TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tracklisting Magik 7 - Live in LA !!!!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by moogwai on May-10-2001 21:21:

quote:
Originally posted by TranceFool

Ja, Trancemaniac, Miciel bedoelt dat er juist onbekende nummers op moeten zijn en die juist door Tiesto's CD bekend worden. Dit zijn toch allemaal wel redelijk bekende nummertjes....

En dit is vooral te danken aan de mp3-scene als je net als mij Tiesto's sets verzamelt... dan ken je de meeste nummers al die hij draait... en die staan dus ook op zijn nieuwe cd's... dus voor ons zijn de meeste nummer bekend.

Posted by michiel on May-11-2001 09:25:

quote:
Originally posted by Rudy
Ja, michiel bedoelt dat er te weinig onbekende platen op staan, te weinig nieuwe platen dus! Deze CD is een beetje een herhaling van zijn sets @ Dutch Dimension en Qontact!
Behalve een paar platen dan!

ja dit is precies wat ik bedoel. Zo onduidelijk was ik toch niet ?
Die laatste 2/3 magik cds hebben wel veel bekende nrs, in tegenstelling tot de 4 eerste cds en dat vind ik toch wel een beetje jammer. Als je nu tiesto @ dutch dimension op cd hebt mis je niet zoveel aan magik 7.
Vandaar.

later

michiel

Posted by Robvef on May-11-2001 09:27:

Misschien zijn we een beetje verwend met een snelle verbinding thuis/werk/uni/hogeschool enz.

Mzzl

Posted by tango on May-11-2001 09:50:

Je moet ook zo kijken, wij kennen die nummers allemaal. Maar de overgrote meerderheid kent ze niet hoor. Die kopen hem dalijk allemaal en gaan helemaal uit hun plaat op sunset in ibiza, die wij al vanaf november hebben.

En misschien kennen die mensen de nummers van dd of qontact, maar de meesten hebben geen live-sets enzo, dus die vinden het juist super vet dat ze die nummers op cd hebben.

Maar van een paar nummers denk ik van, tja, is dat wel verstandig?

Three drives, natuurlijk, spreekt voor zich
Push, de TE theme uitgerekend!
cj bolland, toch al een paar jaartjes oud
Mario Piu, ik hoorde dat het een remix is van "the vision", die toch regelmatig te zien is op tmf.
Riva, staat al op best veel cd's en is al een tijdje oud.

Mee eens?

grtz,
TNG

Posted by michiel on May-11-2001 13:48:

quote:
Originally posted by Robvef
Misschien zijn we een beetje verwend met een snelle verbinding thuis/werk/uni/hogeschool enz.

Mzzl

haha nee man, ik ben blij als ik met 5kb/sec ga
maar anderen wel ja

later

michiel

Posted by TranceManiac on May-11-2001 19:28:

Angry

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Volgens mij bedoelt Michiel dat er juist g��n onbekende nummers op staan, hij wil ze juist wel!
Toch??

Sorry je hebt gelijk, typfoutje

Posted by Robvef on May-11-2001 22:24:

quote:
Originally posted by TranceManiac

Sorry je hebt gelijk, typfoutje

Vergissen is menselijk. Huh, zijn wij mensen dan. NEEEEEEEEEEEEEE, wij zijn TA's (to the bone)

Posted by Bouma-Bros on May-14-2001 13:37:

Vind hem persoonlijk nogal tegenvallen...het laatste nummer verpest de hele cd! en die sunset vind ik ook maar 3x niks, bovendien staan er eigenlijk geen vernieuwende platen op...
Zou bijna gaan denken dat Tijs z'n Magik touch een beetje kwijt is, maar laat ik em eerst maar es gaan beluisteren, pas dan kan ik echt een oordeel vellen!

Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.

PS...CD 1 van die Revelution mix ziet er wel TOP uit!

Posted by Jesse on May-14-2001 13:48:

Magic touch kwijt? Zeer zeker niet! Wanneer Ti�sto The Prophet draait in zijn sets gaat er altijd flink de beuk in!
Hij draait het nummer nu al zo lang en zo vaak, die plaat verdiende het gewoon om ook op die compilatie te komen

Tis alleen een beetje jammer dat zijn stijl aan t veranderen is, heel de Magik serie staat voor ff relaxen, chillen etc. Beetje vaag enzo. Nu niet meer zo, meer naar t progressive toe. Maar ja, moest ook een keer gebeuren he?

