TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Party report: Norrköping
Pages (2): « 1 [2]
Värt att höra dem där låtarna
De står inte i ordning men de här e bra, några e iof gammla men ändå!!
JamX & De Leon Mind made up
Angelic Touchdown - marinero
Cosmic Gate - The Truth (isaac mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Mauro Picotto - Pulsar (Megamind mix)
Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
Mauro Picotto - Iguana
Mauro Picotto - Is Like This Is Like That
Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Mix)
Derb - In Africa (original Mix)
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ha ha ha.... Camilla var bra impad av din eld poi... |

nej, jag som jidrar fett..
mitt huvud har krånglat lite den senaste tiden 
tyckte jag läste nått på TC om det.. men jag förvirrade det kanske med mina egna sjukatankar? :S
föresten, såg linslusen steve på en jävla massa bilder 
tog en tid innan man såg att det var du första ggn, sen kännde man igen dig :P
hade du nått vitt linne? med nånting på axlarna och vita byxor? 
| quote: |
| Originally posted by Glorie han har cyberdogkläder va ja vet |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Ett alldeles utmärkt signalement om man letar efter någon på våra typer av fester |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Ett alldeles utmärkt signalement om man letar efter någon på våra typer av fester |
| quote: |
| Originally posted by Dioxys föresten, såg linslusen steve på en jävla massa bilder ![]() tog en tid innan man såg att det var du första ggn, sen kännde man igen dig :P hade du nått vitt linne? med nånting på axlarna och vita byxor? |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Gråa brallor och t-shirt..... jo de måste vart mig du såg.... tyvär tycker jag att jag blev förjävlig på korten... men va fan... shit happens |
*kjama*
Jag hade tenta den 21e, annars hade jag också gått och sett Airbase för tredje gången. Fan att folk från Stockholm kommer hit
. Tror inte att jag har missat något i alla fall. Kan inte ha varit bättre än TA3.
Ja för den som vill finns det en 31 minuter lång video som jag spela in från denna fest
Lite av varje finns med...
DJs: Brahme, Airbase, Fresa
Lite poi med Kneto aka. mindshooter
FTP
tranz.mine.nu
tc
gather
7171
Här under har ni länkar som ni se videon i stream format
100kbps (ADSL)
56kbps (modem)
God fortsättning på eran Jul.../ Steve
Tack Steve! Kul å kolla på! 
Laddade ner "LoFi" versionen. (har inte plats för dom andra) 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.