TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Itwt 8
Pages (2): « 1 [2]
Eindelijk heb ik hem en hij is fijn. Zeker een aanrader voor iedereen 
heb m nu een paar dagen kunnen beluisteren en vind het echt een superrrr cd'tje.......
Goeie opvolger van nr 7....
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Vandaag dus, weer naar de free. Vraag ik aan een andere verkoper of ze In trance we trust 8 al binnen hebben, want hij zou vandaag binnen komen. Die gozer keek me met glazige ogen aan (echt zo van kan je dat eten): ik ga wel ff kijken tussen de stapel van cd's, wat voor soort cd isset, nou DUUUUUUUUUUUUh een zware techno cd, sukkel. Ooooh een trance cd bedoel je zeker, ja wanker. Nee hij zit er niet tussen. |

| Originally posted by Teknikol whahahahahahahahaha ik kom niet meer bij hiero, wat een debieltjes kunnen er in zon zaak lopen zeg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vraag me af wanneer deze tracks uitkomen, erg vette nummers:
11. Tangled Universe - Next Victim
12. Tyrome - Bad Magic
15. Harry Diamond & David Pannell Present Ca-Lo - What's Wrong
| Originally posted by TranceFool Ik vraag me af wanneer deze tracks uitkomen, erg vette nummers: 11. Tangled Universe - Next Victim 15. Harry Diamond & David Pannell Present Ca-Lo - What's Wrong |
| Originally posted by tijs08 Tangled is al uit op ITWT (sinds deze week geloof ik) en die Ca-lo is al een tijdje uit.. volgens mijn op Nukleuz |