TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- God jul!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
f�rra �ret skiljde sig mina f�r�ldrar p� min f�delsedag (annandagen, 26:e dec), fick reda p� det sista veckan i skolan innan jullovet...
och nu f�rsta dagen p� jullovet f�r man reda p� att flickv�nnen vill g�ra slut :/ julen har tappat all sin charm f�r mig.. sv�rt att komma in i julst�mmningen tycker jag 
men men
�nskar er iaf alla en GOD JUL
hoppas d� fan er blir b�ttre �n min 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever *spontan reaktion*HA ha ha ha ha Jo ni... t�nkte faktiskt p� det tidigare idag.... farsan till p�jken �r en metal rocks lyssnare al�a Creed/Metallica stil... KLart grabben ska l�ra sig lyssna p� Trance... ser ingen annan utv�g Men f�rst har jag syrran som ska skolas in... n�r dom vuxit upp kan man ju s�ga att jag k�nner ju d� dom k�nda producenterna som g�r under namn p� TA vizay, dbl, Dioxys... och DJs som Endre, Connector osv osv. Alla sm� kids blir ju impade av s�nt � vips s� �r dom TAkids ha ha ha .../ Steve me loiden |
eller inte.. trance s�klart
h�r hemma �r det v�ll jag som spelar musik mest.. har tv� st sm� syrror som jag f�rs�ker l�ra upp lite, men g�r kanske inte s� bra! 
men men, de �r uppv�xta h�r i v�sby, s� vad mer kan man g�ra..
st�rsta utav dem har precis boket biljetter till iron maiden konsert
hj�lp mig!!

| Originally posted by SteveTranz4ever n�r dom vuxit upp kan man ju s�ga att jag k�nner ju d� dom k�nda producenterna som g�r under namn p� TA vizay, ... |
dioxys......usch va tr�kigt...
n�r f�r�ldrarna skiljer sig e det som de hugger benen av sina barn
det e s� min pappa brukar likna det...� s� k�ndes d f�r mig
julen e ingen h�gtid f�r mig l�ngre allts�...men det kanske �ndras n�r ja f�r familj igen?
tr�kigt me tjejen..va ska man s�ga?
Kjaaam p� dig
hehe, t�nkte precis s� med. det blir s�kert �ndring n�r man sj�lv skaffar barn sen! 
*kjaaaamizz* 
Dioxys>>> Jag vet hur det k�nns... dagen d� jag fyllde 20 dog min mormor.... dagen d� jag fyllde 22 gick officiellt f�r�ldrarnas skiljsm�ssa igenom eftersom det var �rskifte....
Fyller ju �r p� sj�lvaste ny�rsafton 
Men du kan skatta lycklig f�r att du fyller p� en bra dag... det �r ju inte bara din f�delsedag den 26e det �r ju min namnsdag d�.... nej inte menl�sabarns dag utan det �r ju STEFAN som har namnsdag d�... � de heter ju jag 
Men du �rligt... du bor ju i v�sby.... har f�rmodligen en V�sby brud.... l�r fr�n mig... dom e fan inge � ha 
God Jul p� dig � alla andra / Stefan
Hehe va sn�llt av dig steffo
Men den l�xan l�rde jag mig tidigt
Kom p� nu ocks� att jag kan fan inte komma p� mycket bra med v�sby alls
(enligt mig d�)
Hehe, tack iaf f�r uppmuntran, uppskattat 
� GOD JUL p� alla �n en g�ng
ho ho ho
KRAM P� ER ALLA!!
God Jul 
| Originally posted by SteveTranz4ever Men du �rligt... du bor ju i v�sby.... har f�rmodligen en V�sby brud.... l�r fr�n mig... dom e fan inge � ha ![]() |
| Originally posted by Dioxys hehe, t�nkte precis s� med. det blir s�kert �ndring n�r man sj�lv skaffar barn sen! ![]() |
jag f�r �nska alla en god jul GOD JUL p� er alla !!
GOD JUL! allihopa 
http://hem.passagen.se/tranceandtechnoserver1/jul.jpg << en grejj som jag gjorde
kolla!
| Originally posted by ShyTrance GOD JUL! allihopa ![]() http://hem.passagen.se/tranceandtechnoserver1/jul.jpg << en grejj som jag gjorde kolla! |
passagen har inte direkt l�nkning... suger.. s� byt antingen ut namnet till namn.txt eller .x tror jag funkar ocks� eller l�gg till ett mellanslag efter�t n�r ni klickar p� adressen
ser ju trevlig ut.. du som ritat bj�rnen??
okay f�r f�rs�ka fixa det..
nope jag har inte ritat bj�rnen
jag inte s� duktig :P
| Originally posted by dbl passagen har inte direkt l�nkning... suger.. s� byt antingen ut namnet till namn.txt eller .x tror jag funkar ocks� eller l�gg till ett mellanslag efter�t n�r ni klickar p� adressen ser ju trevlig ut.. du som ritat bj�rnen?? |
| Originally posted by ShyTrance nope jag har inte ritat bj�rnen ![]() |
| Originally posted by SteveTranz4ever KLart grabben ska l�ra sig lyssna p� Trance... ser ingen annan utv�g Men f�rst har jag syrran som ska skolas in... n�r dom vuxit upp kan man ju s�ga att jag k�nner ju d� dom k�nda producenterna som g�r under namn p� TA vizay, dbl, Dioxys... och DJs som Endre, Connector osv osv. Alla sm� kids blir ju impade av s�nt � vips s� �r dom TAkids ha ha ha |
spontanreaktion: 

God jul !
NordLight
Idag ere juuuulafton...hoppas ni f�r fina trance-paket!
| Originally posted by mindshooter Idag ere juuuulafton...hoppas ni f�r fina trance-paket! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ha ha p� tal om det s� f�r ju du i skrivande stund ett trance paket av mig �ver ICQ.... TC videon som jag redigerade f�rdigt ig�r... du blir f�rst att syna den.... GOD JUL ALLE BARN |

antar att man man kommer att kunna dra den fr�n st�v�s ftp sen?
god jul also from me and my friend from Sk�ppje
god jul kurai