TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Black עוד משהו מטומטם: מטוס יתרסק בין הולנד לגרמניה איפה יקברו הניצולים? |
אורח כבוד..

| quote: |
| Originally posted by Sniper חחחחחחחח כן רועי היא עלתה 10 קומות |

| quote: |
| Originally posted by DjChook מה שותה הפרה ? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter למה מכל התשובות שנתתי דווקא את זאת בחרתי... היא ההכי גרועה לפי דעתי חפיף... ![]() ואלעד11... (אני משום מה כל הזמן נזכר בגללך בחשמל 15) איזה נפילה אחי.... ציפיתי שדווקא אתה תדע!!! |
| quote: |
| Originally posted by elad11 ?זאת לא החנות בגדים |
?ואת האנגר 11 אני לא מזכיר לך
או את האומן 17......

| quote: |
| Originally posted by oDrori לאאאאאאא הוא כולה עיוור, הוא יכול לדבר... פשוט אומר "תן לי מספריים... בבקשה" |
| quote: |
| Originally posted by Flotser עבדת עלי עם זה |

| quote: |
| Originally posted by elad11 ?ואת האנגר 11 אני לא מזכיר לך או את האומן 17...... |
?הוא אמור להיות מוגר הריצ'רדסון הזה
| quote: |
| Originally posted by elad11 ?הוא אמור להיות מוגר הריצ'רדסון הזה |
בעעעעעעעעעעעעע
לא שמעתי עליו...
| quote: |
| Originally posted by elad11 בעעעעעעעעעעעעע לא שמעתי עליו... |
סליחה באמת שאני לא יודע ת'שם שלו........
וכן הייתי בחו"ל.......
ולא להתנשא בבקשה.....
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ואיזה חמודה ליאת אחירון... בהופעה של החברים של נטאשה היא כזה עמדה לידי והסתכלה אליי איזה חמש דקות... עד שקלטתי מי זאת... היא חמודה אש!!! |
)
| quote: |
| Originally posted by elad11 סליחה באמת שאני לא יודע ת'שם שלו........ וכן הייתי בחו"ל....... ולא להתנשא בבקשה..... |

http://rotter.net/intelg.htm
מבחן אינטליגנציה
ענית נכונה על 9 שאלות מתוך 11
:תגובת הבוחן
תלמיד חכם
בעעעעעעעע איך טעיתי ברעפים ובחודשים
בעעעעע
| quote: |
| Originally posted by NyKoN http://rotter.net/intelg.htm מבחן אינטליגנציה |
| quote: |
| Originally posted by Flotser ענית נכונה על 7 שאלות מתוך 11 :תגובת הבוחן אינטליגנציה נורמלית מצב חיי אהבתך: אווו, חיי אהבתך גרועים |
NYKON
ענית על 11 מתוך 11 רק בגלל שאתה מכיר את השאלות או לפחות את חלקן
זה היה פה פעם לא?
זה אחד הדברים היוותר גרועים שראיתי
ממש עלוב כל החרא הזה...
| quote: |
| Originally posted by DjChook NYKON ענית על 11 מתוך 11 רק בגלל שאתה מכיר את השאלות או לפחות את חלקן |
לא אמרתי שלא עשית את זה ספציפי
אבל בוא נגיד את זה ככה
אין לך אייקיו של 145
ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן
ואתה ימני אז בכלל 
(הערה קטנה)
אין סיכוי שבכוחות עצמך היית עושה 11 מ 11
למרות שאני לא מאמין שזה מבחני אינטיליגנציה... עדיין
אני לא מאמין שבאמת זה ההכרות הראשונה שלך עם לפחות חלק מהשאלות
| quote: |
| Originally posted by DjChook לא אמרתי שלא עשית את זה ספציפי אבל בוא נגיד את זה ככה אין לך אייקיו של 145 ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן ואתה ימני אז בכלל ![]() (הערה קטנה) אין סיכוי שבכוחות עצמך היית עושה 11 מ 11 למרות שאני לא מאמין שזה מבחני אינטיליגנציה... עדיין אני לא מאמין שבאמת זה ההכרות הראשונה שלך עם לפחות חלק מהשאלות |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.