TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie gaan dr nog naar Armin dit weekend?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by kolkiewolkie on Dec-29-2002 13:13:

hoe wast?



btje jammer dat scott bond niet komt , maar geeft me wel ff wat lucht, want ben nu al 3 dagen op rij uitgeweest, en alst dan volgende week weer raak zou zijn (dan over ver) gaan parents weer lastig doen


Posted by Raymond on Dec-29-2002 13:38:

quote:
Lucien Foort SLICE TOUR CD PRESENTATION

w00000000t nieuwe cd van Lucien Foort


Posted by Donna on Dec-29-2002 15:05:

Nouh,ik zou dus naar de eau gaan met buuf maar we zijn toch eerst naar XL gegaan,ook omdat dat maar 20 mins rijden is.
En ik moet zeggen,dit had ik niet verwacht,wat een ENORM heerlijke feesttoko is dat geworden zeg!

Armin draaide superb,spider zelf is trouwens ook gegroeid en draaide ook echt lekker!!
Heb de eau dus maar geskipped want tering wat een sfeertje

Ik heb Armin toch ook behoorlijk los zien gaan,t was FEEST!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.