TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Happy New Year!!!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by TranceFool OK, thanx ik heb meteen zin in vanavond als mn maten het ook niks vinden duiken we wel een of ander cafe in |
| quote: |
| Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- DE BRASSSS |

| quote: |
| Originally posted by TranceFool hahaha....ach, met een stel vrienden en wat bier kan het best gezellig zijn hoor ![]() wat ga jij doen dan? |
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! Veel plezier vanavond en vannacht!
Zoals tijs08 al zei, eerst eten bij mij met Tijs, Lex en Onno+maat. Daarna richting HMH!!

Tot volgend jaar!
hmm om 0:00 sta ik buiten denk ik
Oh en daarna, euhm tja de auto pakken en ff naar me oude woonplaats toe (ben pas verhuisd) en daar feest vieren met wat vrienden.... Met drank denk ik, vanavond toch geen alcohol controle toch??
Nee denk dat ik wel blijf maffuh als ik echt lazerus ben....
mensen, tot volgend jaar
happy new jeer
Nou mensen de beste wensen dit jaar, dat er maar veel mooie trance-momenten dit jaar mogen zijn.
happy new year en hopelijk weer zulke leuke samenkomsten als PvD at Eau en Capital 
happy new year iedereen!
Happy newyear all
Ik duik lekker mn bed in,na een slopende eeuwigdurende nacht waarin iemand t me nog flikte dood te gaan ook!
Volgend jaar hoop ik op een heleboel andere dingen dan dit jaar,hoop ik jullie weer vele feesten te vergezellen,en hoop ik op een ander uiteinde dan dit jaar.
Ik ben wel geweldig blij dat jullie mn vriendjes zijn;p
*GROUPHUG!!!*

heeeeey jongens en meisjes
happy new year allemaal 
| quote: |
| Originally posted by Donna Ik duik lekker mn bed in,na een slopende eeuwigdurende nacht waarin iemand t me nog flikte dood te gaan ook! |
| quote: |
Volgend jaar hoop ik op een heleboel andere dingen dan dit jaar,hoop ik jullie weer vele feesten te vergezellen,en hoop ik op een ander uiteinde dan dit jaar. Ik ben wel geweldig blij dat jullie mn vriendjes zijn;p *GROUPHUG!!!* |
Sow heee 
Dat was me het avondje wel in zwolle 
Gewoon van half elf tot half 8 alleen maar progressive 
Per die niet wil stoppen en als ie eenmaal klaar is staat ie nog een aantal minuten na te spacen van zijn eigen set, Gratis champagne
veel mensen in de kjoe boel nieuwe mensen leren kennen. Vj'en is heel makkelijk hehe.
Om 00:00 waren ernog maar 50 mensen ofzo
gelukkig dat er om 2:00 bijna 1000 man was
meer volgt later
| quote: |
| Originally posted by magrec Om 00:00 waren ernog maar 50 mensen ofzo gelukkig dat er om 2:00 bijna 1000 man was meer volgt later |
sjonge wat ben ik brak!! was echt gezellig, gewoon met een groep vrienden, chill/club muziek en soms lekker dansen op de stoelen 

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!! ik wens iedereen het beste (van alles)
Beste wensen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!
25 januari Armin @ XL Tijs,daggie dervan?
Ook van mijn kant wens ik iedereen een gelukkig en vooral feestelijk 2003.
Allemaal de beste wensen voor 2003 !!!
En in het bijzonder Petrus en THC 
Oja...jij en Tillo ook nog een heel fijn en partyvol nieuwjaar toegewenst!
en natuurlijk de rest van de TA lezers ook.
Hmmm neverrrr mind,armin is daar niet de 25ste
PF heeft verkeerde line-ups staan.
De 18e Dazzle dan maar voor moi
Allemaal de beste wensen voor 2003!!
Ik hoop dat jullie je allemaal een beetje vermaakt hebben gisteravond/nacht! Ik iig wel, het was een flinke teringbende in m'n nieuwe flatje, de buren hebben geen nachtrust gehad, maar het was iig wel gezellig!! 
Namens mij ook allemaal De beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!
| quote: |
| Originally posted by Donna Hmmm neverrrr mind,armin is daar niet de 25ste PF heeft verkeerde line-ups staan. |
heppie nieuw jeer![]()
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.