TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hur var Fokused ?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by WhiteRussian Bah, bullshit. Poppers e askul. Men men, det �r v�l som med det mesta, en del tycker om det en del inte, Fast Lonne e bara klen, |
Aha ok.
Sniffa grejer e inte min grej precis.
K�nns lite getto.
| Originally posted by lonne Klen ?????, fick ju dig att h�nga p� in p� muggen p� fokused och skjuta heroin. inte sant ?.... |

| Originally posted by lonne Klen ?????, fick ju dig att h�nga p� in p� muggen p� fokused och skjuta heroin. inte sant ?.... |
Jo, horsad som ett djur var man hela kv�llen, stappla runt hela natten,
Nice one ryssen, ska ocks� k�pa en fiveish gr�nt och slappa.
Polarn har just inf�rskaffat en assk�n glasbong som �ndrar f�rg n�r man r�ker.
| Originally posted by Glorie lonne kan d ha vart red hot chilli poppers - by the way (remix) s�k p� den p� hubben s� hittar du den � nej, det e inte felstavat. |
knarkaddict.com
ni e knarkare hela bunten 
Jag brukar sniffa vatten�nga
h�ller med mind...drogpellar hela bunten 
nae jag f�redrar � sniffa saft � inhalera kakor 
| Originally posted by lonne Nice one ryssen, ska ocks� k�pa en fiveish gr�nt och slappa. Polarn har just inf�rskaffat en assk�n glasbong som �ndrar f�rg n�r man r�ker. |
| Originally posted by King of Clubs Den v�rsta nobb jag n�nsin f�tt av en d�rrvakt var p� Fashing, som jag d� redan varit p� n�gra g�nger. N�r jag kommit fram till d�rrvakterna fick jag komentaren: "V�x, fort!" |
skratta gott n�r ja l�ste de d�ra.. fl�t
e galen i s�nt
| Originally posted by WhiteRussian Fan vad tufft! En s�n vill jag ocks� ha, F�rresten, s�g en bild p� en snort-v�ska en g�ng, med r�r, spegel, n�t att hacka med, s�dan vill jag ocks� ha, |