TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Party report: Norrköping
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Jolle on Dec-23-2002 14:37:

Monkey Dancer 2 Värt att höra dem där låtarna

De står inte i ordning men de här e bra, några e iof gammla men ändå!!

JamX & De Leon Mind made up
Angelic Touchdown - marinero
Cosmic Gate - The Truth (isaac mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Mauro Picotto - Pulsar (Megamind mix)
Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
Mauro Picotto - Iguana
Mauro Picotto - Is Like This Is Like That
Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Mix)
Derb - In Africa (original Mix)


Posted by mindshooter on Dec-23-2002 20:03:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever


Ha ha ha.... Camilla var bra impad av din eld poi...



Hoppas iaf att det kommer upp lite coolare bilder än så där
Var juh grymt många som tog kort... vi får väl vänta och se...
Kul att folk uppskattade det iaf!

Vad är det för rondell som alla jiddrar om? Har ingen aning om va det kan vara?


Posted by Rikard on Dec-23-2002 22:26:

nej, jag som jidrar fett.. mitt huvud har krånglat lite den senaste tiden

tyckte jag läste nått på TC om det.. men jag förvirrade det kanske med mina egna sjukatankar? :S

föresten, såg linslusen steve på en jävla massa bilder
tog en tid innan man såg att det var du första ggn, sen kännde man igen dig :P

hade du nått vitt linne? med nånting på axlarna och vita byxor?


Posted by Aendy on Dec-23-2002 22:31:

quote:
Originally posted by Glorie
han har cyberdogkläder va ja vet


Ett alldeles utmärkt signalement om man letar efter någon på våra typer av fester


Posted by dbl on Dec-23-2002 22:41:

quote:
Originally posted by Aendy
Ett alldeles utmärkt signalement om man letar efter någon på våra typer av fester


lol


Posted by Vizay on Dec-24-2002 02:35:

quote:
Originally posted by Aendy
Ett alldeles utmärkt signalement om man letar efter någon på våra typer av fester


håller återigen med....han va säkert helt ensam om att ha CD kläder


Posted by SteveTranz4ever on Dec-24-2002 09:38:

quote:
Originally posted by Dioxys
föresten, såg linslusen steve på en jävla massa bilder
tog en tid innan man såg att det var du första ggn, sen kännde man igen dig :P

hade du nått vitt linne? med nånting på axlarna och vita byxor?
Gråa brallor och t-shirt..... jo de måste vart mig du såg.... tyvär tycker jag att jag blev förjävlig på korten... men va fan... shit happens


Posted by Vizay on Dec-24-2002 11:11:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gråa brallor och t-shirt..... jo de måste vart mig du såg.... tyvär tycker jag att jag blev förjävlig på korten... men va fan... shit happens


det uppvägs ju av din ursöta avatar *kjama*


Posted by Icarus on Dec-24-2002 16:34:

Jag hade tenta den 21e, annars hade jag också gått och sett Airbase för tredje gången. Fan att folk från Stockholm kommer hit. Tror inte att jag har missat något i alla fall. Kan inte ha varit bättre än TA3.


Posted by SteveTranz4ever on Dec-25-2002 00:01:

Ja för den som vill finns det en 31 minuter lång video som jag spela in från denna fest

Lite av varje finns med...
DJs: Brahme, Airbase, Fresa
Lite poi med Kneto aka. mindshooter

FTP
tranz.mine.nu
tc
gather
7171

Här under har ni länkar som ni se videon i stream format

100kbps (ADSL)
56kbps (modem)

God fortsättning på eran Jul.../ Steve


Posted by robstar on Dec-25-2002 00:28:

Tack Steve! Kul å kolla på!
Laddade ner "LoFi" versionen. (har inte plats för dom andra)


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.