TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict 2002 jaaroverzicht
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus ghehehe, hmmzzz, was ik zo dan 6 jaar geleden? |
Het TA jaar 2003 in het kort...
Beste feest --> Mysteryland
Beste DJ --> Armin van Buuren
Beste nummer --> Airwave vs Rising Star - Sunspot (DCML Mix)
Beste Liveset --> DJ Ti�sto Live At Dutch Dimension 02-02-2002
Beste Album --> Armin van Buuren 004 - Transparance & Airwave - Believe
Irritantste member --> alle members die te lui zijn om op de "SEARCH" knop te drukken 
Geliefde member ---> iedereen die iets zinnigs te vertellen heeft 
Beste feest --> Dutch Dimension
Beste DJ --> Ti�sto
Beste nummer --> u2_staring_at_the_sun_brothers_in_rhythm_club_mix
Beste Liveset --> DJ Ti�sto Live At Dutch Dimension 02-02-2002
Beste Album --> Gatecrasher Digital Trance cd 2 
Irritantste member --> arjoodderoo
Geliefde member ---> suez, onno, tijs, lex, 303, optimus, donna, sjikeen, yarnie, timmie en iedereen waar ik ook nog mee heb staan stuiteren dit jaar 
| Originally posted by Blik Beste Liveset Nu-Nrg live @ Orgasmatron (de eerste, weet de datum niet) |
| Originally posted by Chicane Beste feest: van alle gratis feesten dit jaar was Mysteryland de allerbeste Beste DJ: Tiesto Beste Nummer: Bedrock - Emerald (daar zit zoveel energie in) Beste Liveset: Tiesto @ Innercity 2002 Beste Album: Fatal Tracks 2 Irritantste member: Al die UKTA's, komt nog eens bij dat ik zowiso al een grafteringhekel aan Engelsen heb ![]() Geliefde Member: Donna, SnuggLe, Optimus, Jappio, Lex, Yarnie, Pivot, Massive, Glaniskan, RV, Theehuis en iedereen die ik dit jaar heb mogen meeten, jullie zijn de beste feestbeesten out there! Goede Voornemens: Gelukkig worden en me leven weer oppikken, 2002 was verrot, 2003 schop ik kont |

, misschien Promise The Future Sound of Nu Castle
, maar ja, da's nu dood.
), huisje vinden, en veel feesten en wijven
| Originally posted by Switch IK DAN IK DAN???!?!?!?!?!?!?! ![]() Beste feest: Mysteryland ongetwijfeld, het was vet lekker weer, en ik heb zowat alle dj's gezien, flink staan stampen daar, samen met een meid uit California. Beste DJ: Armin natuurlijk Beste Nummer: GTR - Mistral Beste Liveset: Mauro Picotto @ Mysteryland 2002 Beste Album: kan er niet zo eentje opnoemen die erboven uit springt, kheb er zoveel , misschien Promise The Future Sound of Nu CastleIrritantste member: geen, ik ben al sinds 2001 member, nooit echt veel gepost hier, want ik was RMF-er , maar ja, da's nu dood.Geliefde Member: iedereen van #taforum, en massive mijn lieve pookje ![]() Goede Voornemens: Afvallen (eis van de luchtmacht ), huisje vinden, en veel feesten en wijven |
| Originally posted by DJ_Massive * Massive` zet [Switch] in zn achteruit |
Beste feest: Nexus
Beste DJ: Cari lekebusch
Beste Nummer: Lars Klein - Sweat
Beste Liveset: Adam beyer Essentialmix
Beste Album:
Irritantste member: Geen
Geliefde Member: Natuurlijk mijn pin-maatje Bram!!! en iedereen met wie ik vele gezellige momenten heb gehad in/op restaurantjes en feestjes!
Goede Voornemens: Nogsteeds geen alcohol drinken, weinig suiker/vet
en veel ruige harde sex

