TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Icarus Jag var på de två förra TC festerna i Linköping, och den första var löjlig. Det var 18-årsgräns för icke medlemmar i TC. Men tydligen fanns ingen gräns alls för TC-medlemmar. Jag kan nästan svära på att vissa av ungjävlarna som sprang omkring där inte var äldre än 13-14. Lokalen och allt annat var ok annars, förutom psy-golvet som var som en bastu. Då var Airbase med också. Fairlayt var dock bäst den kvällen (bäst låtval). Hur som helst så var det en jävla cirkus där, en massa ungjävlar som bara sprang omkring, ingen sprit i baren, ingen bar rättare sagt. Den andra TC festen var faktiskt helt ok. Rent och organiserat, vattenbehållare som ständigt fylldes på med kallt vatten, bra toaletter, praktisk öl i plastflaskor, allt verkade perfekt - tills det visade sig ATT MAN INTE FICK GÅ UT. Jag klarade mig i alla fall till en timme innan slutet, då var jag tvungen att ha ren luft och lämnade festen. Civilklädda polisidioter utanför också, massor av dem. Torra jävlar som inte gick att skämta med. Jag har inga bra erfarenheter med TC, jag tycker att det är synd att ni vill ta er ner till Linköping ända från Stockholm. Tänk igenom saken. Förmodligen är det inte värt det. |
Originally posted by Glorie Själv känner ja mig SJUKT för gammal...inte kul.. men men...man kan går ju dit för musiken å för att få dansa träffa folk etc. |
Jag var ju ner med mindshooter, han e jag typ 10 år äldre än men som sagt.... vi har ju musiken å sen är man inte äldre än vad man gör sig till... Jag varierar beroende vem jag e med... 
Originally posted by Glorie haha...på så sätt kan kanske lite tafolk ta sig ner me! kanske vi kan anordna lite förfest hemma hos mig.. i min lilla lya |
| Originally posted by SteveTranz4ever Denna festen ser jag dock inte som nån officiell TA Gathering då detta är en "vanlig fest"... det vore inte värdigt TA familjen... |
| Originally posted by Icarus Hur många medlemmar ska vara med för att det ska få kallas en gathering? |
| Originally posted by mindshooter eller tillsammans med Tranceclubber. |
| Originally posted by reveal är det bara jag som inte hänger, eller ens ha varit på, tranceclubber? tacka vet jag TA |
men dom har sjysst sida och feta fester. Och det är i diskussion att eftersom dom lyckades så bra med sin gathering fest så skulle man kunna köra en Allians-gathering-fest
det slog mig just att om vi ordnar en alliansfest med TC så måste vi ju nästan få hit våra norska vänner också =) (och danska å finska om vi nu har sånna) 
| Originally posted by Vizay det slog mig just att om vi ordnar en alliansfest med TC så måste vi ju nästan få hit våra norska vänner också =) (och danska å finska om vi nu har sånna) |

| Originally posted by mindshooter Alla är givetvis välkomna ![]() Hoppas vi blir ett gäng som representar i Linköping iaf!! |
| Originally posted by Vizay ja de hoppas jag verkligen med...vore kul å träffa alla här |

Ja trancemobilen är nu full
Jag, mindshooter, Vizay & Dioxys...
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja trancemobilen är nu full Jag, mindshooter, Vizay & Dioxys... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja trancemobilen är nu full Jag, mindshooter, Vizay & Dioxys... |
Har en tio skivors växlare 
Ta med dig proppar, det kan bli högt 
f*n ja vill oxå åka i den bilen 
kommer ha med mig proppar iaf till själva festen 
men huvudsakligen så drar jag med mig sådär lite skivor....har ju för fna en tiondel av hela mitt mp3arkiv utbränt.....om inte mer 
| Originally posted by Glorie f*n ja vill oxå åka i den bilen |
serias, du måste ha med m-beat 
feeta glidmusiken ju 
måste fixa proppar också, nån som kan rekommendera nåra?
kommer ihåg att mind var expert typ, ge mig lite tips?
är teknikmagasinets "granar" nått? eller ska man ha vanliga gula?
Ja visst ja... Glorie ... blirä förfest hos dig kanske
?
M-Beat feat. General Levy - Incredible köpte jag redan när den kom ut i mitten på ´90-talet... sen plocka man fram den igen när man hade sett filmen "Ali G In Da House" för att glida lite osm han...
Men det blir nog 99,9% trance på väg ner... fan försökte hitta mitt diplom från en dB dragracing tävling jag var med i på kul och för att se hur högt min Rockford Fosgate power 12a kunde lira... var ju med i lättviktarklassen för vanliga bilar, jag kom på delad sista plats och hade då spelat som högst 134,2 dB...
kul men dyrt sånt där
hehe, jag tänkte bara leka lite hobbyturk...
men nån om det är nå värt med "granar"?
| Originally posted by Dioxys hehe, jag tänkte bara leka lite hobbyturk... men nån om det är nå värt med "granar"? |
Vet att steve och dom som va me sist håller med. Jag köpte ett par nya mörkblåa "proffesionall" på apoteket igår för 70 spänn...ska bli intressant att se
själv slog jag till med ett par riktigt feta granar....ett par musiköronproppar specialgjorda för musiker osv...
kostade 200 men de e dom fanimej värda....grymt bra ljudreducering osv utan att ta bort fel saker 
| Originally posted by Vizay själv slog jag till med ett par riktigt feta granar....ett par musiköronproppar specialgjorda för musiker osv... kostade 200 men de e dom fanimej värda....grymt bra ljudreducering osv utan att ta bort fel saker |
www.jam.se har dom....dom har en tokfet modell också som man specialbeställer....formad efter örat å allt 
| Originally posted by Vizay www.jam.se har dom....dom har en tokfet modell också som man specialbeställer....formad efter örat å allt |