TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה קרה להוט מייל???
Pages (2): « 1 [2]


Posted by m0sh on Dec-25-2002 20:33:

HEART
כאילו שמסמנים לב
אבל אין כאן

אז בקיצור אני אוהב את התוכנה הזאת

פשוט קלה וטובה


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:40:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
HEART
כאילו שמסמנים לב
אבל אין כאן

אז בקיצור אני אוהב את התוכנה הזאת

פשוט קלה וטובה


חחחחח כל אחד והמוזריות שלו


Posted by m0sh on Dec-25-2002 20:44:

סתם רציתי לחדש ...


Posted by Sniper on Dec-25-2002 22:39:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN

אז בקיצור אני אוהב את התוכנה הזאת

פשוט קלה וטובה


מסכים איתך


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-26-2002 12:27:

quote:
Originally posted by DjChook
דווקא אלעד אני לא מסכים איתך
שונא את
OUTLOOK
זו התוכנה הכי פרוצה שקיימת

אתה יודע שכל שבוע בערך מיקירוסופט מוציאים עידכוני אבטחה לתוכנה הזאתי
זה לא יאמן פשוט

בכל מקרה, אני דרך הטריליאן שולט בחשבון שלי גם ביאהו וגם בהוטמייל ואין לי שום בעיות עם זה...



פששששששששש.....
אחי איפה אני יכול להוריד את התוכנה הזאת??????


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 13:45:

quote:
Originally posted by Sniper
למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח


בדיוק זה פרוץ רצח ...

אתה מעלה את האימייל שלך ישירות למחשב
ככה זה על השרת של הוט מייל
זה הרבה יותר בטוח

וזה אחרי שפירמטתי את המחשב בגלל אאוטלוק המסריח הזה !!!

אמרו לי את זה גם בחנות הוט מייל יותר בטוח


Posted by Sniper on Dec-26-2002 14:49:

לא יודע אחי אני מתשמש באווט לוק והיתה תקופה ששלחו לי וירוסים
אבל האנטי וירוס שלי מקבל כל יום עידכון ממני
ככה שאין לי כ"כ מה לפחד
עכשיו המייל שלי נקי בלי עין הרע


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.