TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by m0sh on Dec-24-2002 09:56:

quote:
Originally posted by Dj Black
עוד משהו מטומטם:
מטוס יתרסק בין הולנד לגרמניה
איפה יקברו הניצולים?


הופה אורח כבוד



ולא קוברים ניצולים!


Posted by Dj Black on Dec-24-2002 10:56:

Hello!

אורח כבוד..


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2002 13:01:

quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחח
כן רועי היא עלתה 10 קומות


למה מכל התשובות שנתתי דווקא את זאת בחרתי...
היא ההכי גרועה לפי דעתי
חפיף...

ואלעד11... (אני משום מה כל הזמן נזכר בגללך בחשמל 15) איזה נפילה אחי....
ציפיתי שדווקא אתה תדע!!!


Posted by Shahar on Dec-24-2002 13:39:

quote:
Originally posted by DjChook
מה שותה הפרה ?


שפיך\ודקה :\


Posted by elad11 on Dec-24-2002 15:51:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה מכל התשובות שנתתי דווקא את זאת בחרתי...
היא ההכי גרועה לפי דעתי
חפיף...

ואלעד11... (אני משום מה כל הזמן נזכר בגללך בחשמל 15) איזה נפילה אחי....
ציפיתי שדווקא אתה תדע!!!


?זאת לא החנות בגדים


וכן יצאתי טמבל.....חחחחחחח


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2002 17:55:

quote:
Originally posted by elad11
?זאת לא החנות בגדים



כן
סטייליסימו... חשמל 15
פשוט אלעד11 וחשמל15 מזכירים לי אחד את השני


Posted by elad11 on Dec-24-2002 18:26:

?ואת האנגר 11 אני לא מזכיר לך

או את האומן 17......



Posted by Flotser on Dec-24-2002 18:28:

quote:
Originally posted by oDrori
לאאאאאאא הוא כולה עיוור, הוא יכול לדבר... פשוט אומר
"תן לי מספריים... בבקשה"


עבדת עלי עם זה


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2002 18:32:

quote:
Originally posted by Flotser
עבדת עלי עם זה


וואלה טוב לדעת שעבדתי על יותר מאדם אחד
שחבר שלי עשה לי את זה הוא אמר לי אחרי שלא נפלתי שפול נופלים...
אבל דווקא במחשב שיש זמן לחשוב ולא עונים בשניה לא ציפיתי לדבר כזה
חפיף אחי... העיקר שהיית
מוכן להשתתף בניסוי להשתתף בניסוי להשתתף בניסוי

דרך אגב...
לא נראה לכם ש
אתה מוכן להשתתף בניסוי
סיסמה טובה לעלה ירוק להשתמש??



quote:
Originally posted by elad11
?ואת האנגר 11 אני לא מזכיר לך

או את האומן 17......




ת'אמת לא ממש
הציעו לי לעבוד יום שישי בהאנגר 11 באיזה מסיבה של ג'ימס ריצ'רדסון
לא החלטתי עוד אם לקחת או לא
מה אתם אומרים?


Posted by elad11 on Dec-24-2002 18:56:

?הוא אמור להיות מוגר הריצ'רדסון הזה


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2002 19:02:

quote:
Originally posted by elad11
?הוא אמור להיות מוגר הריצ'רדסון הזה


כן טיפה מוכר
אבל אני לא יודע אם כולם יכירו את השם שלו בארץ...
הרי יש כאלה שלא נוסעים לחול!!!

הוא הבעלים של הדיוטי פרי או אנערף יא גלם


Posted by elad11 on Dec-24-2002 19:10:

בעעעעעעעעעעעעע

לא שמעתי עליו...


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2002 19:15:

quote:
Originally posted by elad11
בעעעעעעעעעעעעע

לא שמעתי עליו...


וואי אחי אל תעלב או משהו אבל אתהסתימה רצינית
אף פעם לא היית בחו"ל? דיוטי פרי על שם ג'יימס ריצ'רדסון?!
בלחחחחח עליך!!

לא משנה...
בקיצר... אמורות להיות שם דוגמניות הבנתי ופול אוכל והכל... זה גם בהאנגר 11...
ואיזה חמודה ליאת אחירון... בהופעה של החברים של נטאשה היא כזה עמדה לידי והסתכלה אליי איזה חמש דקות... עד שקלטתי מי זאת... היא חמודה אש!!!


Posted by elad11 on Dec-24-2002 19:19:

סליחה באמת שאני לא יודע ת'שם שלו........

