TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה קרה להוט מייל???
Pages (2): « 1 [2]
HEART
כאילו שמסמנים לב
אבל אין כאן
אז בקיצור אני אוהב את התוכנה הזאת
פשוט קלה וטובה
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN HEART כאילו שמסמנים לב אבל אין כאן אז בקיצור אני אוהב את התוכנה הזאת פשוט קלה וטובה |
סתם רציתי לחדש ...
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אז בקיצור אני אוהב את התוכנה הזאת פשוט קלה וטובה |
| quote: |
| Originally posted by DjChook דווקא אלעד אני לא מסכים איתך שונא את OUTLOOK זו התוכנה הכי פרוצה שקיימת אתה יודע שכל שבוע בערך מיקירוסופט מוציאים עידכוני אבטחה לתוכנה הזאתי זה לא יאמן פשוט בכל מקרה, אני דרך הטריליאן שולט בחשבון שלי גם ביאהו וגם בהוטמייל ואין לי שום בעיות עם זה... |
| quote: |
| Originally posted by Sniper למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל ? יותר פשוט יותר נוח |
לא יודע אחי אני מתשמש באווט לוק והיתה תקופה ששלחו לי וירוסים
אבל האנטי וירוס שלי מקבל כל יום עידכון ממני
ככה שאין לי כ"כ מה לפחד
עכשיו המייל שלי נקי בלי עין הרע
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.