimende middelen, want dat komt je altijd duur te staan.

Posted by Akira on May-10-2001 22:37:

quote:
Het spijt me om dit te zeggen, maar
dit soort mensen maakt de hele scene ten schande.
Ik zit niet te wachten op een paar junks die de goede naam die trance toch eigenlijk wel (je zou het niet zeggen, maar vergeleken met hardcore is het echt zo) heeft te verkloten, alleen omdat ze hard willen gaan om stoer te zijn. Een pil voor een leuk feest is goed, maar maak geen misbruik van geestverruimende middelen, want dat komt je altijd duur te staan.

maakt de scene ten schande???en wat is voor jou de scene??shockers en die andere grote feesten???ik vind dat nou niet echt bepaald de scene...en sommige vinden een pilletje leuk om te gebruiken en niet om stoer te zijn etc..en ten tweede die jongens die zijn overleden hebben het denk ook niet echt zelf gewild...

Posted by Robvef on May-10-2001 22:43:

Ik had ook gehoopt dat na de teloorgang van de hardcore ook het drugsgebruik minder zou worden o.a. op trancefeest. Zelf gebruik ik al 4 jaar niet meer en dat bevalt me uitermate goed.

Ik kom thuis van een feest. Ga lekker slapen en kan lekker eten.

Lig gelukkig niet meer de hele nacht wakker of te stuiteren in mijn bed. En de dag erna geen hap vast voedsel door je strot heenkrijgen.

Begrijp me niet verkeerd. Als iemand een pilletje wil slikken, dan gaat hij/zij zijn gang maar, zolang ie maar weet waar ie mee bezig is.

Ik heb vaak zat op hardcorefeesten gezien dat er van die - alvast mijn excuses - kinderen van een jaar of 16/17 kwamen die alleen maar kwamen om pillen te slikken. Die zaten alleen maar vaag in de chillout uit hun ogen te kijken en van het hele feest kregen ze niets mee.

Greetz,

Sorry voor de mensen die wel weten hoe ze met drugs om moeten gaan en ook voor mensen van 16/17 jaar die geen drugs gebruiken. Mocht ik jullie beledigd hebben.

Posted by Akira on May-10-2001 22:48:

quote:
Originally posted by Robvef
Ik had ook gehoopt dat na de teloorgang van de hardcore ook het drugsgebruik minder zou worden o.a. op trancefeest. Zelf gebruik ik al 4 jaar niet meer en dat bevalt me uitermate goed.

Ik kom thuis van een feest. Ga lekker slapen en kan lekker eten.

Lig gelukkig niet meer de hele nacht wakker of te stuiteren in mijn bed. En de dag erna geen hap vast voedsel door je strot heenkrijgen.

Begrijp me niet verkeerd. Als iemand een pilletje wil slikken, dan gaat hij/zij zijn gang maar, zolang ie maar weet waar ie mee bezig is.

Ik heb vaak zat op hardcorefeesten gezien dat er van die - alvast mijn excuses - kinderen van een jaar of 16/17 kwamen die alleen maar kwamen om pillen te slikken. Die zaten alleen maar vaag in de chillout uit hun ogen te kijken en van het hele feest kregen ze niets mee.

Greetz,

Sorry voor de mensen die wel weten hoe ze met drugs om moeten gaan en ook voor mensen van 16/17 jaar die geen drugs gebruiken. Mocht ik jullie beledigd hebben.

Nou ik zie nog steeds genoeg kinderen slikken van een jaar of 16/17 die dan helemaal naar de klote zijn...uit mijn woonplaatst slikken al die kinderen en ja ze doen het puur omdat iedereen het doet dus doen ze het ook maar.het blijft dan niet bij 1 pilletje maar meestal 3-4 pillen achterover gooien en zelf niet meer weten wat ze doen....dat vind ik ook erg trieste gasten.maar ja die noem ik ook geen party gangers maar meer kids die willen slikken om het op een feest leuk te hebben...beetje erg triest

Posted by Nastra Azzurro on May-10-2001 23:02:

Ik vin slikken nog altijd stom...ookal ben je ervaren en je weet hoe je er mee om moet gaan... het is gewoon idioot.
Ik heb het nooit gedaan en ik zal het ook nooit doen.
Ik zal ook nooit met mensen omgaan die slikken,
Dit is maar mijn mening
je doet maar lekker wat je zelf wilt
boeit mij niet , maar mij zal je het nooit zien doen.

