TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- And the winner is..........
Pages (2): « 1 [2]

Posted by dj_spare on Jan-04-2003 19:48:

quote:
Originally posted by TimeportE
keej nu mijn (kortere) beoordelingen over de andere sets (in willekeurige volgorde..

btw heb het een aantal keer over "feel" in een set.. weet nie hoe ik het anders moet zeggen of hoe ik dit beoordeel (sorrie )

BLAAT

dit is mijn oordeel en daar zou moet je het mee doen..

waar ben ikke??

Mjah jammer dat ik nie eerste ben geworden maar met een plaats in de top 3 ben ik natuurlijk hartstikke blij!!! Congratz to bax!

Posted by Opti on Jan-04-2003 20:12:

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Ik had niks te doen

Deze stonden in de kleverige-draad

* Spinnin Jack (DJ Jerone)
5. DJ Tiesto - Obsession (Filterheads Remix)
11. BK - Revolution (Extended Edit)

oe oe oe geil Filterheadz remix en UK hardhouse ff downen ghehehe

Posted by M_Peror on Jan-04-2003 20:15:

Algemeen
Was ik best onder de indruk van de gemiddelde kwaliteit van de sets. Als dit een doorsnede is van het talent op dit forum en als je ervan uitgaat dat de meesten nog lang niet "uitontwikkeld" zijn... dan mogen de nodige renommeerde namen gaan uitkijken!

Top 3 (/4)
Zelf had ik Siesta op 1 met op zeer korte afstand Bax (Eieregooie). Spare en Spinnin' Jack op een gedeelde 3e plaats. De laatste twee sets ben ik nu NOG maar een keertje aan het luisteren of ik een knoop kan doorhakken maar ik betwijfel het Omdat Siesta en Bax ook bij mij erg dicht bij elkaar zaten, kon ik me wel vinden in het oordeel van TimeportE en Magrec. 't Is immers maar net wat je het meest laat meewegen. De set van Bax "liep lekkerder" dan die van Siesta, die van Siesta vond ik "knapper" omdat hij die ontzettend zotte tracklist zo aan elkaar heeft weten te mixen dat het nog logisch klonk ook.

Voor de rest (in geen bijzondere volgorde), hierbij een beetje een (leesbare) samenvatting van mijn aantekeningen.

Markos
Eervolle vermelding wat mij betreft voor deze set. Ik had al tijdens het luisteren moeite te geloven dat je pas zo kort bezig bent. Als je in dit tempo doorgaat weet ik wie er volgend jaar wint.

AlFerox
Lekkere set, ondanks dat het normaal niet zo mijn stijl is heb ik hier erg van zitten genieten. Je maakt het jezelf niet makkelijk met zo'n groot aantal tracks en laat dan ook wat meer steekjes vallen bij het mixen.

Freez
Ook goed bezig. Goeie tracklist, opbouw en 't klonk allemaal goed, maar een beetje... euh... "standaard". Vind 't wat moeilijk uit te leggen.

Theseus
Heerlijke tracklist, opbouw is goed en je maakt het jezelf niet makkelijk -- waardering hiervoor. Je mixen is echter (nog?) niet zo geweldig, nog ff oefenen en je eindigt een beslist een stuk hoger.

BasD
Ook een leuke set met een paar aardige vondsten erin. Je laat de platen wel lang doorlopen. Daar staat tegenover dat ze wel erg lekker zijn (goeie platenkeus) maar ik mis een beetje opbouw in de set, 't kabbelt allemaal wat rustig voort.

Blighty
Je begint goed, mooie lange overgangen maar in de tweede helft van je set ook een paar die zacht omschreven "wat minder" waren . Platenkeus is goed, opbouw geweldig, je werkt echt naar iets toe en zet een mooi afgerond geheel neer.

DJ Bazz
Weet ook je platen goed uit te kiezen maar een heleboel overgangen waren voor m'n gevoel "net niet helemaal". Je was net niet constant genoeg, je wisselt hele mooie soepele overgangen af met een paar uit de categorie "beetje jammer" . Als je 't mixen nog weet te perfectioneren komt het vast helemaal goed.

Tot slot
Nou dat is heel in 't kort mijn mening over de sets... als iemand nog iets wil weten feel free om verder te vragen dan zal ik proberen er antwoord op te geven. Helaas merk ik wel dat het voor een groter deel dan ik zou willen "op het gevoel" is gegaan (een beetje wat TimeportE omschrijft als de "feel" van een set), dus ik hoop het lukt.

Posted by Eye-Riz on Jan-04-2003 21:01:

is er niet iemand die een cd'tje kan branden van de sets?
ik bedoel, wij zijn altijd wel ge�nteresseerd in demo's. Jammer dat er hier alleen zo ontzettend veel luie honden op het forum zitten...

