TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »


Posted by eXos on Dec-29-2002 15:11:

Ja, Burgers Weeshuis is prima locatie en ik heb op die datum geen teqnology dus ik kom ook maar eens een keertje kijken dan


Posted by Donna on Dec-30-2002 09:03:

Like we daarop zitten te wachten

















































Posted by TimeportE on Dec-30-2002 11:58:

vorige keer kon ik der op het laatste moment nie meer heen waar ik best wel van baalde maar ja.. ik beloof nix (krijg je weer van die dingen zoals vorig keer) maar wil wel!


Posted by SnuggLe on Dec-30-2002 16:12:

Nu allemaal ff wachten op de reply van Kolkie met "Ja ik weet het niet helemaal zeker, moet nog even kijken, want kan misschien wel de auto krijgen en ik had eigenlijk nog een ander feest dus moet nog maar even zien weet het niet helemaal zeker enzo, dus ik kijk nog wel even etc etc"


Posted by franzelare on Dec-30-2002 16:50:

hij heeft mij al gezegd dat hij komt dus ik vrees ervoor







Posted by Donna on Dec-30-2002 17:32:

Kolkie blijft alleen weg als hij tussen 6 planken ligt denk ik,dus sjah mensen,der zit weer niks ander op dan maar weer te accepteren


Posted by kolkiewolkie on Dec-30-2002 19:42:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
als ik dan in het land ben (en daar lijkt het op) lijkt me dit een uitstekend alternatief voor trance energy: betere muziek, dichter bij huis, goedkoper enz. enz.




quote:
Nu allemaal ff wachten op de reply van Kolkie met "Ja ik weet het niet helemaal zeker, moet nog even kijken, want kan misschien wel de auto krijgen en ik had eigenlijk nog een ander feest dus moet nog maar even zien weet het niet helemaal zeker enzo, dus ik kijk nog wel even etc etc"










Posted by SnuggLe on Dec-31-2002 00:02:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie










Hahahha, ik ben echt DOM & SCHEEL! LOL!


Posted by eXos on Dec-31-2002 11:50:

Love is in the air

quote:
Originally posted by Donna
Like we daarop zitten te wachten



It will be a night you wont forget!


Posted by Eye-Riz on Jan-04-2003 19:47:

we gaan kijken of we het zo kunnen regelen dat er iets van een after georganiseerd wordt voor mensen die van ver komen, totdat de eerste treinen weer gaan. Maar dat horen jullie dan nog wel.


Posted by Opti on Jan-04-2003 20:06:

hmmm, eerste trein rijdt om 7.44 voor mij, hoe laat is het afgelopen dan?


Posted by Eye-Riz on Jan-04-2003 20:55:

quote:
Maar dat horen jullie dan nog wel


Posted by Opti on Jan-04-2003 21:02:

Hello!

maar maar maar blub blub


Posted by magrec on Jan-04-2003 21:09:

De eclips feesten in het burgerweeshuis duurden altijd tot 7:00 maar ik dacht dat de sluitingstijd in deventer 4:00 was..


Posted by eieregooie on Jan-05-2003 03:47:

Deventer... dat klinkt wel ver weg hoor...


Posted by Eye-Riz on Jan-05-2003 12:27:

Ik zal je eens iets verklappen....



















DAT IS HET OOK!

15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...


Posted by eXos on Jan-05-2003 13:17:

quote:
Originally posted by magrec
De eclips feesten in het burgerweeshuis duurden altijd tot 7:00 maar ik dacht dat de sluitingstijd in deventer 4:00 was..


Paar mnd geleden met Eclips ging men ook door tot half 6. Is nog te doen. Ach, ik kan zo ff met de auto naar huis crosse....


Posted by Donna on Jan-05-2003 15:56:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...



Alleen een listig vrouwmens kan zo'n opmerking plaatsen,bah

Buuf en ik zijn ook weer van de party,ff kijken of we maybe iets met auto's kunnen regelen,we hebben gelukkig nog ff de tijd


Posted by kolkiewolkie on Jan-05-2003 19:54:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik zal je eens iets verklappen....



















DAT IS HET OOK!

15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...


tis maar hoe je het bekijkt




























(3 kwartier poken, wooooooooot! )


Posted by eieregooie on Jan-05-2003 21:05:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...

Nou, als ik de vriendjes mag geloven die de vorige keer mee waren, dan had Nexus zelfs in Delfzijl gehouden kunnen worden en dan gingen we er nog heen... "Al moeten we fietsen" zei Zip... Dus ja... wij gaan er wel weer bij zijn... ff vrij vragen dan maar

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
tis maar hoe je het bekijkt

Voor ons mensen uit de randstad is het gewoon een tyfusend... dat zijn we niet gewend


Posted by franzelare on Jan-06-2003 12:02:

ik ben wel voor een after maar dan moet er ook weer een voor komen anders is het niet in evenwicht he


Posted by Teal'k on Jan-07-2003 11:44:

Ik was eigenlijk eerst ook wel van plan van de party te zijn.. Maar het is wel behoorlijk ver weg (vanaf breda gezien dan).. Ik ga er nog ff over denken


Posted by Dr. Kuipers on Jan-07-2003 13:28:

Het is wel lekker dichtbij huis

Alleen is dan ook Qlubtempo #15...

En ben geloof ik een beetje verslaafd geraakt aan die Qlubtempo feesten

Dus ik zie wel hoe mn financiele positie dan is aangezien Nexus wel minder kost dan Qlubtempo


Posted by T.H.C. on Jan-07-2003 14:03:

Ik moet ook nog even kijken, Trance Energy is ook de 15de en aangezien dat feestje 4x zo duur is zal het ook wel 4x zo leuk zijn...ik twijfel nog


Posted by franzelare on Jan-07-2003 14:51:

4* zo duur 4* zo leuk is dat de wet van wouter ofzo?!?!?!

ik denk eerder 4* zo duur 4* zo commercieel en 4* zoveel klein BrEaZaH drinkende kinderen


Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.