TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך עזרה בהכנת ג'ינגל.. מישהו יכול לעזור?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-26-2002 22:01:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פלוצר
קרעת אותי עכשיו!!!


Posted by nimrod levi on Dec-26-2002 22:06:

חחח מה אתם רוצים משחר...
כמה ירידות הבאתם פה עליו


Posted by Hell_Copter on Dec-26-2002 23:10:

quote:
Originally posted by oDrori
ראסמי יצאת בור ועם הארץ רועי

זה צריך להיות
When Sahar is near , everybody's in fear


או שקצת לא עודד...
אבל לא משנה עזוב
הקטע הוא שזה טמטום



quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
זה התלהבות או התרגשות כי באנגלית מטח יכול להיות גם
exitement........



זה מתח
וזה
excitement!!!!

טוב די מספיק עם זה


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.