Posted by Robvef on May-14-2001 14:03:

Moet um nog ergen s d/l. Dus ik geef geen oordeel over hoe de cd is. Heb wel vaker CD's gekocht die aan de tracklisting te zien heel erg gaaf was. Maar toen ik um luisterde heel erg tegen viel. Heb hem ook gelijk verkocht. Kweet zo niet welke het was.

Posted by tango on May-14-2001 14:24:

quote:
Originally posted by Jesse
Magic touch kwijt? Zeer zeker niet! Wanneer Ti�sto The Prophet draait in zijn sets gaat er altijd flink de beuk in!
Hij draait het nummer nu al zo lang en zo vaak, die plaat verdiende het gewoon om ook op die compilatie te komen

Tis alleen een beetje jammer dat zijn stijl aan t veranderen is, heel de Magik serie staat voor ff relaxen, chillen etc. Beetje vaag enzo. Nu niet meer zo, meer naar t progressive toe. Maar ja, moest ook een keer gebeuren he?

Ik ben het met de gebroeders bouma eens, de magik touch is toch een beetje weggedreven uit tijs z'n sets.

Ik bedoel, luister maar eens naar die innercity cd van tiesto, of de eerste magik delen. Daarin onderscheid hij zich gewoon van de rest. In die cd's zit gewoon gevoel, elke keer dat ik die live cd van innercity opzet (met name bij het eerste nummer) krijg ik een gevoel dat ik de hele wereld aankan

Tiesto is echt niet meer wat hij geweest is. Ik heb ook het gevoel dat hij een beetje oakenfold probeert te imiteren. Als je kijkt naar wat setjes van oakie zie je enorm veel vergelijkingen met tiesto. Toch blijft hij wel mijn favo dj, dus ik zit hem hier niet af te kraken ofzo...., ik hoop alleen dat hij weer es terug gaat naar the old days.(lijkt me sterk)

Wat vinden jullie ervan?

grtz,
TNG

Posted by Akira on May-14-2001 15:33:

quote:
Originally posted by tango

Ik ben het met de gebroeders bouma eens, de magik touch is toch een beetje weggedreven uit tijs z'n sets.

Ik bedoel, luister maar eens naar die innercity cd van tiesto, of de eerste magik delen. Daarin onderscheid hij zich gewoon van de rest. In die cd's zit gewoon gevoel, elke keer dat ik die live cd van innercity opzet (met name bij het eerste nummer) krijg ik een gevoel dat ik de hele wereld aankan

Tiesto is echt niet meer wat hij geweest is. Ik heb ook het gevoel dat hij een beetje oakenfold probeert te imiteren. Als je kijkt naar wat setjes van oakie zie je enorm veel vergelijkingen met tiesto. Toch blijft hij wel mijn favo dj, dus ik zit hem hier niet af te kraken ofzo...., ik hoop alleen dat hij weer es terug gaat naar the old days.(lijkt me sterk)

Wat vinden jullie ervan?

grtz,
TNG

Ja vind ik ook...die oude cd's van hem rulen en de laatste paar keer toen ik hem live had gezien vond ik het allemaal toch wat minder als eerder.Maar ja zijn draaistijl is ook veranderd...eerder was het veel meer trance en soms flink beuken

Posted by Remy D on May-14-2001 16:32:

Hij gaat met de tijd mee en daarom verandert zijn stijl en daar doet hij goed aan want hij wordt met de dag populairder en krijgt steeds meer fans..

Dit is mijn mening..

Posted by Bouma-Bros on May-14-2001 17:31:

Dat is precies wat ik bedoel..de Innercity cd en de eerste magiks zijn cd's die iets magisch over zich hebben en dat wordt steeds minder...Tijs is en blijft ook zeker wel mijn favo dj, maar ik heb niet echt het gevoel dat hij vooruit gaat...

Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.

PS...zijn laatste ISOS was wel weer zeer oke!

