TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
Ja, Burgers Weeshuis is prima locatie en ik heb op die datum geen teqnology dus ik kom ook maar eens een keertje kijken dan 
Like we daarop zitten te wachten

vorige keer kon ik der op het laatste moment nie meer heen waar ik best wel van baalde maar ja.. ik beloof nix (krijg je weer van die dingen zoals vorig keer) maar wil wel! 
Nu allemaal ff wachten op de reply van Kolkie met "Ja ik weet het niet helemaal zeker, moet nog even kijken, want kan misschien wel de auto krijgen en ik had eigenlijk nog een ander feest dus moet nog maar even zien weet het niet helemaal zeker enzo, dus ik kijk nog wel even etc etc"

hij heeft mij al gezegd dat hij komt dus ik vrees ervoor 

Kolkie blijft alleen weg als hij tussen 6 planken ligt denk ik,dus sjah mensen,der zit weer niks ander op dan maar weer te accepteren
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie als ik dan in het land ben (en daar lijkt het op) lijkt me dit een uitstekend alternatief voor trance energy: betere muziek, dichter bij huis, goedkoper enz. enz. |
| quote: |
| Nu allemaal ff wachten op de reply van Kolkie met "Ja ik weet het niet helemaal zeker, moet nog even kijken, want kan misschien wel de auto krijgen en ik had eigenlijk nog een ander feest dus moet nog maar even zien weet het niet helemaal zeker enzo, dus ik kijk nog wel even etc etc" |
| quote: |
Originally posted by kolkiewolkie |
LOL!
| quote: |
| Originally posted by Donna Like we daarop zitten te wachten |
we gaan kijken of we het zo kunnen regelen dat er iets van een after georganiseerd wordt voor mensen die van ver komen, totdat de eerste treinen weer gaan. Maar dat horen jullie dan nog wel.
hmmm, eerste trein rijdt om 7.44 voor mij, hoe laat is het afgelopen dan?
| quote: |
| Maar dat horen jullie dan nog wel |
maar maar maar blub blub
De eclips feesten in het burgerweeshuis duurden altijd tot 7:00 maar ik dacht dat de sluitingstijd in deventer 4:00 was..
Deventer... dat klinkt wel ver weg hoor...

Ik zal je eens iets verklappen....
DAT IS HET OOK!

15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...
| quote: |
| Originally posted by magrec De eclips feesten in het burgerweeshuis duurden altijd tot 7:00 maar ik dacht dat de sluitingstijd in deventer 4:00 was.. |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz 15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is... |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Ik zal je eens iets verklappen.... DAT IS HET OOK! ![]() 15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is... |
)
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz 15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is... |

| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie tis maar hoe je het bekijkt |
ik ben wel voor een after maar dan moet er ook weer een voor komen anders is het niet in evenwicht he 
Ik was eigenlijk eerst ook wel van plan van de party te zijn.. Maar het is wel behoorlijk ver weg (vanaf breda gezien dan).. Ik ga er nog ff over denken 
Het is wel lekker dichtbij huis 
Alleen is dan ook Qlubtempo #15...
En ben geloof ik een beetje verslaafd geraakt aan die Qlubtempo feesten 
Dus ik zie wel hoe mn financiele positie dan is aangezien Nexus wel minder kost dan Qlubtempo 
Ik moet ook nog even kijken, Trance Energy is ook de 15de en aangezien dat feestje 4x zo duur is zal het ook wel 4x zo leuk zijn...ik twijfel nog
4* zo duur 4* zo leuk is dat de wet van wouter ofzo?!?!?!
ik denk eerder 4* zo duur 4* zo commercieel en 4* zoveel klein BrEaZaH drinkende kinderen 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.