Beste feest: Trance Energy 2002 Jaarbeurs (Ja, ben niet naar al te veel feesten geweest geweest afgelopen jaar)
Beste nummer: Plastic Boy - Silver Bath
Beste Liveset: NU NRG @ Orgasmatron (5-5-2002)
Beste Album: AVB 004
Beste Mix cd: AVB 004
Irritantste member: N/A
Geliefde member: KW
Goede voornemens: iets meer TA-s IRL zien --> Addiction
| Originally posted by New Wave veel ruige harde sex |
| Originally posted by Optimus ga je harder rukken dus? |
| Originally posted by New Wave Als jij rukken "sex" vind dan heb jij wel HEEL ERG VAAK sex amigu |
Beste feest: Reactor
Beste DJ Binnenland: Tiesto
Beste DJ Buitenland: Adam Beyer
Beste nummer: Te veel gewoon, onmogelijk om er 1 te noemen
Beste Liveset: Adam Beyer - Essential mix & live at airport
Beste Album: AVB004
Irritantste member: Iedereen is irritant
geliefde member: Flipper (hij gaf me gastenlijst kaarten
)
goede voornemens: minderen op alle fronten
| Originally posted by New Wave Geliefde Member: Natuurlijk mijn pin-maatje Bram!!! en iedereen met wie ik vele gezellige momenten heb gehad in/op restaurantjes en feestjes! |

Wegens groote tijdnood heb ik de laatste maanden niet zoveel meer hier rondgekeken maar hier toch me lijstje.
Beste feest: Fred Numf, Tiesto en Montana in de eau Arnhem.
Beste DJ Binnenland: Fred Numf
Beste DJ Buitenland: Sasha
Beste nummer: Solar Stone - Solarcoaster
Beste Liveset: Tiesto at DD
Beste Album: Sasha - Airdrawn Dagger
Irritantste member: geen
geliefde member: zie Irritantste member.
goede voornemens: zie Irritantste member en geliefde member.
| Originally posted by SnuggLe Ik hou ook van je liefje! ![]() Wanneer kommie nou langs in Enschede met de rest van de clan? |
| Originally posted by Optimus masturbatie is toch "sex met jezelf" ? |

Re: Tranceaddict 2002 jaaroverzicht
| Originally posted by SnuggLe Ook vind ik het nog steeds jammer dat leden die hier al heel lang op het forum zitten hun gezicht nog nooit op een meeting / feest hebben laten zien. |
) gymnasium-diploma, (die rechter). En Bram je hebt me inmiddels 1x gezien (IC,hehe, bij het fruit). Trouwens die linker gozer is m'n beste vriend en die post hier heeeeel afentoe als ie een rui da silva video nodig heeft ofzo (ghehe), onder de nick Chrono|one (47 posts reached dude!!)
| Originally posted by New Wave Verry soon, verry soon!!! Natuurlijk deze maand nog!! Voor jouw, voor mij niet ![]() Mastrubatie is rukken, neuken is sex. |
)
| Originally posted by SnuggLe He slet, die quote hiervoor klopt niet, die 2e zei optimus, ik nie man! |

Maar mensen, wat vonden jullie dit jaar van het forum zelf??
En van de moderators & hoe er gemoderate werd???
Want daar hoor ik niemand over.
Moeten er nog dingen verandert wordne ofzo?
| Originally posted by SnuggLe en Jappi0! (Jasper is gewoon een klein geil ventje ) |
| Originally posted by SnuggLe Moeten er nog dingen verandert wordne ofzo? |
beste feest: Mysteryland...was wel de meeting totaal misgelopen maar wat een feest!!!!!!!!!! (wel 1 minpunt...die eikels hadden sonique en scott bond omgedraaid
..heb ik scott bond gemist
beste dj binnenland: Tiesto...op de voet gevolgd door Armin
beste dj buitenland: Judge Jules
beste nummer:cosmic gate-raging(flutlich vocal rmx)
beste liveset: Tiesto live at Dutch Dimension
beste album: ISOS 3, wat een plaat!!!!!!!!!!
irritantse member: n/a
meest geliefde: ken nie kiezen
Goede voornemens: Trainen en nog meer feesten bezoeken!!!!!!!
Greetz Muppet
ik vond dit jaar het forum erg gezellig het word steeds hechter maar niet zo dat nieuwe leden nie toegelaten worden ofzo, de mods doen het ook wel goed (soms een beetje rare dingen maar dat zien we door de vingers) maar dit komt misschien ook omdat er geen echte rellen meer zijn geweest. maar komt dit door de nieuwe mods of zijn ze er simpel weg nog niet echt geweest..
| Originally posted by SnuggLe Maar mensen, wat vonden jullie dit jaar van het forum zelf?? En van de moderators & hoe er gemoderate werd??? Want daar hoor ik niemand over. Moeten er nog dingen verandert wordne ofzo? |