Voor die gast op shockers....vin het zielig voor ze moeder en zn familie

WHATEVER MAN

doe mij maar een biertje
Long Live Alcohol

Posted by Akira on May-10-2001 23:07:

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
Ik vin slikken nog altijd stom...ookal ben je ervaren en je weet hoe je er mee om moet gaan... het is gewoon idioot.
Ik heb het nooit gedaan en ik zal het ook nooit doen.
Dit is maar mijn mening
je doet maar lekker wat je zelf wilt
boeit mij niet , maar mij zal je het nooit zien doen.

Voor die gast op shockers....vin het zielig voor ze moeder en zn familie

WHATEVER MAN

doe mij maar een biertje
Long Live Alcohol

ik slik zelf ook niet...maar niet omgaan met mensen die niet slikken??nou ja ik weet niet wat voor vrienden je hebt maar als wij met een groep van 20 man dan slikt meer dan de helft en ja mij boeit dat niet ze moeten het zelf weten.ze respecteren mij ook omdat ik niet slik dus doe ik dat ook bij hun...Stel dat jou beste vriend ook een pilletje achteroverslaat?zal je hem dan nooit meer aankijken??dan zou ik dat erg triest vinden...mensen die niet slikken zijn niet beter dan mensen die dat wel doen

Posted by Nastra Azzurro on May-10-2001 23:24:

quote:
Originally posted by Akira

ik slik zelf ook niet...maar niet omgaan met mensen die niet slikken??nou ja ik weet niet wat voor vrienden je hebt maar als wij met een groep van 20 man dan slikt meer dan de helft en ja mij boeit dat niet ze moeten het zelf weten.ze respecteren mij ook omdat ik niet slik dus doe ik dat ook bij hun...Stel dat jou beste vriend ook een pilletje achteroverslaat?zal je hem dan nooit meer aankijken??dan zou ik dat erg triest vinden...mensen die niet slikken zijn niet beter dan mensen die dat wel doen

Als me beste vriend een pilletje zou nemen dan zou ik er alles aan doen om te zorgen dat ie ermee kapt....en me beste vrienden doen dat shit zeker niet..dat weet ik zeker...Ik bedoel meer dat als je iemand niet zo goed kent en je gaat er een beetje me om... en hij gaat slikken dan zou ik nimeer (zo vaak) met hem omgaan
Ik ga nooit naar feesten met 20 man dus dan Ervaar ik dat niet....het hoogste aantal is 10 man en 5 kende ik geeneens dus....

Ook nog iets ik ga nooit naar Parties met me beste
vriend(en) die zijn helemaal geen Trance addicts....die zuipen alleen teveel in de kroeg (lol)

whatever man

Ik ben er gewoon tegen Das MIJN mening

Posted by Akira on May-10-2001 23:40:

quote:

Als me beste vriend een pilletje zou nemen dan zou ik er alles aan doen om te zorgen dat ie ermee kapt....en me beste vrienden doen dat shit zeker niet..dat weet ik zeker...Ik bedoel meer dat als je iemand niet zo goed kent en je gaat er een beetje me om... en hij gaat slikken dan zou ik nimeer (zo vaak) met hem omgaan
Ik ga nooit naar feesten met 20 man dus dan Ervaar ik dat niet....het hoogste aantal is 10 man en 5 kende ik geeneens dus....

Ook nog iets ik ga nooit naar Parties met me beste
vriend(en) die zijn helemaal geen Trance addicts....die zuipen alleen teveel in de kroeg (lol)

whatever man

Ik ben er gewoon tegen Das MIJN mening

okay maar als je vrienden eenmaal gaan slikken dan kan je het moeilijk tegenhouden dat zijn mijn ervaringen die ik ermee heb......

Maar ok ik snap je punt nu helemaal ik ben ook niet een al te grote voorstander van drugs etc...maar vind wel dat je het in mate moet doen en dat je er niet afhankelijk van gaat worden

Posted by Opti on May-11-2001 00:02:

Luister, ik slik zelf ook (al een jaartje of 2). Mn vrienden met wie ik uitga weten dit, en weten ook dat ik er zo voorzixhtig mogelijk (voor zover dat kan) mee ben. Ik koop mn pillen n��it van onbekenden bijvoorbeeld en de pillen die ik koop zijn altijd eerst gebruikt door anderen zodat ik weet of ze bijv heel sterk zijn ofzo. Ik bedoel, iedereen die pilln slikt, moet gewoon voorzichtig ermee zijn, en niet gelijk als een gek 3 of 4 lopen slikken, want dan gaat t gewoon fout! Als je slikt, moet je t doen, omdat je er lekker bij voelt, klaar!!

