TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Happy New Year!!!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Passiva on Dec-31-2002 13:55:

quote:
Originally posted by TranceFool
OK, thanx ik heb meteen zin in vanavond
als mn maten het ook niks vinden duiken we wel een of ander cafe in


DE BRASSSS


Posted by TranceFool on Dec-31-2002 13:56:

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
DE BRASSSS

hahaha....ach, met een stel vrienden en wat bier kan het best gezellig zijn hoor

wat ga jij doen dan?


Posted by Passiva on Dec-31-2002 14:08:

quote:
Originally posted by TranceFool
hahaha....ach, met een stel vrienden en wat bier kan het best gezellig zijn hoor

wat ga jij doen dan?


Ook niet veel boeiends hoor.. ff wat rondhange met een groep vrienden. Misschien naar de stad ofzo. Wie weet waar we uitkomen.


Posted by Three 'O Three on Dec-31-2002 14:43:

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! Veel plezier vanavond en vannacht!

Zoals tijs08 al zei, eerst eten bij mij met Tijs, Lex en Onno+maat. Daarna richting HMH!!

Tot volgend jaar!


Posted by LightForce on Dec-31-2002 18:47:

hmm om 0:00 sta ik buiten denk ik Oh en daarna, euhm tja de auto pakken en ff naar me oude woonplaats toe (ben pas verhuisd) en daar feest vieren met wat vrienden.... Met drank denk ik, vanavond toch geen alcohol controle toch??

Nee denk dat ik wel blijf maffuh als ik echt lazerus ben....


Posted by Siesta on Dec-31-2002 19:11:

mensen, tot volgend jaar


happy new jeer


Posted by MaGiK54 on Jan-01-2003 02:09:

Nou mensen de beste wensen dit jaar, dat er maar veel mooie trance-momenten dit jaar mogen zijn.


Posted by jp on Jan-01-2003 03:06:

happy new year en hopelijk weer zulke leuke samenkomsten als PvD at Eau en Capital


Posted by John on Jan-01-2003 05:15:

happy new year iedereen!


Posted by Donna on Jan-01-2003 07:24:

Happy newyear all

Ik duik lekker mn bed in,na een slopende eeuwigdurende nacht waarin iemand t me nog flikte dood te gaan ook!

Volgend jaar hoop ik op een heleboel andere dingen dan dit jaar,hoop ik jullie weer vele feesten te vergezellen,en hoop ik op een ander uiteinde dan dit jaar.

Ik ben wel geweldig blij dat jullie mn vriendjes zijn;p
*GROUPHUG!!!*


Posted by Massive on Jan-01-2003 08:59:

heeeeey jongens en meisjes

happy new year allemaal


Posted by tijs08 on Jan-01-2003 12:40:

quote:
Originally posted by Donna
Ik duik lekker mn bed in,na een slopende eeuwigdurende nacht waarin iemand t me nog flikte dood te gaan ook!


jezus minaa die ouwetjes van tegenwoordig worden ook met de dag brutaler... wat een onbeschoft gedrag!!

quote:

Volgend jaar hoop ik op een heleboel andere dingen dan dit jaar,hoop ik jullie weer vele feesten te vergezellen,en hoop ik op een ander uiteinde dan dit jaar.

Ik ben wel geweldig blij dat jullie mn vriendjes zijn;p
*GROUPHUG!!!*


nou, see ya dan soon babe!!


Posted by magrec on Jan-01-2003 12:53:

Sow heee

Dat was me het avondje wel in zwolle
Gewoon van half elf tot half 8 alleen maar progressive
Per die niet wil stoppen en als ie eenmaal klaar is staat ie nog een aantal minuten na te spacen van zijn eigen set, Gratis champagne veel mensen in de kjoe boel nieuwe mensen leren kennen. Vj'en is heel makkelijk hehe.

Om 00:00 waren ernog maar 50 mensen ofzo gelukkig dat er om 2:00 bijna 1000 man was meer volgt later


Posted by tijs08 on Jan-01-2003 12:57:

quote:
Originally posted by magrec

Om 00:00 waren ernog maar 50 mensen ofzo gelukkig dat er om 2:00 bijna 1000 man was meer volgt later


WOW!! vette party dus!!


Posted by TimeportE on Jan-01-2003 14:44:

sjonge wat ben ik brak!! was echt gezellig, gewoon met een groep vrienden, chill/club muziek en soms lekker dansen op de stoelen

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!! ik wens iedereen het beste (van alles)


Posted by Dj Lex on Jan-01-2003 15:08:

Beste wensen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Donna on Jan-01-2003 15:29:

25 januari Armin @ XL Tijs,daggie dervan?


Posted by serialkillah on Jan-01-2003 15:35:

Ook van mijn kant wens ik iedereen een gelukkig en vooral feestelijk 2003.


Posted by Sabina on Jan-01-2003 15:39:

Love

Allemaal de beste wensen voor 2003 !!!

En in het bijzonder Petrus en THC


Posted by T.H.C. on Jan-01-2003 16:45:

Oja...jij en Tillo ook nog een heel fijn en partyvol nieuwjaar toegewenst!
en natuurlijk de rest van de TA lezers ook.


Posted by Donna on Jan-01-2003 17:59:

Hmmm neverrrr mind,armin is daar niet de 25ste
PF heeft verkeerde line-ups staan.

De 18e Dazzle dan maar voor moi


Posted by Flipper01 on Jan-01-2003 18:02:

Allemaal de beste wensen voor 2003!!

Ik hoop dat jullie je allemaal een beetje vermaakt hebben gisteravond/nacht! Ik iig wel, het was een flinke teringbende in m'n nieuwe flatje, de buren hebben geen nachtrust gehad, maar het was iig wel gezellig!!


Posted by Joost008 on Jan-01-2003 18:43:

Namens mij ook allemaal De beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!


Posted by tijs08 on Jan-01-2003 21:37:

quote:
Originally posted by Donna
Hmmm neverrrr mind,armin is daar niet de 25ste
PF heeft verkeerde line-ups staan.



jammer heee!! ik had er gelijk al een feestje bij om naar uit te kijken!

maar ach tis pas 1 junuari dus nog een heel party year 2 go!!!!!


Posted by Opti on Jan-01-2003 22:26:

Love Poundin' Sensation

heppie nieuw jeer


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.