TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- jag har så sjukt tråkigt
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by AC. Vad fan killar.... Skaffa flickvän! |
| Originally posted by Aendy Har lagt ner allt skit inom det området. Har visat sig att det inte finns några bra ändå. Jag lägger ner min energi på saker som ger mig något istället. |
Originally posted by x-dream En dag som denna skulle inte jag gå ut i kortbyxor iaf....Mycket kallt... Den är rätt trevlig att ha en dag som denna Simpsons boxen...Blir alldeles för uttråkad på vintern... |
Ska tanka alla tänkte jag...Alla är runt 200 MB så det är rätt så grym kvalitet 
Saker o ting kommer när man slutar att leta.
| Originally posted by mindshooter JAg har tankat ner ca 70 st simpsons-avsnitt som jag brukar titta på Ska tanka alla tänkte jag...Alla är runt 200 MB så det är rätt så grym kvalitet ![]() |
ahh gullit
| Originally posted by reveal en gissning är att alla, som inte redan har det, vill ha det fast dom som redan har det vill ju iofs också ha det.. |
well...har man tråkigt...får man väll bjuda hem nå polare...eller åka till de...har man inte lust med det så finns det alltid ett bibliotek i närheten..där kan man aldrig ha tråkigt..finns sköna böcker att läsa...eller så sätter du på 2-3 set eller massa låtar du gillar...stänger av telefonen...och låser rummet o lägger dig i sängen...sen njuta till full valuta...det e mina tips ialf
Jag har SÅÅÅ tråkigt och skolan börjar typ inte förrän den 17:e. Inte lönt att gå till skolan heller för där är ändå ingen. Borde sätta mig och börja på min C-uppsats men det är ännu tråkigare än att ha tråkigt.
ja önskar att ja hade lite mer tid att döda..
| Originally posted by Glorie ja önskar att ja hade lite mer tid att döda.. |
hohohoho 
aaa...det e sant.. (kopplar lite sent) 
sååå mena ja inte 
alla bara klagar juu.. skulle kunna sätta allihopa i sysslor ju
så det e inte bara jag som har det extremt tråkigt då.. skönt att höra 
| Originally posted by Glorie ja önskar att ja hade lite mer tid att döda.. |

| Originally posted by Vizay ere bara jag som föreställer mig glorie som tjejen i american psycho 2 nu lr? ![]() den filmen e klockren förövrigt |

ja törs inte se skräckfilmer

kanske om ja får hålla nån i handen och har en stor filt i närheten 
| Originally posted by Glorie ja törs inte se skräckfilmer ![]() kanske om ja får hålla nån i handen och har en stor filt i närheten |
jag hade så sjukt tråkigt idag att jag gick och skrev en tenta som jag redan hade klarat en gång... 
| Originally posted by reveal jag hade så sjukt tråkigt idag att jag gick och skrev en tenta som jag redan hade klarat en gång... |
reveal, vaaaa???? av vilken anledning går man å skriver en tenta som man ändå klarat? hoho.. det kan inte va tristess å tråkighet.. 
f*n ja fattar inte...
dbl..
ja vi kan ju ta det när ja startar den där PS-kursen du ska hålla i 

Det bästa sättet att ta bort tristess på är att ta minidiscen och fylla den med vacker progressive och deep house och gå ut och gå!
Alt läsa en bok och ligga och softa till nån GU! 
| Originally posted by Glorie ja törs inte se skräckfilmer ![]() kanske om ja får hålla nån i handen och har en stor filt i närheten |
var sugen på att festa idag, men ingen är hemma, eller på festhumör
istället har jag absolut ingenting att göra... så jävla tråkigt
men eftersom jag har så tråkigt nu, så måste kryssningen bli raka motsatsen 
| Originally posted by reveal var sugen på att festa idag, men ingen är hemma, eller på festhumör istället har jag absolut ingenting att göra... så jävla tråkigtmen eftersom jag har så tråkigt nu, så måste kryssningen bli raka motsatsen |
| Originally posted by impulze dra till fusion på mosebacke, dom har alltid nice house på lördagar och mkt folk, iofs kanske du inte bor i sthlm.. jag har iaf 5 min att gå dit hemmifrån :P |
hmm.. hela dagen har varit seg deluxe... :/ gillar inte de negativa effekterna av alkohol... :/ men men... sånt e väl livet antar jag... har iaf blivit klar med en ny låt... o det blir man ju lite glad av... ska nog lägga mig nu... så får jag mindre tråkigt...
Allvarligt... det här har jag kommit på helt själv: MITT LIV SUGER!