TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לאדי!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בטח עושה... אחי יום שבת הייתי בהופעה של החברים של נטאשה בהנאגר 11... איזה עבודה קלה זאת הייתה וראיתי את ההופעה כמו מלך מלפני שורה ראשונה אפילו |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בן זונה ! אחי שאל אותם אם הם מקבלים חיילים חובשים רוב המעבידים לא אבל יש כאלה ... שאל אחי בכל מקרה |
LOOK what u made with this thread! Talking about Shuarma, Chips and Blockbuster!!

| quote: |
| Originally posted by TranceGiant LOOK what u made with this thread! Talking about Shuarma, Chips and Blockbuster!! |

| quote: |
| Originally posted by TranceGiant LOOK what u made with this thread! Talking about Shuarma, Chips and Blockbuster!! |


| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כשאתה תגיע גם אתה תרצה לבוא לשווארמה אחי ![]() אז זה בסדר ![]() היה דווקא בסדר שם לא שיעמם יותר מדי וראיתי פול אנשים שאני מכיר אז עבר הזמן רק חבל שכשקובעים עם מישהו ב 9 הוא מגיע ב 11 ורבע... אבל חפיף |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike יא קקי אמרתי לך שאני יבוא ובאתי !!! ועוד לא לקחתי סרט סתם באתי עם חבר שם להגיד לך שלום יא אפס ראית את החיילת שדיברתי איתה שם לפני שדיברתי איתך ? כוסית אחושרמוטה אחי ! זוכר שאמרתי לך על אחת רוסייה שהייתי איתה - זאת היא ... |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.