Posted by Chicane on Jan-04-2003 21:05:

Ik ga mijn mixkunsten eens dusdanig verbeteren dat ik volgende keer mee kan doen en even jullie kont kom schoppen

Ghehe, nee geintje.. goed gedaan heren DJ's. Veel trance, veel Beauty Never Fades Als ik mee ga doen ga ik es eem me beste progressiviteit erin smijten... ph33r me

Posted by Eye-Riz on Jan-04-2003 21:09:

quote:
Met mixtechnieken ben ik met je eens. Ik probeerde het "op zeker" met overgangen net als op (computer) gemixte cd's.

en hier snap ik dus niets van... wat wordt hiermee bedoeld??? en 'andere' overgangen??? wat voor dan wel??

Posted by Spinnin Jack on Jan-04-2003 21:38:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik bedoel, wij zijn altijd wel ge�nteresseerd in demo's. Jammer dat er hier alleen zo ontzettend veel luie honden op het forum zitten...

Met als grootste voorbeeld de winnaar van de contest.

Ik kan me nog een avondje nighttown herrinneren. Hij mocht daar een paar uurtjes draaien. Dus hij draaien, alleen ut was op een homie-schoolfeest dus de muziek sloeg niet echt aan. Maar de vaste DJ zei dat ie een andere keer terug mocht komen en gaf een telefoonnummer.
Maar die Luie mafkees heeft nooit gebeld...

Posted by Eye-Riz on Jan-04-2003 21:41:

ik ben zelf geen haar beter hoor
maar toch hoop ik anderen aan te kunnen sporen om het WEL te doen, en een cd'tje op te sturen. Bij Nexus is er tenminste een re�le kans!

Posted by Spinnin Jack on Jan-04-2003 21:45:

Nou ik zal eens een cd'tje maken dan

Ik draai wel erge swing muziek, maar das wel een lekker opwarmen voor het begin van het feest.

Posted by Freezel on Jan-04-2003 22:25:

quote:
en hier snap ik dus niets van... wat wordt hiermee bedoeld??? en 'andere' overgangen??? wat voor dan wel??

met "normaal" bedoel ik langzaam de 1 in de ander laten overlopen. OP een gegeven moment de bass erin, de ander bass eruit en dan de ander langzaam uitfaden (wel op de maat van de beat).

Met "andere overgangen" bedoel ik harde overgangen, de een bass eruit en meteen de ander er vol ingooien dat soort dingen...

Posted by Eye-Riz on Jan-04-2003 22:50:

dat hoeft niet saai te zijn hoor. trance mix je gewoon niet zo zoals techno. KAN wel, maar wordt er vaak niet mooier op...

Posted by Freezel on Jan-04-2003 22:56:

quote:
dat hoeft niet saai te zijn hoor. trance mix je gewoon niet zo zoals techno. KAN wel, maar wordt er vaak niet mooier op...

Jean doet het wel zoals techno

Posted by basd on Jan-04-2003 23:12:

Voor Iris, maar natuurlijk ook voor de rest die de sets nog niet gehoord heeft:

Volg DEZE link voor alle sets. Ik heb mijn PC niet 24 uur per dag aanstaan, dus als je geen verbinding krijgt, probeer het op een ander (normaler?) tijdstip nog een keer. Overdag staat ie meestal wel aan in ieder geval. Mocht ik mijn datalimiet bereikt hebben, dan sluit ik het account ook tijdelijk. Mocht je dan alsnog enorme behoefte aan die sets hebben, PM me dan even. Maar zo moet het voorlopig wel lukken denk ik.

Oh ja, Bax nog gefeliciteerd natuurlijk, en de jury bedankt voor hun werk! Volgende keer doe ik zeker weer mee, hopelijk dan met wat beter resultaat (al ben ik niet eens ontevreden met het commentaar, zeker gezien het feit dat ik nog zo kort bezig ben )

Posted by eieregooie on Jan-05-2003 03:27:

Woeiwoeiwoei! Hehe... ik heb gewonnen Dat had ik dus echt NIET verwacht Maar ben wel blij ensow Was aan ut werk en kreeg smsje van Spinnin Jack da'k gewonnen had... Echt kewl! Uit enthousiasme stuurde ik me berichie terug gelijk naar de verkeerde persoon Maja... ken beur he

Jury, bedankt voor de moeite! Andere deelnemers, bedankt voor de competitie!

Me mixie staat ook gewoon bij BasD op de server geloof ik, dus da's lekker makkelijk voor mij

quote:
Als jij mij nou die CDtjes eens stuurt, en ff je adres erbij propt, dan zal ik dees ook gelijk naar je opsturen

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Met als grootste voorbeeld de winnaar van de contest.

Ik kan me nog een avondje nighttown herrinneren. Hij mocht daar een paar uurtjes draaien. Dus hij draaien, alleen ut was op een homie-schoolfeest dus de muziek sloeg niet echt aan. Maar de vaste DJ zei dat ie een andere keer terug mocht komen en gaf een telefoonnummer.
Maar die Luie mafkees heeft nooit gebeld...

Nee, hij had geen nummer gegeven, hij had zo gezegd van "Kom nog eens langs dan kan je nog wel wat plaatjes draaien" En die persoon waarvan we de naam niet meer uitspreken die met een F begint zou wel ff Nighttown bellen en dat regelen... Mja, niet dus... Ik had ut ook zelf moeten doen I know...