וכן הייתי בחו"ל.......

ולא להתנשא בבקשה.....


Posted by Flotser on Dec-24-2002 19:21:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואיזה חמודה ליאת אחירון... בהופעה של החברים של נטאשה היא כזה עמדה לידי והסתכלה אליי איזה חמש דקות... עד שקלטתי מי זאת... היא חמודה אש!!!


זוכר איך היא שרה את השיר של ערוץ הילדים
ב"רמיקס" שעשתה זאתי איך קוראים לה...
Dj MissT




(די אהבתי את זה )


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2002 19:24:

quote:
Originally posted by elad11
סליחה באמת שאני לא יודע ת'שם שלו........

וכן הייתי בחו"ל.......

ולא להתנשא בבקשה.....


בצחוק אחי מה אתה לוקח קשה...
לא מתנשא חס וחלילה

ומיכאל... לא זוכר את השיר כי לא יוצא לי לראות הרבה ערוץ הילדים...
אבל היא ממש חמודה...
אחר כך עברה לידי עוד פעם עם נראה לי חבר שלה וחברה שלה


Posted by NyKoN on Dec-24-2002 22:55:

http://rotter.net/intelg.htm
מבחן אינטליגנציה


Posted by m0sh on Dec-24-2002 23:21:

ענית נכונה על 9 שאלות מתוך 11

:תגובת הבוחן
תלמיד חכם



בעעעעעעעע איך טעיתי ברעפים ובחודשים

בעעעעע


Posted by Flotser on Dec-25-2002 12:09:

quote:
Originally posted by NyKoN
http://rotter.net/intelg.htm
מבחן אינטליגנציה


ענית נכונה על 7 שאלות מתוך 11

:תגובת הבוחן
אינטליגנציה נורמלית


מצב חיי אהבתך: אווו, חיי אהבתך גרועים


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 12:14:

quote:
Originally posted by Flotser
ענית נכונה על 7 שאלות מתוך 11

:תגובת הבוחן
אינטליגנציה נורמלית


מצב חיי אהבתך: אווו, חיי אהבתך גרועים




חחחח
עניתי על 11 מתוך 11
אמרו לי שזה מבחן מכשיל כזה ולשים לב טוב לכל שאלה


Posted by DjChook on Dec-25-2002 12:30:

NYKON
ענית על 11 מתוך 11 רק בגלל שאתה מכיר את השאלות או לפחות את חלקן


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 12:53:

זה היה פה פעם לא?
זה אחד הדברים היוותר גרועים שראיתי
ממש עלוב כל החרא הזה...


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 13:34:

quote:
Originally posted by DjChook
NYKON
ענית על 11 מתוך 11 רק בגלל שאתה מכיר את השאלות או לפחות את חלקן


פעם ראשונה שאני עושה את המבחן הזה


Posted by DjChook on Dec-25-2002 13:44:

לא אמרתי שלא עשית את זה ספציפי
אבל בוא נגיד את זה ככה

אין לך אייקיו של 145
ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן
ואתה ימני אז בכלל
(הערה קטנה)

אין סיכוי שבכוחות עצמך היית עושה 11 מ 11
למרות שאני לא מאמין שזה מבחני אינטיליגנציה... עדיין
אני לא מאמין שבאמת זה ההכרות הראשונה שלך עם לפחות חלק מהשאלות


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 13:53:

quote:
Originally posted by DjChook
לא אמרתי שלא עשית את זה ספציפי
אבל בוא נגיד את זה ככה

אין לך אייקיו של 145
ולפי מה שאני זוכר אתה לא מחונן
ואתה ימני אז בכלל
(הערה קטנה)

אין סיכוי שבכוחות עצמך היית עושה 11 מ 11
למרות שאני לא מאמין שזה מבחני אינטיליגנציה... עדיין
אני לא מאמין שבאמת זה ההכרות הראשונה שלך עם לפחות חלק מהשאלות


דבר ראשון
אין לי אייקיו 145 יש לי אייקיו 150... מוכח מחקרית


דבר שני
אני מסכים במאה אחוז שזה סתם מבחן מטומטם ולא באמת מבחן אינטילגנציה

והעובדה שאני ימני עושה אותי עוד יותר נאור


רק רציתי להוסיף שזאת כן הכרות ראשונה שלי אם השאלות פשוט הזהירו אותי לקרוא כמה פעמים את השאלות והשאלה עם הניצולים הכרתי בסגנון אחר והשאלה של הרעפים ניחשתי


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.