TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Divx afspelen op DVD player??
Pages (2): « 1 [2]

Posted by kolkiewolkie on Jan-07-2003 12:15:

quote:
Originally posted by Joost008
En kolkiewolkie als je de volgende keer ff UITLOGT want ik zat net te posten onder jou naam Maar hebbem maar wel weer gedelete (op 2de verdieping in T-gebouw)

dat kun je in dat lokaal met de meeste compu's wel doen (posten onder mijn naam)... hoe kan ik nou raden dat dr ook wel es iemand daro op TA gaat posten

Posted by eXos on Jan-07-2003 12:37:

quote:
Originally posted by Rudy
Hoe kom je dan aan die james bond op hoge qualiteit svcd? Heb je die als divx gedowned en dan omgezet?

Films wordt 2x uitgebracht, in Divx/Xvid formaat en SVCD. Met Divx/Xvid kan je meestal de film op 1 cd zette en zo wordt ie ook geript. SVCD is daar in tegen veel groter dus niet zo makkelijk te verspreiden via inet omdat t 2 tot 3 cd;s in beslag neemt. Meestal is alleen de Divx/Xvid te vinden op Kazaa enzo. De SVCD moet je toch via andere kanalen krijgen

Kijk eens op www.Sharereactor.com i.s.m. t gebruik van Edonkey, die verspreiden veel SVCD's

Posted by Siesta on Jan-07-2003 15:23:

quote:
Originally posted by dj_highforce
Ze werken allemaal met XViD, als je maar de XViD codec geinstalleert heb...

Komtie Siesta:
http://embreonyx.jikos.cz/software/XviD_Install.exe

dan werktie nog niet

Posted by dj_highforce on Jan-07-2003 15:29:

quote:
Originally posted by Rudy
Hoe kom je dan aan die james bond op hoge qualiteit svcd? Heb je die als divx gedowned en dan omgezet?

Je stelt de vraag wel niet aan mij, maar ik denk dat hij hem gewoon als SVCD gedownload heeft... 3CDs dus 007.Die.Another.Day.DVD.SCREENER.SVCD

Posted by eXos on Jan-07-2003 15:31:

quote:
Originally posted by dj_highforce
Je stelt de vraag wel niet aan mij, maar ik denk dat hij hem gewoon als SVCD gedownload heeft... 3CDs dus 007.Die.Another.Day.DVD.SCREENER.SVCD

Of 2...

Posted by Valhalla on Jan-08-2003 10:20:

http://home.wanadoo.nl/divxsvcdguide/index2.htm .

Ook wel handig is www.sharereactor.com waar je via Overnet (soort kszaa) aan al hun nieuste rips (sommige avi, andere mpeg) en screeners kunt komen (te branden met CDRwin of Fireburner.

Pages (2): « 1 [2]