Zo, en nu ff me sig veranderen Hehehe...

Posted by [SigneT] on Jan-05-2003 12:42:

klinkt allemaal erg goed , de track listen van iedereen
de volgende keer ga ik ook gewoon mee doen !! lijkt me erg leuk , maarja dat duurt voorlopig nog wel ff denk ik hehe

Posted by dj_spare on Jan-05-2003 12:50:

jah wanneer = de volgende compo?

Posted by TimeportE on Jan-05-2003 13:06:

quote:
Originally posted by dj_spare
jah wanneer = de volgende compo?

nu even NIET!!

leuk natuurlijk om setjes te luisteren maar de total runtime was wel eff te veel (kan niet plannen moest nog groot gedeelte doen in de laatste dagen! )
maar volgende keer wil ik wel weer jury zijn, ook al neemt et veel tijd in beslag!

Posted by Little Theseus on Jan-05-2003 13:09:

Ik vind eigenlijk dat Basd ook ff extra bedankt moet worden voor het beschikbaar stellen van zijn ftp!!!

quote:
Originally posted by M_Peror

Theseus
Heerlijke tracklist, opbouw is goed en je maakt het jezelf niet makkelijk -- waardering hiervoor. Je mixen is echter (nog?) niet zo geweldig, nog ff oefenen en je eindigt een beslist een stuk hoger.

Kan ik me erg goed in vinden. Ik heb het mezelf zo moeilijk gemaakt omdat verwachtte dat iedereen met een ongeveer dezelfde tracklist zou aankomen: de laatste prog&trancehitjes. Ik wilde laten horen dat ik anders doe - dat is gelukt . Ik draai pas sinds Juli met vinyl, en dat dan alleen al met slechts 1 turntable. Ik ben dus erg blij met het resultaat.
Jury bedankt!

Posted by Eye-Riz on Jan-05-2003 15:56:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Jean doet het wel zoals techno

zucht....

Posted by Eye-Riz on Jan-05-2003 16:01:

quote:
Als jij mij nou die CDtjes eens stuurt, en ff je adres erbij propt, dan zal ik dees ook gelijk naar je opsturen

Tja, ik ben dus net zo lui als jullie ik heb dus ook nog niets opgestuurd. MAAR ik ga het echt doen hoor! Ergens in de komende tien jaar

Posted by tijs08 on Jan-05-2003 19:16:

quote:
Originally posted by blighty

Ik zie editie 2 graag verschijnen

Ja me 2!!!

ik kan nu eindelijk digitaal opnemen (nog niet, maar bijna...)

Echt vet zoon wedstrijdje.. en beter dat er hier mensen zitten die er verstand van hebben!

EI gefeliciteerd jongen!!

maar snap best dat dit tijds intenseif is.. dus doe rustig aan dan akn ik nog ff oefenen

oja thanxx basd voor die ftp!

[edit]
Ik zag 2 X Vengaboys - Kiss (Airscape Remix) in de tracklist zitten... van Blighty en Siesta volgends mij.
Hebben jullie deze op plaat?? dat kan ik me namelijk niet voorstellen!
[/edit]

Posted by DJ Bazz on Jan-05-2003 19:37:

quote:
Originally posted by M_Peror
DJ Bazz
Weet ook je platen goed uit te kiezen maar een heleboel overgangen waren voor m'n gevoel "net niet helemaal". Je was net niet constant genoeg, je wisselt hele mooie soepele overgangen af met een paar uit de categorie "beetje jammer" . Als je 't mixen nog weet te perfectioneren komt het vast helemaal goed.

thnx voor je support, ben best wel met je eens eigenlijk. ik heb nog steeds het gevoel dat ik elke week ietsje beter wordt. maar ben al aardig tevreden met je mening, nu alleen nog maar oefenen, oefenen en oefenen!

Posted by eieregooie on Jan-05-2003 21:09:

quote:
Tja, ik ben dus net zo lui als jullie ik heb dus ook nog niets opgestuurd. MAAR ik ga het echt doen hoor! Ergens in de komende tien jaar

Whehehe... dat kan dus nog wel ff duren

Trouwens, bedankt allemaal voor de vele felicitaties Geloof me, voor mij is het ook nog steeds oefenen oefenen oefenen hoor... Dat houdt nooit op

[edit]Was BasicBeats nog van plan om iets uit te zenden hiervan ofsow? [/edit]

Posted by Ding Chavez on Jan-06-2003 10:24:

Gefeliciteerd Eieregooie!!!!!!!

En de andere in de top 3 natuurlijk ook
Een dankjewel aan de jury voor het opgeven van jullie vrije tijd hiervoor. En helemaal bedankt voor het vertrouwen dat jullie hebben dat ik het wel redt over een jaartje Ga ff flink oefenen

GreetZ, Ding aka Markos

Posted by mantisnl on Jan-07-2003 14:18:

feli!

kheb nog steeds geen nieuwe naalden, maar ik hoop dat ik tegen de tijd dat editione 2 er komt nieuwe heb gekauft, maja, beetje geldprobleempjes atm

Pages (2): « 1 [2]