Posted by Robvef on May-11-2001 06:42:

Mooi.

Have much fun.

Greetz

Posted by Opti on May-11-2001 08:03:

is dat sarcastisch bedoeld?

Posted by New Wave on May-11-2001 08:13:

Het is inderdaad jammer dat dit weer moest gebeuren.
Het slikken van pillen zal de "techno-scene" niet beinvloeden, deze scene bestaat al langer dan de meeste denken en doden kunnen er vallen.
Op trance-feesten kan het ook gebeuren dus je moet pillen niet linken aan techno-scene.
Zelfs in de disco waar ik werk wordt geslikt, ook door jongeren van 16-17 jaar.

Ik ben ook op shockers geweest en heb inderdaad vanaf het begin mensen gezien waarvan ik dacht"jong wat doe je jezelf aan"......al om half 11 lagen mensen gaar op de grond....best triest.

Het is zijn eigen schuld, het is hard om te zeggen maar als je je grens niet kent...............dan ken je je verantwoordelijkheid niet en dan kan dit gebeuren.

Posted by Robvef on May-11-2001 08:16:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
is dat sarcastisch bedoeld?

Nope. Ik bedoel het zoals het er staat.
Zolang iemand maar weet waar ie mee bezig is, vind ik het best.

Posted by Opti on May-11-2001 08:20:

oh ok

Posted by Robvef on May-11-2001 08:21:

Maakt niet uit. Communicatiestoornis

Posted by Remy D on May-11-2001 13:37:

Als iedereen stopt met slikken en gaat zuipen op een groot feest is er om de havenklap ruzie want dan kan niemand wat hebben van elkaar maar nu is iedereen vrolijk en blij..

Posted by Bellie on May-11-2001 14:46:

quote:
Originally posted by Remy D
Als iedereen stopt met slikken en gaat zuipen op een groot feest is er om de havenklap ruzie want dan kan niemand wat hebben van elkaar maar nu is iedereen vrolijk en blij..

Juist!!!
Waarom denk je dat op feesten de beste sfeer is die je maar kan bedenken.....doordat zoveel mensen pillen gebruiken.Ga jij maar es naar een cafeetje en stoot daar maar es iemand aan die strontlazerus is.Zal je eerder een stoot van krijgen dan iemand die geslikt heeft.Beter nog eigenlijk...Als je iemand aanstoot die heeft geslikt krijg je gelijk een hand en een glimlach.Misschien is slikken niet goed maar drank is net zo erg.Ik ga liever tot 7 uur 's ochtends uit mn plaat dan dat ik helemaal lam ben en om 2 uur helemaal kapot ben.Want van drank krijg je echt geen energie...

GREETZ!!

quote:

Dit is maar mijn mening

Hmmz dat vind ik wel een beetje ver gaan.Dus als een van vrienden plotseling besluit om een keer een pilletje te probeeren,ga je gelijk niet meer met hem om??Beetje rare stelling

GREETZ!!

Posted by Jukx on May-11-2001 14:58:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Remy D

Ja inderdaad...!
Drugs hoort er juist wel bij, bij "de scene"... dat is altijd al geweest en dat zal ook altijd wel zo blijven. Mensen moeten gewoon hun grenzen kennen. Het is helemaal niet erg als er op een feest door veel mensen drugs wordt gebruikt als ze er maar "volwassen" mee omgaan.

Posted by Dwingo on May-11-2001 15:41:

quote:
Originally posted by Jukx

Ja inderdaad...!
Drugs hoort er juist wel bij, bij "de scene"... dat is altijd al geweest en dat zal ook altijd wel zo blijven.

Dat is inderdaad altijd geweest en zal altijd zo blijven, maar dat het er per se bij hoort is vette bull.

Als er een feestje is dat 24 uur duurt ofzo geef ik je gelijk, maar het gemiddelde feest wordt maar acht uurtjes bijgewoond en dan kun je rustig 7 uur stampen en in totaal 1 uur loungen in de Chill Out room... dan red je het best een nacht lang.

Pages (3): « 1 [2] 3 »