TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- projecct - lost love TILLFIXAD version
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Vizay ok jag lyssnade p� den nya versionen.....kom � t�nka p� en sak direkt....hihats � s�nna effekter tar �ver p� tok f�r mycket....mitt f�rslag e att du mutar alla kanaler utom hihat � kick i FL mixern....balanserar deras volymer � sen l�gger du p� element efter element � balanserar allt s� det sm�lter ihop b�ttre sen slog det mig att den e lite tam fortfarande.....kommer inte p� vad som e fel s� jag borded egentligen inte s�ga n�got men jag kan inte l�ta bli ![]() [edit] sen h�r jag nu att det l�ter falskt med basen hela partiet innan f�rsta snaren l�ggs p�...tror inte den spelar r�tt toner...men de kan ju va jag som h�r fel ocks� |

oj
nu kan vi tala om en imponerad flicka! Slingan e ju grrrymt bra!
har l�tit den spelats nu i min lgh, medan ja vart uppe � fixat en massa...
fits like a glove m�ste ja s�ga..
(pianot p� slutet, ahhh) 
� s� e det du som viskar.. coolt 
k�nns som denna skulle kunna sl�ppas faktiskt 
gw som min bror skulle s�ga.. (good work) 
Re: oj
| Originally posted by Glorie nu kan vi tala om en imponerad flicka! Slingan e ju grrrymt bra! har l�tit den spelats nu i min lgh, medan ja vart uppe � fixat en massa... fits like a glove m�ste ja s�ga.. (pianot p� slutet, ahhh) ![]() � s� e det du som viskar.. coolt ![]() k�nns som denna skulle kunna sl�ppas faktiskt ![]() gw som min bror skulle s�ga.. (good work) |

| Originally posted by dbl s�g inte att din brorsa e en s�n som snackar "internet" spr�k p� riktigt.. typ s�ger lol, gw etc... hatar s�nna ![]() |
men shhhhh...det kanske finns folk h�r, som s�ger LOL live?
v�rmer mitt hj�rta... gillar pianot ocks�... f�rsta g�ngen jag anv�nt piano i en l�t... |
pianot e sjukt bra
m�ste ha missat denna tr�den..men iaf..b�ttre sent �n aldrig..
Jag �r mycket imponerad av introt till att b�rja med..helsk�na percussions!
Synthen vid 3:50 & pianodelen mot slutet var ocks� j�kligt bra.
Det enda jag hakar upp mig p� �r att det l�ter lite falskt runt 2:00 i l�ten..annars �r det en professionell produktion!
Inte riktigt min typ av trancemusik du g�r..annars hade jag kanske diggat den 
Re: m�ste ha missat denna tr�den..men iaf..b�ttre sent �n aldrig..
| Originally posted by Nyx Jag �r mycket imponerad av introt till att b�rja med..helsk�na percussions! Synthen vid 3:50 & pianodelen mot slutet var ocks� j�kligt bra. Det enda jag hakar upp mig p� �r att det l�ter lite falskt runt 2:00 i l�ten..annars �r det en professionell produktion! Inte riktigt min typ av trancemusik du g�r..annars hade jag kanske diggat den |