TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ouwejaarsloterij
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Blik � 20 gewonnen!!! door de euforie zou je bijna vergeten dat het lot � 25 heeft gekost |
Ik heb ook �10 gewonnen, met een lot van �12,5 ... toch nog een leuk kerst kadootje dan!
kolkie, je hebt het over de postcodeloterij, wij hebben het over de oudejaarsloterij... 
eindcijfer 3 idd Peter 
foutje
ik twijfelde al over welke het ging, maar kzag iets van 18kommanogwat staan en das daar ook uitgekeerd, vandaar de verwarring
geruchten schijnen overigens zo te zijn dat in een ander dorpie (10 km hiervandaan, strak de andere kant op) de staatsloterij gewonnen is 
| Originally posted by kolkiewolkie geruchten schijnen overigens zo te zijn dat in een ander dorpie (10 km hiervandaan, strak de andere kant op) de staatsloterij gewonnen is |
| Bron: RTVOOST.nl Marienberger wint 10 miljoen De winnaar van de grote prijs van 10 miljoen euro in de Oudejaarsloterij is een 23-jarige man uit Mari�nberg. Hij krijgt de miljoenen netto op zijn bankrekening gestort. De winnaar krijgt maximaal een jaar financiele begeleiding van accountants van de Staatsloterij. Als het nodig is, is er ook psychische begeleiding. Ook in Nijverdal viel een grote prijs. Een tabakswinkel verkocht een winnend lot van 500.000 euro. De winnaar heeft zich nog niet gemeld. |
niksniksniks
tis inderdaad altijd t zelfde 
| Originally posted by total woot niksniksniks tis inderdaad altijd t zelfde |
Ik had samen met een kamaraad 5 halve loten gekocht die samen 62,5 euro kosten.
We hebben maarliefst 32,5 euro verdient en dus een verlies van 15 euro per persoon.
nog even hier op terugkomend...
die f*cking hoofdprijs is niet gevallen in marienberg maar in...
VROOMSHOOP WTF! (nouja, buitengebied, maar tis nog net vroomshoop)
winnares: meisje van 16 en dr vriend van 20 LMAO! (en nee, tis rubje niet, zou gezien de leeftijden heel goed kunnen
)
best wel bizar, dat meisje kan gewoon de allerallerduurste scooter kopen
en dan heeft ze nog weet ik hoeveel miljoen over, kan uitgaan tot ze dr bij neervalt en sja, nog steeds geen merkbare vermindering van het kapitaal
...
ZIEK gewoon
Nou, als ik jou was had ik het wel geweten hoor!!
Trek al je charmes uit de kast en ga voor die meid!! Rijd met de tracktor over die vriend heen en ga haar dan troosten met dit enorme verlies!!
GO FOR IT!!

| Originally posted by Flipper01 Nou, als ik jou was had ik het wel geweten hoor!! Trek al je charmes uit de kast en ga voor die meid!! Rijd met de tracktor over die vriend heen en ga haar dan troosten met dit enorme verlies!! GO FOR IT!! |