TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Hur långa är ni?
Pages (2): « 1 [2]
tillräckligt/lagom (har inte mätt på flera år)
muffgreven: om vi snackar midjemått ligger jag nog i lä mot de flesta....smal som fan 
| quote: |
| Originally posted by Vizay muffgreven: om vi snackar midjemått ligger jag nog i lä mot de flesta....smal som fan |
ska börja träna igen nu har haft uppehåll ett tag nu .. börjar känna hamburgarna hänga
jag e 1.80
| Originally posted by robstar Ja e 173 cm lång (lr kort kanske man ska säga) Ta! |

| Originally posted by SteveTranz4ever Är 177cm 178 Enl. passet Ni andra verkar ju vart Holländare i ert förra liv... as många där som e långa. |
inte bara jag som är kort då... 
Mäter ca 168cm över marken, ganska så kort men jag mår bra för det!
| Originally posted by Glorie vizay, ne ja vet inte vad ja trodde hehehereveal, 172 känns rätt bara....killar vill ha längre tjejer... |

jag vill ha längre tjejer...men de kan bero på att jag e så jävla stor så 
dbl det spelar ingen roll om du ser en lång jävel bland trancemusiken eller på plattan eller nånstans i stan....jag brukar nå över dom flesta oavsett var jag är 
| Originally posted by Vizay jag vill ha längre tjejer...men de kan bero på att jag e så jävla stor så ![]() dbl det spelar ingen roll om du ser en lång jävel bland trancemusiken eller på plattan eller nånstans i stan....jag brukar nå över dom flesta oavsett var jag är |
oracaz: så du e 17x cm på bredden.....fluffigt
*peta i magen* 
Jag har nu gått upp sådär 3 kg nu i jul! Gott med mat!!