Posted by moogwai on May-14-2001 19:42:

quote:
Originally posted by tango

Wat vinden jullie ervan?

grtz,
TNG

Ja eerst was hij echt vernieuwend, echt apart gewoon ... maar nu draait hij niet beter als andere top DJ's... vaak dezelfde platen, waarvan er enkele toch al wat ouder zijn.
Armin had Riva en Three Drives al op Basic Instinct staan... en nu komen ze 6 maanden later op Magik 7 uit en
CJ Bolland - The Prophet, M.I.K.E. - Sunrise At Palamos en
Schiller - Das Glockenspiel (Humate Remix) zijn nog ouder.
Ik wil niet zeggen dat hij slechter is geworden... hij kan nog steeds geweldig mixen... maar zijn "Magik" touch is inderdaad wat minder geworden. Ik vind Armin van Buuren steeds beter worden en ik denk ook dat hij de nr.1 trance DJ van Nederland gaat worden.

En over de vergelijking Oakie...

Paul Oakenfold - Travelling CD2: (van OKTOBER 2000)

01 - Brancaccio & Aisher - Darker (Reset The Breaks Mix)
02 - PMT - Gyromancer (Wookie Slut Mix)
03 - Azzido Da Bass - Dooms Night (Timo Remix)
04 - Lyric featuring Natali - Over Emotion (Original Mix)
05 - Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Remix)
06 - Mekka - Diamondblack (Original Mix)
07 - Jan Johnston - Flesh (Tiesto Remix)
08 - Blackwatch - North Sky (Original Mix)
09 - Goldenscan - Sunrise (DJ Tiesto Remix)
10 - Delirium featuring Sarah McLachlan - Silence (DJ Tiesto In Search
Of Sunrise Remix)
11 - Element 4 - Big Brother (Original Mix)

zegt genoeg denk ik

Posted by Jukx on May-15-2001 00:08:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Dat is precies wat ik bedoel..de Innercity cd en de eerste magiks zijn cd's die iets magisch over zich hebben en dat wordt steeds minder...Tijs is en blijft ook zeker wel mijn favo dj, maar ik heb niet echt het gevoel dat hij vooruit gaat...

Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.

PS...zijn laatste ISOS was wel weer zeer oke!

Ja, maar dat is denk ik meer omdat de hele "trance-sound" toen nog vrij nieuw was.. en voor al de uplifting trance van Tiesto. Terwijl die vorm van trance nu juist aan het doodbloeden is.
Tiesto is dan wel aan het overschakelen maar dat heeft toch wel zn tijd nodig denk ik.

Posted by moogwai on May-17-2001 08:29:

Covers

De cover van Magik 7

http://www.comtech-data.se/home/mac...e.nu/magik7.jpg

Posted by Opti on May-17-2001 09:04:

Nu al?? H�? Hij is toch nog nie officieel uit???

Posted by Robvef on May-17-2001 09:21:

Re: Covers

quote:
Originally posted by moogwai
De cover van Magik 7

Hmmm, Tijs ziet er een beetje bleekjes uit. Of die foto is niet goed genomen.

Posted by magrec on May-17-2001 09:48:

Re: Covers

quote:
De cover van Magik 7

zo sommigen zijn er snel bij.

Posted by Remy D on May-17-2001 22:35:

Moet je die foto is van em zien op de Revolution mix, ik wou hem nog bijna gaan ruilen toen ik die zag.

Posted by Akira on May-18-2001 00:30:

quote:

Ja eerst was hij echt vernieuwend, echt apart gewoon ... maar nu draait hij niet beter als andere top DJ's... vaak dezelfde platen, waarvan er enkele toch al wat ouder zijn.
Armin had Riva en Three Drives al op Basic Instinct staan... en nu komen ze 6 maanden later op Magik 7 uit en
CJ Bolland - The Prophet, M.I.K.E. - Sunrise At Palamos en
Schiller - Das Glockenspiel (Humate Remix) zijn nog ouder.
Ik wil niet zeggen dat hij slechter is geworden... hij kan nog steeds geweldig mixen... maar zijn "Magik" touch is inderdaad wat minder geworden. Ik vind Armin van Buuren steeds beter worden en ik denk ook dat hij de nr.1 trance DJ van Nederland gaat worden.

yep helemaal mee eens....

en inderdaad armin die kan wel es #1 trance dj worden...laatst hoorde ik hem in de hemkade draaien echt een super gave set.Gewoon echt lekker trance

Pages (2): « 1 [2]