TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ouwejaarsloterij
Pages (2): « 1 [2]

Posted by eXos on Jan-02-2003 14:21:

quote:
Originally posted by Blik
� 20 gewonnen!!!

door de euforie zou je bijna vergeten dat het lot � 25 heeft gekost

Ik heb ook �20 gewonnen met me eindcijfer 3!

Alleen met de Postcode Loterij heb ik nix gewonnen. Volgend jaar beter

Posted by tijs08 on Jan-02-2003 15:01:

Ik heb ook �10 gewonnen, met een lot van �12,5 ... toch nog een leuk kerst kadootje dan!

Posted by Blik on Jan-02-2003 15:29:

kolkie, je hebt het over de postcodeloterij, wij hebben het over de oudejaarsloterij...

eindcijfer 3 idd Peter

Posted by kolkiewolkie on Jan-02-2003 18:21:

foutje ik twijfelde al over welke het ging, maar kzag iets van 18kommanogwat staan en das daar ook uitgekeerd, vandaar de verwarring

geruchten schijnen overigens zo te zijn dat in een ander dorpie (10 km hiervandaan, strak de andere kant op) de staatsloterij gewonnen is

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-02-2003 20:10:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
geruchten schijnen overigens zo te zijn dat in een ander dorpie (10 km hiervandaan, strak de andere kant op) de staatsloterij gewonnen is

quote:
Bron: RTVOOST.nl

Marienberger wint 10 miljoen

De winnaar van de grote prijs van 10 miljoen euro in de Oudejaarsloterij is een 23-jarige man uit Mari�nberg. Hij krijgt de miljoenen netto op zijn bankrekening gestort.
De winnaar krijgt maximaal een jaar financiele begeleiding van accountants van de Staatsloterij. Als het nodig is, is er ook psychische begeleiding. Ook in Nijverdal viel een grote prijs. Een tabakswinkel verkocht een winnend lot van 500.000 euro. De winnaar heeft zich nog niet gemeld.

Posted by total woot on Jan-02-2003 21:06:

niksniksniks

tis inderdaad altijd t zelfde

Posted by tijs08 on Jan-02-2003 23:04:

quote:
Originally posted by total woot
niksniksniks

tis inderdaad altijd t zelfde

dan gaat de term superoma voor JOU dus niet op dit keer

Posted by serialkillah on Jan-02-2003 23:10:

Ik had samen met een kamaraad 5 halve loten gekocht die samen 62,5 euro kosten.

We hebben maarliefst 32,5 euro verdient en dus een verlies van 15 euro per persoon.

Posted by kolkiewolkie on Jan-23-2003 00:00:

nog even hier op terugkomend...

die f*cking hoofdprijs is niet gevallen in marienberg maar in...

VROOMSHOOP WTF! (nouja, buitengebied, maar tis nog net vroomshoop)

winnares: meisje van 16 en dr vriend van 20 LMAO! (en nee, tis rubje niet, zou gezien de leeftijden heel goed kunnen )

best wel bizar, dat meisje kan gewoon de allerallerduurste scooter kopen en dan heeft ze nog weet ik hoeveel miljoen over, kan uitgaan tot ze dr bij neervalt en sja, nog steeds geen merkbare vermindering van het kapitaal
...
ZIEK gewoon

Posted by Flipper01 on Jan-23-2003 00:21:

Nou, als ik jou was had ik het wel geweten hoor!!
Trek al je charmes uit de kast en ga voor die meid!! Rijd met de tracktor over die vriend heen en ga haar dan troosten met dit enorme verlies!!
GO FOR IT!!

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-23-2003 07:29:

quote:
Originally posted by Flipper01
Nou, als ik jou was had ik het wel geweten hoor!!
Trek al je charmes uit de kast en ga voor die meid!! Rijd met de tracktor over die vriend heen en ga haar dan troosten met dit enorme verlies!!
GO FOR IT!!

Hey........je hebt het wel over mijn vriendin he, en ik hoef niet zo nodig onder zo'n tractor te liggen

Pages (2): « 1 [2]